Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi! - Első körben javasoljuk, hogy ellenőrizd az Android Box-on, hogy van-e frissítésed, ha igen ezt mindenképp végezd el. A frissítést a Telekom TV beállítások menüjébe, a beállítások / android TV beállítások /eszközbeállítások / névjegy / rendszerfrissítés útvonalon végezheted el. - Érdemes a TV és a Smart Box összekötő kábeleit is ellenőrizni, fontos, hogy megfelelően csatlakozzanak. Ha minden rendben van és továbbra sem működik, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat, hogy segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvi
  3. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Kedves Csaba! Amennyiben a manuális frissítés nem működik, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben készüléked IMEI számát és a jelenlegi sw számát, hogy továbbíthassuk a gyártónak kivizsgálásra. Köszönjük! ^Szilvi
  4. dzsohn

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Ma sincs változás továbra sem müködik
  5. mlnrbrigi

    Hangerő szabályozás

    Ha kikapcsolom, ha be, akkor sem lehet állítani a hangerőt..
  6. Tegnap
  7. Üdvözlet Mindenkinek! Van egy problémám amit nem tudok megoldani ezért segítséget kérnék! Vásároltam egy Tp-Link mr6400 routert 4g lte.... Berakom a sim kártyát majd követem az első üzembe helyezési utasításokat és utána elindul az internet kapcsolat. Na ez a kapcsolat megy wifin és kábelen is de sem a letöltés sem pedig a feltöltés nem éri el az 1 Mbit/s -t sem vezetéken sem wifin. Már csináltam resetet és utána újra minden utasítást követtem de akkor is maradtak számok. Már több eszközön is néztem a sebességet de az 1 Mbit/s sehol sem lépte túl! A többi szolgáltató is kipróbáltam kölcsönkapott kártyákkal de a számok akkor sem változtak de én Tmobil előfizető vagyok és maradok is! Beállítási problémára gyanakszom mert ma vettem még egy ugyanilyen routert és a számok ugyanazok :-)))) Kérem, hogy segítsen valaki!
  8. Szóval, azt mondták ma a Telekom-ban, hogy amíg a Facebook nem küld új frissítést, addig nem fog működni. Elvileg jelezték feléjük, várjunk türelemmel.
  9. Tegnap estére megjavult, ma délután újra elromlott, ugyanaz a probléma....
  10. viragc33

    Hyper os2 frissítés

    Tisztelt Telekom! Saját magam manuális frissítés helyett Nem lehetne hogy a Telekom megküldi a legfrissebb rendszert a telefonomra?
  11. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi! Igen, az lenne a megoldás. A TV távirányítójával lépj be a TV menüjén belül a beállításokba. Ezt követően válaszd ki a TV beállítást, majd engedélyezd (pipáld vagy pöttyözd be) a HDMI CEC lehetőséget. Bízunk benne, hogy így sikerül elvégezned a szükséges beállítást. ^Zsani
  12. Szab

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Nekem is ez a problémám
  13. mlnrbrigi

    Hangerő szabályozás

    Kedves Zsani, Igen, ha az a megoldás a problémámra. Lefordítottam, de valahogy nekem mégsem egyértelmű mit kell beállítanom.
  14. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi! Kérjük, hogy pontosítsd, mi az amit nem sikerül megcsinálnod. Azt amit a TV kiír beállítást nem tudod engedélyezni a TV készülékeden? Várjuk visszajelzésed! ^Zsani
  15. Sziasztok! A problémát továbbítottuk illetékeseink felé, azonban még nem kaptunk rá választ/megoldást. Amint visszajeleznek, meg fogjuk osztani azt, ezért még egy kis türelmet kérünk ezzel kapcsolatban. Együttműködéseteket és türelmeteket köszönjük. ^Zsani
  16. mlnrbrigi

    Hangerő szabályozás

    Kedves Erika! Azóta többször volt áramtalanítva, a távirányítót is próbáltam resetelni, de ugyanúgy feláll a dolog. Az érintett csatornákon alul az alábbi szöveg jelenik meg, mégsem sikerül megcsinálnom. Köszönöm előre is a választ!
  17. Letöltöttem a Facebook Litet tökéletesen működik. A hiba továbbra is fennáll
  18. Én is , most már tudnak róla ! Az intéző akivel beszéltem megnézte a fórumot , igérte jelzi felfelé .
  19. Utolsó hét
  20. Ani2

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Én hivtam őket, azt mondták nem tudnak tömeges meghibásodásról, vigyem be .
  21. Érdeklődnék, van- e bármiféle megoldás már? Jó néhány nap eltelt már! A családban senki másnak nincs probléma a facebookkal a telefonján!
  22. A fenti személyek elmondása alapján, ugyan ez a gond jelentkezett a családban lévő két t phone készülékeknél. Kérdezném az illetékeseket (Telekom), hogy esetleg van-e már bármiféle megoldás? Válaszukat előre is köszönöm.
  23. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi! Kérjük, első körben áramtalanítsd az eszközöket 1-2 percre, majd visszakapcsolás után ellenőrizd, hogy tudod-e már szabályozni a hangerőt az érintett csatornákon! Kérjük, jelezz vissza, hogy mit tapasztalsz! Köszönjük! ^Erika
  24. Én holnap megyek a Telekom-hoz egyéb ügyben, de ezt is fogom mondani mindenképp!!!! Azért ahhoz már sok idő eltelt, hogy csak itt írogassunk, és érdemben semmi megoldás. Az nem elfogadható válasz, hogy ez az általuk ismert legfrissebb verziója a Facebook-nak!! És más készüléken miért fut?
  25. Sziasztok! Ma reggel óta ugyanez a probléma nálam is. T Phone Pro, android 14 Lion_2.31.01
  26. Ani2

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Érdeklődnék, sikerült valakinek valamilyen megoldást találni ? Vagy vitte be valaki a telekomhoz?
  27. Ani2

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Ugyanez a probléma, ugyanaz a telefon. Anikó
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...