Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Sziasztok! Köszönjük türelmeteket! A gyártóval együtt jelenleg is dolgozunk a szolgáltatás mielőbbi bevezetésén. Amint az RCS elérhetővé válik, arról honlapunkon azonnal olvashattok. ^Szilvi
  3. Today
  4. Szudzsio

    Tphone pro 5 G Bluetooth

    Nagyon szépen köszönöm. Tényleg tetszik ez a telefon és az egész tphone elképzelés. Megértem hogy új project és még gyerekcipőben van. De van benne potenciál adni akarok neki eséjt.
  5. Sziasztok! A kérdést továbbítottuk illetékes kollégáinknak, amint megkapjuk a választ megosztjuk Veletek. 💌 Addig is türelmeteket kérjük! Megértéseteket köszönjük! 😉 ^Zoltán
  6. Telekom szakértő

    Internet szolgáltatás

    Kedves Tonio! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk területileg illetékes mérnökségünkkel. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika
  7. Tegnap
  8. Sajnos nem rajtuk múlik. Ki lett fejtve azt hiszem itt is, de a pH! fórumon is napi szinten téma ez. Megoldásra én sem számítok, évek óta megy a huzavona.
  9. Szia Bella! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett telefonszámot, hogy ellenőrizni tudjuk az eSIM állapotát. ^Zoli
  10. Telefonomról fontos lenne ,hogy a hazai hívás + 36- al kezdődjön. Mégis a hivás kezdetekor átvált 06-ra. Mi a probláma ?
  11. Nekem az nem vilagos, hogy ez az ugy az Apple vagy a Telekom miatt nem halad lathoan egy eve? Kire varunk? Milyen technologiai gatja van, hogy ez mukodjon amikor az USA-ban ez volt egy oriasi selling point, hogy mostantol lehet kommunikalni Android es iPhone kozott egyszeruen?
  12. Zola_

    RCS iPhone készüléken

    Szia david218! Természetesen nem kerültél tiltásra, a bejegyzéseidet a fórum motorja fogta meg, mely próbálja kiszűrni a lehetséges trágár szavakat. A 3 bejegyzésed szinte szóról szóra megegyezik, ezért a leghosszabb került kiengedésre. Amennyiben a jövőben posztoláskor azt látod, hogy moderátori jóváhagyásra vár, kérlek legyél türelemmel, amennyiben a poszt megfelel a felhasználási feltételeknek, akkor kiengedésre kerül. Üdv: Zoli
  13. Látom tiltottatok…
  14. Szerintem nem ártana kiadni egy hivatalos közleményt mert ez egyrészt baromi kínos már, hogy nem tudja a telekom megugrani a feladatot, másrészt a folyamatos hitegetés és az ügyfelek félre tájékoztatása nem valami jó irány. (Majd a kövi ios update, majd a tavasszal…) ugye érzitek hogy nevetséges? mi értjük hogy kell az sms/mms bevétel és az RCS vissza van tartva emiatt, de azért azt be kéne már látni hogy kissé elavult a történet arról nem beszélve hogy lassú is. De ha nem lesz valami konkrét akkor írok szívesen a sajtónak hogy mi megy nálatok meg hogy kavarjàtok a lekvárt és akkor kénytelenek lesztek reagálni. Szerintem nem viccből kérdezünk itt mivel nincs más felület…
  15. Utolsó hét
  16. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    És nem tudjátok megkérdezni valakitől? Mert mi telekomos ügyfelek csak tőletek tudjuk megkérdezni. Köszönöm!
  17. Bella1234

    támogatott e-sim készülékek

    Köszönöm a gyors visszajelzést. Szombaton (szeptember 20-án) egyik üzletükben már aktiválták az eSIM szolgáltatást a telefonszámomhoz, de a generált QR kódot a kollégájuknak sem sikerült beolvasni, többszöri próbálkozásra sem. Azt a visszajelzést kapta, hogy a kód nem érvényes. Ennek megoldásában kérem a segítségüket. Köszönettel: Bella
  18. Szia @david218! Sajnos egyelőre ezzel kapcsolatos konkrétumokkal mi sem rendelkezünk. Dolgozunk a mihamarabbi megoldásán! ^Oszkár
  19. Szia @gabox Sajnos a jelzett hiba nem az általunk felügyel hálózatban tapasztalható, hanem a nemzetközi útvonalakon. Ezekre külön ráhatással nem bírunk, mindent amit tudtunk megtettünk, hogy a partnerek felé a problémát jelezzük és kértük az elhárítását több ízben is, viszont ez sajnos valóban egy elhúzódó hibának látszik. Mi is bízunk benne, hogy a jövőben pozitívan fog változni! ^Oszkár
  20. Szia @Bella1234! Meg is kaptuk illetékeseink válaszát, mely szerint, függetlenül, hogy nem nálunk vásárolt a készülék és az említett listában nem szerepel, támogatjuk az eSIM-et hozzá. Javasoljuk, próbáld meg az aktiválását! ^Oszkár
  21. Tavasszal ugyan ez volt a problémám, magas latency, packet loss mindenhol. Youtube, twitch, gaming.... Most megint csak 200as latencym van a feltöltésnél, így leginkább játékok közben észrevehető, hogy a hálózatom alig bír kommunikálni a szerverekkel, mivel ilyen magas a latencym. Mikor lesz a telekom hajlandó ezt kiküszöbölni?:D (Van egy tippem, soha...)
  22. Bella1234

    támogatott e-sim készülékek

    Köszönöm, nagyon várom.
  23. Szia Bella! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes kollégáinkkal és kikértük a véleményüket. Kis türelmedet szeretnénk kérni, ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatunk ezen a felületen. ^Barna
  24. Kedves Telekom, Vásároltam egy Google pixel 9a készüléket, amelyen elérhető ugyan az e-sim beállítás, de a készüléket a Telekom sajnos nem támogatja (nincsen rajta a Telekom által közzé tett "Telekom által támogatott eSIM készülékek" listáján). A kérésem az, hogy tegyék lehetővé, hogy a Google pixel 9a készülékemen is lehessen aktiválni az eSim szolgáltatást. Köszönettel: Bella
  25. Köszönöm szépen a választ.
  26. Tonio

    Internet szolgáltatás

    Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy 4450 Tiszalök Új üdülőtelepen mikor lesz beköthető a már fizikailag telepített optikai kábeleken keresztüli internet szolgáltatás? Ami pontosan ******** u. **. Előre is köszönöm a válaszukat. Üdvözlettel
  27. Szia WGábor! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes kollégáink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy a Telekom kínálatában is lesznek ilyen modellek. Érkezésük néhány héten belül várható. Kérjük, hogy köved nyomon továbbra is online felületeinket. Amint megérkeznek, ott tájékoztatjuk majd ügyfeleinket. Türelmedet köszönjük! ^Rita
  28. Hitegetnek, egy éve. Két nagy frissítés is kijött már. Előző komment: “Szia david218! Jelenleg validációs tesztek futnak az RCS funkcionalitásra, mellyel kapcsolatban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken. Addig is köszönjük szépen a türelmedet! ^Gabi” még mennyi következő ios frissítés kell? Illetve melyik évben? Ezt tudjátok pontosítani?
  29. Telekom szakértő

    Selekt

    Kedves Heli József! Köszönjük szépen a türelmedet! Bízunk benne, hogy időközben sikerült belépned a Selekt felületére. Amennyiben a problémát továbbra is tapasztalod kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU felületünkön, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. ^Rita
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...