Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Szia A PPPoE pt mód bekapcsolása elég. Meg kellene nézni,hogy a wan porton a vlan opció be van-e kapcsolva, ha igen, akkor tiltani kéne. (https://community.bt.com/t5/Home-setup-Wi-Fi-network/Ausus-AC68U-Router-amp-HG612-modem-not-working-on-BT-Fibre-1/td-p/2255507) Egy másik oldalon olyat is javasoltak, hogy a Wan port ip címét át kell állítani dhcp-re, majd vissza ppooe-re, ez is megoldhatja. (https://forum.archive.openwrt.org/viewtopic.php?id=21514)
  3. Szia A kábelt kellene csekkolni, hogy legalább cat6-os és nem sérült-e. Esetleg egy pillantást megér a router konfigurációja is, hogy engedélyezve van-e a 2.5G link a port(ok)on
  4. Sziasztok! 2000/1000 Mbps internetelőfizetésem van. A telekom modemének gyorsportjára felcsatlakoztattam egy routert, aminek van 1x2,5Gbps WLAN és 3x2,5Gbps LAN portja. A routerhez csatlakoztatott eszközökön a hálózati kapcsolat mégis csak 1000/1000Mbps sebességgel jön létre akkor is, ha csak egy eszköz csatlakozik. Mi lehet az oka? Beállítási probléma? Köszönöm! A.
  5. Tegnap
  6. Kedves Farkas Gáborné! Természetesen lehetséges. Amire figyelni kell, hogy ha vezetékesen akarjátok használni, akkor a routeren legyen még szabad port. Ha nincs, akkor wi-fi csatlakozással áthidalható a probléma. ^Zoli
  7. Fix IP nem feltétele annak, hogy ne legyen blokkolva a befelé irányuló forgalom normál esetben. Erre jó példa az otthoni szolgáltatás, mert sajnos ott sem jut fix prefix a végtelen darabból, még sincs szűrve befelé a forgalom. Mobilnál valamennyire érthető, hogy alapértelmezetten nem engedi be a forgalmat, de azt nehéz megérteni, ha a T rendszer/tűzfal nem képes előfizető azonosító alapján ezt kezelni akár dinamikus címkiosztás esetén is, inkább valószínű, hogy üzleti okok állnak mögötte.
  8. Tisztelt Telekom!!Magánházban Magenta 1 csomagom van, dobozos számitógép van a nappaliban ,ahol a rooter van! Szeretnék lakáson belül egy másik szintén dobozos számitógépet működtetni! Lehet e és mi a módja? Farkas Gáborné
  9. Szia! Köszi a választ! A kábel mindenképp jó, látom az eszközök között a routert, az ASUS logjában is látom, hogy "Link up 2500mbps full duplex" (A Technicolor 2.5-ös WAN/LAN portjába dugtam, meg az ASUS WAN portjába. ) Az ASUS log-ban ilyen hibák voltak: WAN Connection: Fail to connect with some issues Cannot get public IP address, stopping Timeout waiting for PADO packets Unable to complete PPPoE discovery A felhasználó és jelszó is jó, a fórumon olvastam, hogy azok kitörlése segíthet a Technicolorból, de mivel kitörölni nem tudtam, megadtam egy szóközt jelszónak és felhasználónak, hogy ott ne legyen PPPoE kapcsolat (nyilván ez se működött), aztán pedig visszaírtam a PPPoE adataim, és a Technicolor elfogadta őket, lett újra internet. Szóval ezek az adatok jók... Ha jól értem a PT bekapcsolása után nem is kéne netnek lennie a Technicoloron, de ugyanúgy volt net és a DHCP-t is csinálta. Gondoltam azért rákérdezek az ügyfélszolgálatnál, viszont mint kiderült chat-en nem tudnak technikai kollégát kapcsolni, szóval fel kéne hívnom a 1414-et... még nem volt rá lelkierőm.
  10. Utolsó hét
  11. Szia Meg kellene nézni, hogy az asus-technicolor között van-e kapcsolat, tehát jó-e a kabel és az ethernet interfacek. Ha ez ok, akkor a logban ellenőrzini kellene, hogy vannak-e egyéb hibabejegyzesek. Ha ez is jó akkor az ügyfélszolgálattal egyeztetni kellene, hogy jó-e a felhasználónév jelszó paros.
  12. Telekom szakértő

    Nokia 6610i wap

    Szia viktorhun! A Wap szolgáltatást kivezettük a kínálatunkból. Amennyiben a böngészéshez szükséges beállításokat szeretnéd megtudni, ezen a linken, minden fontos információt megtalálsz. ^Gabriella
  13. Telekom szakértő

    Internet kiesésről igazolás

    Szia Tamas586! Amennyiben írásos igazolást szeretnél kérni, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat és a hiba időpontját. A kiállított igazolást e-mailben tudjuk továbbítani, mely tartalmazni fogja a telepítési címet, ahol a hiba fennállt, az érintett szolgáltatás megnevezését (Hang, TV, Internet) valamint a bejelentés és a hibajegy lezárásának időpontját. ^Gabriella
  14. Telekom szakértő

    Opikai hállózat

    Szia István! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  15. matoki

    Opikai hállózat

    Mikor lesz elérhető az optikai net szolgáltatás Kaposvár **** szám mivel kb. 1,5 hónapja ki van építvel a hállózat az utcában. A jelenlegi rézdrótos hállozat katasztrófális. Üdv: Matók István Kaposvár **** 7400
  16. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Bocsánat még egy kérdés. Ha nincs ilyen ismert probléma, akkor miért mondta a kollégájuk aznap, hogy tudnak a hibáról mert tömegesen jelezték vissza az említett hibát?
  17. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom szakértők! Kettőt vettem az említett készülékből. A másikat a szebbik felem használja és ugyanezek a tünetek a szoftver frissítés óta. Duisburgban hol tudjuk leadni javításra? Válaszukat előre is köszönöm!
  18. viktorhun

    Nokia 6610i wap

    Sziasztok Hogy kell beállítani a wapot a nokia 6610i-n ?
  19. Sziasztok, Vettem egy ASUS TUF routert (akciós volt), és szeretném a technikolor gépbe kötni úgy, hogy azt passthrough-ba rakom. Na ez a 10 perces művelet kb 5 órája zajlik, és nem birok egyről a kettőre jutni. A PPPOE passthrough kapcsoló a Technicolorban (Internet access menüpont > PPoE PT) konkrétan mint ha semmit sem csinálna, ugyanúgy van net ha bekapcsolom, semmi nem változik. Az ASUS routerben megadtam a PPPOE adatokat, és beudgtam a LAN/WAN helyre a Technicolorba, de semmi, PPPOE discovery failed. Közben a Tehnicoloron van net, meg minden. Mit csinálok rosszul? A fórumon itt olvastam már olyat is, hogy többszörre müködött, na hát én kapcsolgattam itt egy fél órát és semmi, meg hogy ki kell törölni a jelszót és felhasználónevet, hát nekem el sem engedi menteni mert üres string hibát dob a form, ha megpróbálom leokézni. Van valakinek ötlete esetleg? Igazából közben eszembe jutott, hogy megfoghatnám és használhatnám AP módban az új routert... de azért mostmár érdekel, mit rontok el.
  20. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Köszönjük szépen az eddigi türelmed! Illetékes kollégáink válasza alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy nincs olyan ismert szoftveres probléma, ami az általad leírt jelenséget okozza. Javasoljuk, hogy a készüléket add le valamelyik Telekom üzletben, ahol munkatársaink intézkednek a szervizbe küldésről. ^Zsolti
  21. Telekom szakértő

    T Phone 2 5G

    Kedves Zoltán! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, kis türelmedet kérjük válaszunkig! ^Szilvia
  22. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Nagyon szívesen! Keress minket nyugodtan a jövőben is! ^Szilvia
  23. Barka Zoltán

    T Phone 2 5G

    Kedves Telekom! Nagyjából 1 hete jött ki az utolsó szoftver frissítés. Aznap jeleztem hogy azóta nem működik a mikrofon. Videóhívásban egyáltalán nem, hagyományos hívásban meg kiszámíthatatlan. Azt mondta a kollégájuk, hogy hamarosan javítva lesz. Ez azóta sem történt meg és érdeklődnék, hogy mikor tudom használni végre a telefonomat telefonálásra? Köszönöm!
  24. János1977

    Redmi 14C

    Köszönöm szépen!🙂
  25. Kedves @Kovács Tamás János A privát üzenetednél az imént válaszoltunk. Javasoljuk, hogy a nyilvános hozzászólásodat szerkeszd és töröld belőle hívószámodat a visszaélések elkerülésének érdekében, illetve más nyilvános felületeken se add azt ki. ^Dániel
  26. Kedves @Kovács Tamás János A rendelkezésre állási idő lejárata után még 90 napig van lehetőség utólagos feltöltéssel újra aktívvá tenni a számot. Ha sikeres volt a feltöltésed akkor előfordulhat, hogy az adategyeztetési határidő is lejárt már és emiatt nem működik a telefonszám a feltöltés után. Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot és ránézünk, hogy erről van-e szó. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...