Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt dtündi kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Nekem most működik. Nem tudom, hogy mennyire van hozzá köze, de csináltam a telefonon egy rendszerfrissítést. -
Telekom szakértő elkezdte követni Tp Link router 4glte beállítás -t
-
Tp Link router 4glte beállítás
question válaszolt Telekom szakértő Vizipók bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves Vizipók! Kérjük írd meg nekünk privát üzenetben az érintett SIM kártya telefonszámát és leellenőrizzük mi okozhat gondot! Köszönjük! ^Szilvi -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Eva18 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves Mária! Én is voltam a Telekomnál, nem tudtak hasonló esetről és meglepődött a kolléga, de megpróbált segíteni. Frissítve lett az egész rendszer, mégsem működik. Nem maradt más, mint várunk türelmesen, hátha egységesen megoldódik a probléma mindenkinél. - Today
-
Kedves Brigi! - Első körben javasoljuk, hogy ellenőrizd az Android Box-on, hogy van-e frissítésed, ha igen ezt mindenképp végezd el. A frissítést a Telekom TV beállítások menüjébe, a beállítások / android TV beállítások /eszközbeállítások / névjegy / rendszerfrissítés útvonalon végezheted el. - Érdemes a TV és a Smart Box összekötő kábeleit is ellenőrizni, fontos, hogy megfelelően csatlakozzanak. Ha minden rendben van és továbbra sem működik, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat, hogy segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvi
-
Kedves Csaba! Amennyiben a manuális frissítés nem működik, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben készüléked IMEI számát és a jelenlegi sw számát, hogy továbbíthassuk a gyártónak kivizsgálásra. Köszönjük! ^Szilvi
-
dzsohn belépett a közösségbe
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt dzsohn kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Ma sincs változás továbra sem müködik -
Ha kikapcsolom, ha be, akkor sem lehet állítani a hangerőt..
- Tegnap
-
Vizipók belépett a közösségbe
-
Üdvözlet Mindenkinek! Van egy problémám amit nem tudok megoldani ezért segítséget kérnék! Vásároltam egy Tp-Link mr6400 routert 4g lte.... Berakom a sim kártyát majd követem az első üzembe helyezési utasításokat és utána elindul az internet kapcsolat. Na ez a kapcsolat megy wifin és kábelen is de sem a letöltés sem pedig a feltöltés nem éri el az 1 Mbit/s -t sem vezetéken sem wifin. Már csináltam resetet és utána újra minden utasítást követtem de akkor is maradtak számok. Már több eszközön is néztem a sebességet de az 1 Mbit/s sehol sem lépte túl! A többi szolgáltató is kipróbáltam kölcsönkapott kártyákkal de a számok akkor sem változtak de én Tmobil előfizető vagyok és maradok is! Beállítási problémára gyanakszom mert ma vettem még egy ugyanilyen routert és a számok ugyanazok :-)))) Kérem, hogy segítsen valaki!
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Maria08 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Szóval, azt mondták ma a Telekom-ban, hogy amíg a Facebook nem küld új frissítést, addig nem fog működni. Elvileg jelezték feléjük, várjunk türelemmel. -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Rotacioskapa kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Tegnap estére megjavult, ma délután újra elromlott, ugyanaz a probléma.... -
viragc33 elkezdte követni Hyper os2 frissítés -t
-
Tisztelt Telekom! Saját magam manuális frissítés helyett Nem lehetne hogy a Telekom megküldi a legfrissebb rendszert a telefonomra?
-
Kedves Brigi! Igen, az lenne a megoldás. A TV távirányítójával lépj be a TV menüjén belül a beállításokba. Ezt követően válaszd ki a TV beállítást, majd engedélyezd (pipáld vagy pöttyözd be) a HDMI CEC lehetőséget. Bízunk benne, hogy így sikerül elvégezned a szükséges beállítást. ^Zsani
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Szab kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Nekem is ez a problémám -
Szab belépett a közösségbe
-
Kedves Zsani, Igen, ha az a megoldás a problémámra. Lefordítottam, de valahogy nekem mégsem egyértelmű mit kell beállítanom.
-
Kedves Brigi! Kérjük, hogy pontosítsd, mi az amit nem sikerül megcsinálnod. Azt amit a TV kiír beállítást nem tudod engedélyezni a TV készülékeden? Várjuk visszajelzésed! ^Zsani
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Telekom szakértő kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok! A problémát továbbítottuk illetékeseink felé, azonban még nem kaptunk rá választ/megoldást. Amint visszajeleznek, meg fogjuk osztani azt, ezért még egy kis türelmet kérünk ezzel kapcsolatban. Együttműködéseteket és türelmeteket köszönjük. ^Zsani -
mlnrbrigi elkezdte követni Hangerő szabályozás -t
-
Kedves Erika! Azóta többször volt áramtalanítva, a távirányítót is próbáltam resetelni, de ugyanúgy feláll a dolog. Az érintett csatornákon alul az alábbi szöveg jelenik meg, mégsem sikerül megcsinálnom. Köszönöm előre is a választ!
-
Süle Péter belépett a közösségbe
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Kiss Szabolcs kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Letöltöttem a Facebook Litet tökéletesen működik. A hiba továbbra is fennáll -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Kiss Szabolcs kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Én is , most már tudnak róla ! Az intéző akivel beszéltem megnézte a fórumot , igérte jelzi felfelé . - Utolsó hét
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Maria08 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Ani2 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Én hivtam őket, azt mondták nem tudnak tömeges meghibásodásról, vigyem be . -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt dtündi kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Érdeklődnék, van- e bármiféle megoldás már? Jó néhány nap eltelt már! A családban senki másnak nincs probléma a facebookkal a telefonján! -
Dávid22 belépett a közösségbe
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Dávid22 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
A fenti személyek elmondása alapján, ugyan ez a gond jelentkezett a családban lévő két t phone készülékeknél. Kérdezném az illetékeseket (Telekom), hogy esetleg van-e már bármiféle megoldás? Válaszukat előre is köszönöm. -
Telekom szakértő elkezdte követni Hangerő szabályozás -t
-
Kedves Brigi! Kérjük, első körben áramtalanítsd az eszközöket 1-2 percre, majd visszakapcsolás után ellenőrizd, hogy tudod-e már szabályozni a hangerőt az érintett csatornákon! Kérjük, jelezz vissza, hogy mit tapasztalsz! Köszönjük! ^Erika
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Maria08 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Én holnap megyek a Telekom-hoz egyéb ügyben, de ezt is fogom mondani mindenképp!!!! Azért ahhoz már sok idő eltelt, hogy csak itt írogassunk, és érdemben semmi megoldás. Az nem elfogadható válasz, hogy ez az általuk ismert legfrissebb verziója a Facebook-nak!! És más készüléken miért fut?