Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
OldMike elkezdte követni Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma -t
-
Koax hálózaton vagyok, a HGW Sagemcom F@st 3686AC v2. Szoftver verzió: MAGYAR_4.121.4 Be tudok lépni a beállításokba, de ha a például a WI-FI oldalon megváltoztatom a csatornát, és rákattintok az Alkalmaz gombra, akkor csak egy teljesen fehér képernyő jelenik meg, a képernyő frissítése után pedig ismét a bejelentkezési oldal jelenik meg. Azaz úgy néz ki, hogy a változtatás elmentése nélkül kilép a beállításokból. A legközelebbi belépés után mindenben az eredeti beállításokat mutatja. Nem tudom, hogy miképpen lehetne ezt a hibás működést kiküszöbölni. Nem tudom, hogy van-e frissebb verzió, és lehetne-e arra frissíteni? Nem merek gyári visszaállítást csinálni (eddig még soha nem csináltam), mert nyilván állítanom kellene néhány beállításon, de mi történik, ha akkor ugyanígy nem mentené azokat. IPTV van, két darab STB-vel, amik teljesen rendben működnek. A vezetékes internet és a WI-FI is rendben van, de az utóbbinál szerettem volna más sávszélességet és csatornát kipróbálni, mivel a soklakásos társasházunkban zavaróan sok az erős jel a mostani csatornán. A jelszintek szerintem gyakorlatilag tökéletesek. Köszönöm Amennyiben szükséges, akkor egyéb adatokat is megadhatok.
- Tegnap
-
GZR19821213 elkezdte követni Mobil S -t
-
Sziasztok! Most ma be lett aktiválva a gyereknek a Mobil S előfizetésse. Ami ugye tartalmaz 50 percet bárhová. Azt az alkalmazásban hol látom,hogy hány perce van még az 50-ből? Illetve most felhívta az egyik nagyszülőt. Látom,hogy beszélt egy percet. Ez most gondolom ilyenkor az 50 percrből kerül/került levonásra?
-
GZR19821213 belépett a közösségbe
-
De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
-
Rendben, megpróbálom.
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett illetékes kollégáinktól a válasz, ami szerint a készüléket meg kell vizsgálni szervizben. Kérjük, hogy add le a hozzád legközelebbi Telekom üzletben, melynek elérhetőségével kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Amugy nem oldja meg, mi is ajánlottuk a discord szerverünkön nagyon-nagyon sokáig, de peak időben ezzel is problémák vannak, másrészt az egész Cloudflare IP tartománya rengeteg szolgáltatásnál tiltva van, pl nem lehet vele belépni CoD-ba és egyéb dolgok. Ez nem reklám, de jelenleg a legjobb megoldás a Telekom problémára az FXtelekom(.org), akármennyire is próbálják minden helyen amennyire csak lehet, elrejteni ennek a szolgáltatásnak a létezését. Gondolok itt a Facebook csoportra és a fórumra. Én vagyok a fejlesztője ennek a dolognak és garantálni tudom, hogy hatásos, mivel dinamikusan routeoljuk a forgalmat az összes szerverünk között így akár 150ms-ről 10ms-re tudjuk csökkenteni a válaszidőket a cloudflare esetén. Más szolgáltatások ennyire drasztikus változást nem mutatnak, de a tesztek alapján minden nemzetközi szolgáltatóhoz 8-20ms-t tudunk nyerni, belföldön pedig MINDEN BIX tag-hoz 2ms a válaszidő a szolgáltatásunkról. (Ellenben az MT-vel...) Ez a kép szerintem magáért beszél, mint látható az FX-BP1-es szerverünkhöz átlagban 18ms a válaszidő. Az ausztriai szerverünk pedig fej-fej mellett halad a premium CloudFlare-el. Az ausztriai popunk-nak hála a Counter Strike 2 Vienna szerverekhez gyakorlatilag 1ms a válaszidőnk és a dinamikus routing-nak hála a magyar szerverről körülbelül 8-10ms. Hamarosan bővítjük a sok felhasználó miatt a magyar szerverünket és már erősen gondolkozunk egy Német és egy Szerbiai pop-ban is. UI: Már vannak felhasználóink akik a másik legnagyobb konkurens internetszolgáltatónál vannak, és arról számoltak be, hogy igen csak sokat segít ez a dolog, ott is. (Nagy részben azért, mert kikerüljük az Arelion-t.) Üzenném még így utólag személyesen is, hogy hajrá MT és DTAG! Egyszer biztos sikerül valami normális hálózatot alkotni(külföldön is). -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Köszönjük a visszajelzésedet, melyet továbbítottunk illetékes kollégáinknak, amint választ kapunk tájékoztatunk róla! Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán - Utolsó hét
-
István1996 elkezdte követni Tphone 2 Pro frissítés -t
-
Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
-
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor! Megérkezett munkatársunk válasza, ez alapján a készülékeden lévő szoftver a jelenlegi legfrissebb, várhatóan néhány héten belül érkezik majd újabb, ezt a gyártó fogja ütemezni. ^Erika -
Köszönjük türelmedet! Megérkezett illetékes területünk válasza. Tájékoztatásuk szerint a frissítést már elfogadtuk, a gyártó fogja ütemezni hamarosan. Bízunk benne, hogy nem kell már sokat várnod rá! ^Erika
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! Kérjük, segíts nekünk egy pontosítással! A videók alatt a YouTube appot érted vagy más felületen tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, töröld és telepítsd újra az appot és ezt követően ellenőrizd, hogy történt-e változás! Kérjük, jelezz vissza nekünk, várjuk válaszod! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika -
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika -
Szia Szuri! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Kérjük, ha van rá lehetőséged, ellenőrizd asztali böngészőn keresztül is a működését! Amennyiben telefonon vagy táblagépen használod, kérjük, töröld és telepítsd újra az alkalmazást és ezt követően nézd meg, hogy tapasztalsz-e változást! Kérjük, jelezz vissza nekünk mindenképp! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
-
Sziasztok! Dolgozunk az ügyön, azon vagyunk, hogy mielőbb bevezethessük a funkciót, de egyelőre még türelmeteket kérjük! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy már ne kelljen sokat várnotok. ^Erika
-
Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése.
question válaszolt Telekom szakértő Filó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Filó! Itt, a fórumon belül is írhatsz nekünk privát üzenetet, vagy kereshetsz bennünket a Messenger felületén keresztül is, ezen a linken: m.me/TelekomHU Várjuk üzenetedet! ^Erika -
Telekom szakértő elkezdte követni Xiaomi Note 14 Pro Frissítés , Redmi 14C , Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése. és 1 másik-t
-
Kedves János! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig türelmedet kérjük! ^Erika
-
Kedves Petra! Hová és honnan küldjék privát üzenetet? Üdv F
-
Májusban írja a Telekom, hogy “az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja” most július van és még semmi. Jól elcsúsztak vele, akkor ezek szerint valami nem sikerült a Telekomnál, ezért nem aktiválta még az Apple.
-
mnsrnr belépett a közösségbe
-
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Rácz Sándor Ferenc Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia, Már végeztem gyári visszaállítást, azért nem értem az egészet, mert kb 4 napja hoztam ki a készüléket, tehát ezek alapján csak remélni tudom hogy nem hibás készüléket kaptam, árusítanak. Ha tényleg hibás lenne a készülék kicsit furcsának találnám, mert az iphone 15 plus amit önöktöl vásároltam az sem bírt többet mint 3 hónap, és az elsö két hétben már jelentkeztek hibák. A tmx-nek pedig hiába küldöm sajnos javíttatásra, mert nem a hibaelhárítás a cél, hanem a legkisebb esztétikai hiba megkeresése, a javítás elkerülése, és a garancia, jótállás megvonása, a legkisebb sérülésekre, hajszálkarcokra hivatkozva. Jelenleg nem tudom van-e lehetöség, megnézni kideríteni, hogy az én újonnan vásárolt készülékem, miért nem kap frissítéseket? Az iphone 15 plus kapcsán pedig, jelenleg a szakértöi véleményre várunk, hogy tudjuk tovább vinni az ügyet. Üdv, Sándor -
Szuri belépett a közösségbe
-
Szia, nekem sem működik a tvgo. Bejelentkezés után újra a bejelentkezés marad semmi mást nem nyit meg vagyis nem lép be. Látszanak az adások viszont nem nyitja meg őket. Olyan mint ha be se lennék jelentkezve.
-
Kovács krisztina katalin belépett a közösségbe
-
Számla részletzés
question válaszolt Kovács krisztina katalin Vass Áges bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia -
János1977 belépett a közösségbe
-
Sátoraljaújhely optikai hálózat kiépítése.
question válaszolt Telekom szakértő Filó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Filó! Ahhoz, hogy utánajárhassunk kérdésednek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! ^Petra -
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István1996! Köszönjük, hogy jelezted felénk észrevételedet, és elnézésedet kérjük a tapasztalt kellemetlenségért! Természetesen továbbítottuk illetékesek felé, és amint megkapjuk visszajelzésüket, tájékoztatni fogunk ezen a felületen. Addig szeretnénk türelmedet kérni! ^Petra -
Xiaomi Note 14 Pro Frissítés
question válaszolt Telekom szakértő Rácz Sándor Ferenc bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra