Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Bothund

    Optikai internet fejlesztés

    Mert szeretnék hogy ha minél előbb elérhetővé válna.
  3. Tegnap
  4. Bothund

    Optikai internet fejlesztés

    Kedves Oszkár! Akkor ezek szerint a budakeszi fő utca páros számú házai előtt már be lett vezetve az optikai és csak a házakba kell már bevezetni az utcáról? Üdvözlettel: Bothund
  5. Telekom szakértő

    Optikai internet fejlesztés

    Szia @Bothund Rendelkezésre álló információink szerint hozzájárulásra van szükség a kiépítéshez. Mivel elzárt, beépített területről van szó, a társasházak közösképviselőjével szükséges egyeztetni és hozzájárulást kérni, hogy akár az épületen falán történő elvezetés, kiépítéskor engedélyezik-e a munkálatok elvégzését. A részletekről ide kattintva olvashatsz, ahol letölthető a kérelem is. ^Oszkár
  6. Szia @VtR A jelzést továbbítani szeretnénk illetékeseink irányába. Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartói mobilszámodat. ^Oszkár
  7. Utolsó hét
  8. Pár hónapja küldték kérésre Telekomék ezt a Technicolor FGA 2233 MAG nevezetű router-t, hogy cseréljük le a régi Sagemcom F@st 5655v2-t (és kezdem úgy vélni, hogy nagy hibát követtünk el azzal, hogy ebbe beleegyeztünk)... Annyival jobb a Technicolor, hogy látszólag stabilabb a ping, viszont a WiFi-vel komoly gondok vannak: időnként fogja magát, és az összes készüléket ledobja (még akkor is, ha teljes a térerejük), azok pedig pár másodperc erejéig kapcsolat nélkül maradnak. A beállításoknál nem találok egyetlen olyan tulajdonságot sem, ami hozzájárulna az instabil WiFi-hez. Lehet ezt orvosolni valahogy azon azon kívül, hogy csatlakoztatunk egy másik router-t az egyik WAN/LAN porton keresztül? Ugyanis a vezetéken keresztül csatlakozott készülékeket nem érinti a probléma.
  9. Próbáltam inditgatni is, nem akart segiteni. Mondjuk a PC-s kapcsolódásnál asszem nem próbáltam még ezt a kombót, lehet ránézek majd, köszi.
  10. uzman

    Hangerő szabályozás

    Kis segítségképpen, a különböző gyártók,különböző fantázianeveken jelölik a fent említett funkciót: AOC: E-link Hitachi: HDMI-CEC LG: SimpLink Mitsubishi: NetCommand for HDMI Onkyo: RIHD (Remote Interactive over HDMI) Panasonic: HDAVI Control, EZ-Sync, or VIERA Link Philips: EasyLink Pioneer: Kuro Link Runco International: RuncoLink Samsung: Anynet+ Sharp: Aquos Link Sony: BRAVIA Sync TCL: Control other devices (CEC) Toshiba: CE-Link or Regza Link Vizio: CEC
  11. Kedves Uram/Hölgyem! Azt szeretném megkérdezni hogy a Budakeszi fő utca teljes szakaszán mikor lesz bevezetve az optikai internet, mert részben be van részben nincs (például a 138 ban ). Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel: Bothund
  12. Romugrooo

    Twitch akadozás

    Kezdődik megint, ugyan úgy akadozik ahogy szokott..... Miért kell eljátszani minden évben legalább 3x ezt?!
  13. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi és Anita! A TV készülék beállításaiban kell kell engedélyezni a CEC-t ez gyártónkként eltérő nevet viselhet, általában HDMI control néven fut. Ezt bekapcsolva már lehet állítani a hangerőt a TV távirányítóján is, amíg ez nincs engedélyezve addig a box távirányítójával lehetséges. ^Zoli
  14. ZneAnita

    Hangerő szabályozás

    Kedves Szilvi! Nekem is ezt a "CEC" üzenetet adja ki, kifejezetten streaming szolgáltatók tartalmai esetén - nem lehet szabályozni a hangerőt. A rendszerem friss. Mi lehet a hiba? A fentebb leírt beállításokkal próbálkoztam. Üdv, Anita
  15. Szia @A.P.! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg pontos címet (irányítószám, település neve, utcanév, házszám, emelet, ajtó), hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  16. Telekom szakértő

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Kedves Tamás! Kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a következő adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíthessük! Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, MT-azonosító, kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, milyen eszközön próbálod a lejátszást, milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán
  17. Sziasztok, 4031, Debrecen, Derék utcára Március-Áprilisra ígérte a telekom a hálózatfejlesztést. A környéken a földmunkálatok megvoltak, a házakba elvileg behozták az optikai kábeleket, azonban az értékesítés még nem kezdődött meg. Meg tudnátok mondani, hogy mikorra lehet erre számítani? Köszönöm szépen!
  18. Kedves @Samu! Nagyon szívesen! További kérdés esetén is keress minket bizalommal, akár Facebook felületünkön is! ^Zoltán
  19. Én ma belefutottam egy hasonló hibába. Ott a megoldás az volt, hog a hgw-t üjra kellett indítani, ezt követően felállt a PPPoe kapcsolat. Valószínűleg az előző még aktív volt, a hgw reset ezt törölte
  20. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Plusz Opera böngészőben is ugyanez a hibakód
  21. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Szia Oszkár Sajnos nem oldotta meg a sütik törlése. Kijelentkezést követően a sütik törölve lettek , belepes , akármelyik csatorna választása utan a fent említett hibakód jelenik meg. A Chrome böngésző ujra lett telepítve , az sem oldotta meg a problémát. Firefox ban működik minden , csak azt meg nem lehet tükrözni Google tvre ezért is lenne fontos hogy Chrome ban működjön. Valami más ötleted? Köszönettel Tamás
  22. Samu

    Domino feltöltés

    Kedves Oszkár! Köszönöm a gyors választ Igaz, hogy a link ez a GYIK nem webes, hanem havidíjas telefonos feltöltési lehetőségre vonatkozik. Megértem, hogy ezt így szabályozták, bár az okát, a vonalas ill. a mobil számla megkülönböztetését, nem érthetem Javaslat: egyszerűbb lenne, ha a webes feltöltésnél egyértelmű (MOBIL havidíjas) szöveg jelenne meg. További szép napot! Jenő
  23. Szia @kolbaszmen! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, mely szerint Halásztelken fejlesztés sajnos nem várható. Megértésedet köszönjük! ^Lia
  24. Kedves @Gabor1! Kérjük, hogy adatvédelmi okok miatt privát üzenetben küldd el a pontos címedet - emeletet és ajtószámot is -, hogy utánanézhessünk rendszereinkben a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  25. Telekom szakértő

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Szia @Tom44 A böngészőben az előzmények és a cookie törlését javasoljuk. Mindenek előtt lépj ki a Telekom TV GO fiókodból, hajtsd végre és utána lépj vissza. Bízunk benne, hogy ez megoldja a hibát! ^Oszkár
  26. Szia @Samu Mobil havidíjas előfizetésed terhére van lehetőség Domino egyenleget feltölteni, a Mobilvásárlás keretein belül. A részletekről ide kattintva olvashatsz. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  27. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Kaptam egy hibakódot chrome böngészőben azóta csak ezt irja ki : E:4-74-2003 Sikerült valakinek megoldást találni rá?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...