Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Mai napon ketten is hívtak ismeretlen számról, hogy hívtam őket, de nem én hívtam őket. A hívás listámban sincs kimenő hívás arra a két telefonszámra. Hol tudom ezt bejelenteni és mi a további teendő ebben az esetben? A választ előre is köszönöm.
  3. Rák az egész már megint.
  4. Today
  5. Úgy néz ki ez a gond csak nem fog megoldódni szolgáltató váltás nélkül. Igazán a nyakukra léphetne valamilyen európai szervezet mert ez már botrányos.
  6. polk

    Fórum fiók törlése

    Mennyi idő alatt válaszolnak? Szeptember 12-én írtam
  7. Kedves Tamás! Jelenlegi információink alapján továbbra is elérhető lesz az Alkalmazás a frissítést követően is. Amennyiben bármilyen gondot észlelsz, keress minket bátran! Köszönjük! ^Szilvi
  8. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Köszönjük türelmedet! Sajnos még nem kaptunk a gyártótól újabb szoftvert tesztelésre, de amint megérkezik, azonnal elvégezzük a szükséges ellenőrzéseket és visszaküldjük azt. Ezt követően a verziót a gyártó publikálja. Türelmedet addig is nagyon köszönjük! ^Szilvi
  9. Kedves confel! A bevonás feltétele, hogy a Domino feltöltőkártya előfizetője megegyezzen az otthoni szolgáltatások előfizetőjével. Amennyiben ez nem így van, online adategyeztetés segítségével ezen módosíthatsz is. Keress minket bátran, ha kérdésed merülne fel! ^Szilvi
  10. Tegnap
  11. Van egy előfizető, akinek 2 otthoni és egy Dominos mobil előfizetése van. Ezek "Magenta 1 Domino"-ban vannak. Kérdésem, hogy ez az előfizető hozzáadhat-e olyan Dominós számokat ehhez a csomagjához, amik nem az ő nevén vannak? Akár családtagét, akár ismerősét? A kérdés ezen a mondaton alapszik: "A Magenta 1 Domino kedvezménycsomagba legfeljebb 10 darab Domino előfizetés vonható be."
  12. Kedves Tamás! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes részlegünkkel a kapcsolatot. Amint megérkezik a válaszuk, azonnal tájékoztat fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  13. Kedves Adrienn! Amennyiben az adott telefonra van még részleted, azt mindenképpen rendezned kell, akkor is, ha úgy döntesz, hogy azt valamiért eladnád. Jelenleg készülékbeszámítási akciónk, sajnos nincs. A Telekomnál viszont segítséget nyújtunk a régi készülékek eladásában a Recommerce program keretében. Így az adott összeget be tudod forgatni egy újba. A részletekről weblapunkon ide kattintva találod a tájékoztatónkat. ^Rita
  14. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes kollégáinkkal a kapcsolatot. Amint megérkezik válaszuk, azonnal tájékoztatni fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  15. Segítséget szeretnék kérni az Apple iPhone készüléken futó "Műsorújság" alkalmazással kapcsolatban, mellyel a IPTV vezérelhető, hogy iOS 26-ra frissítés után is működőképes lesz-e az alkalmazás, és vezérelni, iránytani képes lesz-e továbbra is az IPTV-t. Jelenlkeg iOS 16-on használom, és szépen rendben működik. Előre is köszönettel várom a visszajelzést ezzel kapcsolatban! Tamás
  16. Utolsó hét
  17. Valaki tud ezzel a kérdéssel kapcsolatban valamit ne tartsa magában ! Ha van egy pár hónapos készülékem meglévő előfizetés mellett (részlet fizetéssel) akkor van arra mód/ esély hogy vissza vigyem és válasszak helyette egy másik készüléket?
  18. Sziasztok! Jól látom, hogy megint erősebben érezhető ez Cloudflare bohóckodás? Mert ha igen, akkor elbúcsúzom a Telekomtól fájó szívvel, és keresek másik szolgáltatót.
  19. Tisztelt Telekom! Sajnos továbbra sem érkezik frissítés a Redmi 14c-re! A készülék még mindig Android 14.-en és Hyper os 1.0.8.0-ragadt! A családban van szolgáltató független Redmi 14 C amire már hónapokkal ezelőtt megjött az Android 15 a Hyper os 2 vel együtt! A kérdésem az lenne hogy a telefon hibája vagy még mindig nem fogadták el a frissítést a Telekomnàl? Üdvözlettel: Ádámku Jànos
  20. Kedves @KatyiSajnáljuk a kellemetlenséget! Amennyiben gondod merül fel a szolgáltatásod működésében kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. ^Lia
  21. Szia Kopernecky! Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy már az előtt megoldódott a probléma, hogy megláttuk volna az üzeneted Egyébként az általános - Előzmény és süti törlés - Reklámblokkoló ideiglenes kikapcsolása - Inkognitó ablak használata módszerek egyike a legtöbbször be szokott válni ilyen esetekben, de ha nem vezetnének eredményre, akkor hibabejelentést is tudunk rögzíteni a mielőbbi megoldás érdekében. ^Dániel
  22. Telekom szakértő

    webmail 12 hónapos email-ek

    Szia! A Webmail felület alap esetben nem törli a 12 hónapnál régebbi leveleket, így első körben a dátum szűrést érdemes ellenőrizni, hogy nincs-e beállítva 12 hónapra. Ha igen, akkor ezt a szűrést érdemes törölni. Érdemes megnézni, hogy a régi levelek, nem kerültek-e az archivált levelek közé. Ehhez kapcsolódóan érdemes átnézni, hogy van-e beállítva valamilyen szabály a levelezésedre, ami esetlegesen archiválja vagy törli a régi üzeneteket. Ha korábban levelezőprogramot használtál és így töltötted le a leveleidet (POP3), akkor a szerverről való törlés miatt a 12 hónapnál régebbi üzenetek már nem lesznek elérhetők a webmailen - ilyen esetben az adott levelezőkliensben tudod ellenőrizni, hogy megvannak-e a régebbi levelek. ^Dániel
  23. Katyi

    “Beszél a TV programváltáskor”

    Csak a némítás gom 3mp-es nyomvatartása javaslat működik. Jó lenne, ha frissítéssel az előfizetőre bíznák, a lehetőségek közül mit választ. 3 napig kínlódtam ezzel . Rendkívül idegesítő, hogy minden egyes frissítés után van valami probléma.
  24. A webmail fiókban nem érem el a 12 hónapnál régebbi email-eket. Hol lehet ezt a beállítást megváltoztatni
  25. Megoldódott de nem tudom hogyan...😊
  26. Szakértők ! Telekom fiókomba asztali géppel, (win 10 vagy 11 -el két asztali géppel) nem tudok belépni ! (A környékemen több telekomos sem....kérdeztem !) Rákattintok (Chrome, Edge, Firefox !) a "T. kom lakossági szolgáltatások" feliratra és 1 másodpercre bevillan,majd sötétebb lesz, inaktívra vált ! Tudtok erre valami választ adni ? Mobillal működik rendesen ! Köszönöm.
  27. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk a kért adatokat ott! Köszönjük. ^Zsani
  28. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk ott válaszodat! ^Zsani
  29. Phoenix33

    többen hívnak hogy hívtam őket

    Köszönöm!
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...