Kopernecky

Tag
  • Tartalmak

    49
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Kopernecky a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

Profil megtekintések

1404 profilmegtekintés
  1. Köszi még egyszer. Amúgy sem vagyok egy ideges típus...
  2. Semmilyen hibát nem jelentettem,nálam minden rendben van. A telefon számom is 15 éve ugyan az. Regisztrálva is vagyok a Tkomnál. Ezért volt érdekes számomra,hogy mi a gond ! Köszi a választ,akkor nyugodt vagyok.
  3. A 30/344 4025 telefon számról jött egy SMS, miszerint a "T-com folyamatosan figyeli a szolgáltatások megfelelő minőségét ! A Te otthoni szolgáltatásaid minőség romlást mutatnak és a hiba elhárítását megkezdtük ! Ha a hiba elhárítása érdekében a lakásodba is be kell mennünk,szakértő kollégánk felveszi veled a kapcsolatot megfelelő időpont egyeztetés miatt ! " Gondolom ez is kamu,ahogy csomagom érkezett ?! Azt szeretné kideríteni a "szakértő kolléga" , hogy mikor nem vagyok otthon? /Na azt lesheti...nekem jó ahogy van./ Már a Telekomot is támadják ?
  4. Sziasztok ! Pár napja lett bekötve az öcsémnél a T-kom optikai net (150/50) a Sagemcom F@st 5655v2 modemmel. Sajnálatos módon azóta is a wifin naponta 10-15 alkalommal megszakad a kapcsolat ! Van,hogy újra kéri a jelszót,de van mikor automatikusan csatlakozik ! Egy szobán belül kb.2-3 méter a távolság,a másik szobában (15 cm-es válaszfal tégla) már nincs kapcsolat egyáltalán ! A telefon jó,mert nálam kifogástalanul működik Huawei optikai modemmel. Szerintetek ez Sagemcom hiba? Köszönöm a válaszokat előre is !
  5. Hello, Köszi szépen, nagyon jól sikerült, lehet én voltam a bamba...
  6. Szia, Nekem egy olyan problémám van hogy vettem fel ismerőst, az alkalmazásba viszont hogy tudom őt kivenni onnan? Mert nincs törlés lehetőség. Már jó ideje fenn áll ez a dolog, a üzletekben lévő szervizekben is, azt mondják nem tartozik hozzájuk az alkalmazás.. Több éves probléma, nem oldódott még meg, ahogy láttam többen kérdezték már az applikáció véleményezésénél, szerinted hogy lehetne törölni egy-egy számot az alkalmazásból?
  7. Igen a felhasználói felületre belépve ahogy a képen is látszik az enyém az eszköz ! Az ügyitéző még a Fon hálózatot sem látta ! Azt magyarázta nekem,hogy ez majd biztos egy fizetős hálózat lesz...de szerintem teljes sötétség volt nála...már bocsi.
  8. Köszönöm,megpróbálom kikapcsoltatni.
  9. Sziasztok ! A napokban vettem észre a Huawey HG 8245 H opt. modemen,hogy megjelent egy új "Telekom fon" hálózat ! Mi lenne ez ? Talán csak nem az U..-hoz hasonló nyílt wifi előhírnöke ? Ugyanis hiába próbálom kikapcsolni...nem lehet ! Tud valaki erről felvilágosítást adni? Köszönöm!
  10. A "buta" telefonoknál akkor ez a szolgáltatás már megszűnt ? "Akinek nincs okostelefonja,az is be tudja kapcsolni. A tárcsázóba be kell ütni, hogy 1777, majd hívni. Azután díjcsomagok és szolgáltatások, majd Szolgáltatás és biztonság, azután kedvezmények, majd Domino Most, azután módosítás és bekapcsolás"
  11. Sziasztok ! A hűségidővel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy ha lejár és nem vállalok új hűséget akkor megmarad a régi díj,vagy átáll az új díjra ? Arra vagyok kíváncsi,hogy most optikán 250/75 -ös csomag után telefonnal együtt fizetek 6468-ft-ot ! Ez a csomag megszűnt ! Én nem szeretnék váltani 300/75 Net M-re 6976 ft.-ra, mert a jelenlegi is megfelelő ! Megtarthatom vajon a régi csomagomat ?