Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
karlzim belépett a közösségbe
- Today
-
Kedves Jaromaro! A TV GO app csak telefonra és táblagépre tölthető le, illetve weboldalon keresztül laptopon és asztali gépen érhető el. ^Erika
-
Kedves @Attila s! Kérdésedet továbbítottuk illetékes területünk felé. Amint megérkezik kollégáink válasza, megírjuk. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
-
Szia @D.Anita! Sajnáljuk, hogy hibás működést tapasztalsz! Ezen az oldalon sajnos nem tudjuk bekérni az adataidat, mert publikus felület és bárki láthatja. Kérjük, Fórumon privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, vagy gyere az m.me/TelekomHU Messenger oldalunkra. ^Andrea
- Tegnap
-
D.Anita belépett a közösségbe
-
Sziasztok..Nekem is sajnos ez a probléma áll fent. sokszor befagy a kép és ilyenkor vagy megvárjuk míg újra indul a müsor vagy föl le kapcsoljuk a csatornát. sajnos így elégé nézhetetlen a müsor. Sőt konkrétan az internet is rossz a másik.2.szobába alig lehet fogni a wifit. 1.5 hónapja hivtuk már a.1414 et de ott nem.láttak hibát . Valami megoldás jó lenne. nem lehet hogy aki kintről jön be az a fekete optikai kábel vagy mi azzal van baj? Köszi D.Anita
-
Jaromaro elkezdte követni Telekom TV app -t
-
Működik-e, lehetséges-e TV go telepitése a xiaomi tv boxra? https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_xiaomi-tv-box-s-3rd-gen-eu-pfj4191eu-1491775.html
-
Jaromaro belépett a közösségbe
- Utolsó hét
-
Újabb magas latency problémák, bufferelés....
question válaszolt Linus815 gabox bejegyzésére, itt: Hálózat
Könyörgöm csak azt ne mondjátok hogy ti mindent megtettetek, mert ez orbitálisan nagy hazugság. Vagy ha igaz, akkor nagyon inkompetensek a telekom technikusok. Csak szólok, ott van a cloudflare a bixben. Nyugodtan mehet direktben a peering, nem kell összevissza terelni a forgalmat! De persze tudjuk nem erről van szó, hanem arról hogy az anyacégetek egy kapzsi társaság és a felhasználók isszák meg a levét ennek a kakaskodásnak. -
Lendvai Rikard Alexandrosz belépett a közösségbe
-
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok! Köszönjük türelmeteket! A gyártóval együtt jelenleg is dolgozunk a szolgáltatás mielőbbi bevezetésén. Amint az RCS elérhetővé válik, arról honlapunkon azonnal olvashattok. ^Szilvi -
Nagyon szépen köszönöm. Tényleg tetszik ez a telefon és az egész tphone elképzelés. Megértem hogy új project és még gyerekcipőben van. De van benne potenciál adni akarok neki eséjt.
-
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok! A kérdést továbbítottuk illetékes kollégáinknak, amint megkapjuk a választ megosztjuk Veletek. 💌 Addig is türelmeteket kérjük! Megértéseteket köszönjük! 😉 ^Zoltán -
Telekom szakértő elkezdte követni Újabb magas latency problémák, bufferelés.... és Internet szolgáltatás -t
-
Kedves Tonio! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk területileg illetékes mérnökségünkkel. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika
-
Újabb magas latency problémák, bufferelés....
question válaszolt Zsolt Zavodnyik gabox bejegyzésére, itt: Hálózat
Sajnos nem rajtuk múlik. Ki lett fejtve azt hiszem itt is, de a pH! fórumon is napi szinten téma ez. Megoldásra én sem számítok, évek óta megy a huzavona. -
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Telekom szakértő Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Bella! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett telefonszámot, hogy ellenőrizni tudjuk az eSIM állapotát. ^Zoli -
Terbe László belépett a közösségbe
-
Nekem az nem vilagos, hogy ez az ugy az Apple vagy a Telekom miatt nem halad lathoan egy eve? Kire varunk? Milyen technologiai gatja van, hogy ez mukodjon amikor az USA-ban ez volt egy oriasi selling point, hogy mostantol lehet kommunikalni Android es iPhone kozott egyszeruen?
-
Szia david218! Természetesen nem kerültél tiltásra, a bejegyzéseidet a fórum motorja fogta meg, mely próbálja kiszűrni a lehetséges trágár szavakat. A 3 bejegyzésed szinte szóról szóra megegyezik, ezért a leghosszabb került kiengedésre. Amennyiben a jövőben posztoláskor azt látod, hogy moderátori jóváhagyásra vár, kérlek legyél türelemmel, amennyiben a poszt megfelel a felhasználási feltételeknek, akkor kiengedésre kerül. Üdv: Zoli
-
Látom tiltottatok…
-
Szerintem nem ártana kiadni egy hivatalos közleményt mert ez egyrészt baromi kínos már, hogy nem tudja a telekom megugrani a feladatot, másrészt a folyamatos hitegetés és az ügyfelek félre tájékoztatása nem valami jó irány. (Majd a kövi ios update, majd a tavasszal…) ugye érzitek hogy nevetséges? mi értjük hogy kell az sms/mms bevétel és az RCS vissza van tartva emiatt, de azért azt be kéne már látni hogy kissé elavult a történet arról nem beszélve hogy lassú is. De ha nem lesz valami konkrét akkor írok szívesen a sajtónak hogy mi megy nálatok meg hogy kavarjàtok a lekvárt és akkor kénytelenek lesztek reagálni. Szerintem nem viccből kérdezünk itt mivel nincs más felület…
-
És nem tudjátok megkérdezni valakitől? Mert mi telekomos ügyfelek csak tőletek tudjuk megkérdezni. Köszönöm!
-
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Bella1234 Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Köszönöm a gyors visszajelzést. Szombaton (szeptember 20-án) egyik üzletükben már aktiválták az eSIM szolgáltatást a telefonszámomhoz, de a generált QR kódot a kollégájuknak sem sikerült beolvasni, többszöri próbálkozásra sem. Azt a visszajelzést kapta, hogy a kód nem érvényes. Ennek megoldásában kérem a segítségüket. Köszönettel: Bella -
Szia @david218! Sajnos egyelőre ezzel kapcsolatos konkrétumokkal mi sem rendelkezünk. Dolgozunk a mihamarabbi megoldásán! ^Oszkár
-
Újabb magas latency problémák, bufferelés....
question válaszolt Telekom szakértő gabox bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @gabox Sajnos a jelzett hiba nem az általunk felügyel hálózatban tapasztalható, hanem a nemzetközi útvonalakon. Ezekre külön ráhatással nem bírunk, mindent amit tudtunk megtettünk, hogy a partnerek felé a problémát jelezzük és kértük az elhárítását több ízben is, viszont ez sajnos valóban egy elhúzódó hibának látszik. Mi is bízunk benne, hogy a jövőben pozitívan fog változni! ^Oszkár -
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Telekom szakértő Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia @Bella1234! Meg is kaptuk illetékeseink válaszát, mely szerint, függetlenül, hogy nem nálunk vásárolt a készülék és az említett listában nem szerepel, támogatjuk az eSIM-et hozzá. Javasoljuk, próbáld meg az aktiválását! ^Oszkár -
Tavasszal ugyan ez volt a problémám, magas latency, packet loss mindenhol. Youtube, twitch, gaming.... Most megint csak 200as latencym van a feltöltésnél, így leginkább játékok közben észrevehető, hogy a hálózatom alig bír kommunikálni a szerverekkel, mivel ilyen magas a latencym. Mikor lesz a telekom hajlandó ezt kiküszöbölni?:D (Van egy tippem, soha...)
-
támogatott e-sim készülékek
question válaszolt Bella1234 Bella1234 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Köszönöm, nagyon várom.