Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia! Nem tudom még aktuális-e a probléma, de nálam ugyanez volt a helyzet. Ugyanúgy adott volt egy külső router, amely 5-10 másodpercekre kimaradozott, majd az ügyfélszolgálattal egyeztetve átkötöttem egy eszközt próbaképp a Telekom saját routeréhez. Ugyanez volt a hiba, de náluk semmi nem látszott. Ekkor úgy döntöttem, hogy csinálok egy gyári beállítások visszaállítását és azóta teljesen rendben van a hálózat. Hátha másnak ez hasznos infó lehet.
  3. NORKER

    RCS iPhone készüléken

    Sziasztok! Van már valami konkrét hír? Most már hivatalosan is megjelent az IOS 26.
  4. Mai napon ketten is hívtak ismeretlen számról, hogy hívtam őket, de nem én hívtam őket. A hívás listámban sincs kimenő hívás arra a két telefonszámra. Hol tudom ezt bejelenteni és mi a további teendő ebben az esetben? A választ előre is köszönöm.
  5. Today
  6. Rák az egész már megint.
  7. Úgy néz ki ez a gond csak nem fog megoldódni szolgáltató váltás nélkül. Igazán a nyakukra léphetne valamilyen európai szervezet mert ez már botrányos.
  8. polk

    Fórum fiók törlése

    Mennyi idő alatt válaszolnak? Szeptember 12-én írtam
  9. Kedves Tamás! Jelenlegi információink alapján továbbra is elérhető lesz az Alkalmazás a frissítést követően is. Amennyiben bármilyen gondot észlelsz, keress minket bátran! Köszönjük! ^Szilvi
  10. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Köszönjük türelmedet! Sajnos még nem kaptunk a gyártótól újabb szoftvert tesztelésre, de amint megérkezik, azonnal elvégezzük a szükséges ellenőrzéseket és visszaküldjük azt. Ezt követően a verziót a gyártó publikálja. Türelmedet addig is nagyon köszönjük! ^Szilvi
  11. Kedves confel! A bevonás feltétele, hogy a Domino feltöltőkártya előfizetője megegyezzen az otthoni szolgáltatások előfizetőjével. Amennyiben ez nem így van, online adategyeztetés segítségével ezen módosíthatsz is. Keress minket bátran, ha kérdésed merülne fel! ^Szilvi
  12. Tegnap
  13. Van egy előfizető, akinek 2 otthoni és egy Dominos mobil előfizetése van. Ezek "Magenta 1 Domino"-ban vannak. Kérdésem, hogy ez az előfizető hozzáadhat-e olyan Dominós számokat ehhez a csomagjához, amik nem az ő nevén vannak? Akár családtagét, akár ismerősét? A kérdés ezen a mondaton alapszik: "A Magenta 1 Domino kedvezménycsomagba legfeljebb 10 darab Domino előfizetés vonható be."
  14. Kedves Tamás! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes részlegünkkel a kapcsolatot. Amint megérkezik a válaszuk, azonnal tájékoztat fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  15. Kedves Adrienn! Amennyiben az adott telefonra van még részleted, azt mindenképpen rendezned kell, akkor is, ha úgy döntesz, hogy azt valamiért eladnád. Jelenleg készülékbeszámítási akciónk, sajnos nincs. A Telekomnál viszont segítséget nyújtunk a régi készülékek eladásában a Recommerce program keretében. Így az adott összeget be tudod forgatni egy újba. A részletekről weblapunkon ide kattintva találod a tájékoztatónkat. ^Rita
  16. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes kollégáinkkal a kapcsolatot. Amint megérkezik válaszuk, azonnal tájékoztatni fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  17. Segítséget szeretnék kérni az Apple iPhone készüléken futó "Műsorújság" alkalmazással kapcsolatban, mellyel a IPTV vezérelhető, hogy iOS 26-ra frissítés után is működőképes lesz-e az alkalmazás, és vezérelni, iránytani képes lesz-e továbbra is az IPTV-t. Jelenlkeg iOS 16-on használom, és szépen rendben működik. Előre is köszönettel várom a visszajelzést ezzel kapcsolatban! Tamás
  18. Utolsó hét
  19. Valaki tud ezzel a kérdéssel kapcsolatban valamit ne tartsa magában ! Ha van egy pár hónapos készülékem meglévő előfizetés mellett (részlet fizetéssel) akkor van arra mód/ esély hogy vissza vigyem és válasszak helyette egy másik készüléket?
  20. Sziasztok! Jól látom, hogy megint erősebben érezhető ez Cloudflare bohóckodás? Mert ha igen, akkor elbúcsúzom a Telekomtól fájó szívvel, és keresek másik szolgáltatót.
  21. Tisztelt Telekom! Sajnos továbbra sem érkezik frissítés a Redmi 14c-re! A készülék még mindig Android 14.-en és Hyper os 1.0.8.0-ragadt! A családban van szolgáltató független Redmi 14 C amire már hónapokkal ezelőtt megjött az Android 15 a Hyper os 2 vel együtt! A kérdésem az lenne hogy a telefon hibája vagy még mindig nem fogadták el a frissítést a Telekomnàl? Üdvözlettel: Ádámku Jànos
  22. Kedves @KatyiSajnáljuk a kellemetlenséget! Amennyiben gondod merül fel a szolgáltatásod működésében kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. ^Lia
  23. Szia Kopernecky! Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy már az előtt megoldódott a probléma, hogy megláttuk volna az üzeneted Egyébként az általános - Előzmény és süti törlés - Reklámblokkoló ideiglenes kikapcsolása - Inkognitó ablak használata módszerek egyike a legtöbbször be szokott válni ilyen esetekben, de ha nem vezetnének eredményre, akkor hibabejelentést is tudunk rögzíteni a mielőbbi megoldás érdekében. ^Dániel
  24. Telekom szakértő

    webmail 12 hónapos email-ek

    Szia! A Webmail felület alap esetben nem törli a 12 hónapnál régebbi leveleket, így első körben a dátum szűrést érdemes ellenőrizni, hogy nincs-e beállítva 12 hónapra. Ha igen, akkor ezt a szűrést érdemes törölni. Érdemes megnézni, hogy a régi levelek, nem kerültek-e az archivált levelek közé. Ehhez kapcsolódóan érdemes átnézni, hogy van-e beállítva valamilyen szabály a levelezésedre, ami esetlegesen archiválja vagy törli a régi üzeneteket. Ha korábban levelezőprogramot használtál és így töltötted le a leveleidet (POP3), akkor a szerverről való törlés miatt a 12 hónapnál régebbi üzenetek már nem lesznek elérhetők a webmailen - ilyen esetben az adott levelezőkliensben tudod ellenőrizni, hogy megvannak-e a régebbi levelek. ^Dániel
  25. Katyi

    “Beszél a TV programváltáskor”

    Csak a némítás gom 3mp-es nyomvatartása javaslat működik. Jó lenne, ha frissítéssel az előfizetőre bíznák, a lehetőségek közül mit választ. 3 napig kínlódtam ezzel . Rendkívül idegesítő, hogy minden egyes frissítés után van valami probléma.
  26. A webmail fiókban nem érem el a 12 hónapnál régebbi email-eket. Hol lehet ezt a beállítást megváltoztatni
  27. Megoldódott de nem tudom hogyan...😊
  28. Szakértők ! Telekom fiókomba asztali géppel, (win 10 vagy 11 -el két asztali géppel) nem tudok belépni ! (A környékemen több telekomos sem....kérdeztem !) Rákattintok (Chrome, Edge, Firefox !) a "T. kom lakossági szolgáltatások" feliratra és 1 másodpercre bevillan,majd sötétebb lesz, inaktívra vált ! Tudtok erre valami választ adni ? Mobillal működik rendesen ! Köszönöm.
  29. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk a kért adatokat ott! Köszönjük. ^Zsani
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...