Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Próbáltam inditgatni is, nem akart segiteni. Mondjuk a PC-s kapcsolódásnál asszem nem próbáltam még ezt a kombót, lehet ránézek majd, köszi.
  3. Today
  4. uzman

    Hangerő szabályozás

    Kis segítségképpen, a különböző gyártók,különböző fantázianeveken jelölik a fent említett funkciót: AOC: E-link Hitachi: HDMI-CEC LG: SimpLink Mitsubishi: NetCommand for HDMI Onkyo: RIHD (Remote Interactive over HDMI) Panasonic: HDAVI Control, EZ-Sync, or VIERA Link Philips: EasyLink Pioneer: Kuro Link Runco International: RuncoLink Samsung: Anynet+ Sharp: Aquos Link Sony: BRAVIA Sync TCL: Control other devices (CEC) Toshiba: CE-Link or Regza Link Vizio: CEC
  5. Kedves Uram/Hölgyem! Azt szeretném megkérdezni hogy a Budakeszi fő utca teljes szakaszán mikor lesz bevezetve az optikai internet, mert részben be van részben nincs (például a 138 ban ). Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel: Bothund
  6. Romugrooo

    Twitch akadozás

    Kezdődik megint, ugyan úgy akadozik ahogy szokott..... Miért kell eljátszani minden évben legalább 3x ezt?!
  7. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi és Anita! A TV készülék beállításaiban kell kell engedélyezni a CEC-t ez gyártónkként eltérő nevet viselhet, általában HDMI control néven fut. Ezt bekapcsolva már lehet állítani a hangerőt a TV távirányítóján is, amíg ez nincs engedélyezve addig a box távirányítójával lehetséges. ^Zoli
  8. Tegnap
  9. ZneAnita

    Hangerő szabályozás

    Kedves Szilvi! Nekem is ezt a "CEC" üzenetet adja ki, kifejezetten streaming szolgáltatók tartalmai esetén - nem lehet szabályozni a hangerőt. A rendszerem friss. Mi lehet a hiba? A fentebb leírt beállításokkal próbálkoztam. Üdv, Anita
  10. Szia @A.P.! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg pontos címet (irányítószám, település neve, utcanév, házszám, emelet, ajtó), hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  11. Telekom szakértő

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Kedves Tamás! Kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a következő adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíthessük! Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, MT-azonosító, kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, milyen eszközön próbálod a lejátszást, milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán
  12. Sziasztok, 4031, Debrecen, Derék utcára Március-Áprilisra ígérte a telekom a hálózatfejlesztést. A környéken a földmunkálatok megvoltak, a házakba elvileg behozták az optikai kábeleket, azonban az értékesítés még nem kezdődött meg. Meg tudnátok mondani, hogy mikorra lehet erre számítani? Köszönöm szépen!
  13. Kedves @Samu! Nagyon szívesen! További kérdés esetén is keress minket bizalommal, akár Facebook felületünkön is! ^Zoltán
  14. Utolsó hét
  15. Én ma belefutottam egy hasonló hibába. Ott a megoldás az volt, hog a hgw-t üjra kellett indítani, ezt követően felállt a PPPoe kapcsolat. Valószínűleg az előző még aktív volt, a hgw reset ezt törölte
  16. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Plusz Opera böngészőben is ugyanez a hibakód
  17. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Szia Oszkár Sajnos nem oldotta meg a sütik törlése. Kijelentkezést követően a sütik törölve lettek , belepes , akármelyik csatorna választása utan a fent említett hibakód jelenik meg. A Chrome böngésző ujra lett telepítve , az sem oldotta meg a problémát. Firefox ban működik minden , csak azt meg nem lehet tükrözni Google tvre ezért is lenne fontos hogy Chrome ban működjön. Valami más ötleted? Köszönettel Tamás
  18. Samu

    Domino feltöltés

    Kedves Oszkár! Köszönöm a gyors választ Igaz, hogy a link ez a GYIK nem webes, hanem havidíjas telefonos feltöltési lehetőségre vonatkozik. Megértem, hogy ezt így szabályozták, bár az okát, a vonalas ill. a mobil számla megkülönböztetését, nem érthetem Javaslat: egyszerűbb lenne, ha a webes feltöltésnél egyértelmű (MOBIL havidíjas) szöveg jelenne meg. További szép napot! Jenő
  19. Szia @kolbaszmen! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, mely szerint Halásztelken fejlesztés sajnos nem várható. Megértésedet köszönjük! ^Lia
  20. Kedves @Gabor1! Kérjük, hogy adatvédelmi okok miatt privát üzenetben küldd el a pontos címedet - emeletet és ajtószámot is -, hogy utánanézhessünk rendszereinkben a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  21. Telekom szakértő

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Szia @Tom44 A böngészőben az előzmények és a cookie törlését javasoljuk. Mindenek előtt lépj ki a Telekom TV GO fiókodból, hajtsd végre és utána lépj vissza. Bízunk benne, hogy ez megoldja a hibát! ^Oszkár
  22. Szia @Samu Mobil havidíjas előfizetésed terhére van lehetőség Domino egyenleget feltölteni, a Mobilvásárlás keretein belül. A részletekről ide kattintva olvashatsz. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  23. Tom44

    E:4-74-2003 hibaüzenet

    Kaptam egy hibakódot chrome böngészőben azóta csak ezt irja ki : E:4-74-2003 Sikerült valakinek megoldást találni rá?
  24. "Egy alkalommal történő azonnali feltöltés, aminek fizetéséhez választhatsz bankkártyát, vagy ha van havi díjas előfizetésed, akkor ennek a számlának a terhére is indíthatod a feltöltést. Az utóbbi esetben jóváhagyási kérést küldünk SMS-ben." Már másodszor próbálkozom interneten,saját, havi díjas (vezetékes telefon és internet) elszámolásra irányítani a Domino feltöltésemet, ahogy ezt a fent idézett szöveg mondja, de ez a lehetőség egyszerűen nem jelenik meg a fizetési módok között! Az én szövegértésemmel van baj, vagy ??? Előre is köszönöm a választ!
  25. Szia Gábor40! Kérdésedet továbbítottuk szakmebereinkhez. Amint választ kapunk, jelentkezünk az információval. Addig kis türelmedet kérjük szépen! ^Kata
  26. Szia Kolbaszmen! Kérdésedet továbbítottuk területileg illetékes kollégáinknak. Kis türelmedet kérjük, amíg válaszolnak. Amint lehet, keresünk újra. ^Kata
  27. Kedves Bálint! Még egy kis türelmedet kérjük szépen, sürgettük területileg illetékes kollégáinknál a választ. Amint van információnk, jelentkezünk. ^Kata
  28. Telekom szakértő

    Tphone pro 5 G Bluetooth

    Szia Szudzsio! Ahogyan előző posztodnál Istvánnak is írtuk, továbbítottuk a kérdést, kis türelmedet kérjük szépen a válaszig. ^Kata
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...