2017. december 18-án az alábbi levelet kaptam:
"Tisztelt ugyfelunk!
Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is.
A szamlat nem fizettek meg.
Folyoszamla : 101463129
Szamla sorszama : 5371014631290029
Fizetesi hatarido : 19/12/2017
Statusz : Befizetesre var
Fizetendo: 1.315 Ft
Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az előfizetes velunk automatikusan kikapcsol
Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan
Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez
Befizetem
udvozlettel,
Telekom"
A "befizetem" linkre klikkelve a számítógép figyelmeztetett, hogy csalás gyanúja merül fel, így természetesen nem fizettem. A "számlaértesítőn" feltüntetett számok sem valóságosak.