benciikee

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

benciikee a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Uhh nem jutott volna eszembe a VPN, de tényleg működik és nem csak orosz/japán szerverrel. Köszi-köszi.
  2. Itt is ez a helyzet. 3 napja használhatatlan.
  3. Most megtettem, eredménytelen. A kezdő beállításoknál mikor kiválasztottam, hogy HDMI1-et szeretném forrásnak, kiírja, hogy videójel található, de ugyanúgy csak a szürke képet látom a felirattal.
  4. Pontosan. Még csak ki sem kapcsoltam este a top boxot, és reggel mégis az üzenetre ébredtem. Több mint 1 éve használom ezt a setupot, TV-hez nem jött frissítés. HDCP kompatibilis hiszen eddig 100%-ig működött, maximum az döglött be. (bár nem tudom hogy ez fizikai, vagy szoftveres dolog, ennyire nem értek hozzá) Kis érdekesség: Amikor kikapcsolom a top-boxot egy pillanatra bejön az adás mielőtt kikapcsol, de se több se kevesebb.
  5. " Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. "
  6. Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra?
  7. HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt.
  8. Sziasztok! Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki. Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH. Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box. A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve. A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget.