Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

benciikee

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit benciikee posztolt

  1. 23 órája, SafranyFerenc86 írta:

    Szerintem itt nem lekorlátozásról van szó, hanem megint peering probléma van valahol Mo. és nyugat között, orosz meg japán VPN szerverrel gond nélkül megy minden streamTwitchen full HD-ben, nincs pufferelés meg akadozás.

    Uhh nem jutott volna eszembe a VPN, de tényleg működik és nem csak orosz/japán szerverrel. Köszi-köszi. :D:D

  2. 12 perce, btz írta:

    @benciikee & @OldMike

    Azt értem, hogy előtte működött, most meg nem, azt is értem, hogy  nem változtatott semmit, több eszközzel és kábellel is ugyan ez a hiba,  de valószínű, hogy ebben a HDCP működésben, nem működésben keresendő a hiba oka. Azt viszont nem olvastam vagy lehet, hogy átsiklottam felette, hogy TV-t próbáltad e visszaállítani gyári beállításokra? 

    Most megtettem, eredménytelen. A kezdő beállításoknál mikor kiválasztottam, hogy HDMI1-et szeretném forrásnak, kiírja, hogy videójel található, de ugyanúgy csak a szürke képet látom a felirattal. 

  3. 15 perce, OldMike írta:

    Amennyiben jól értelmezem, akkor ő sem tévét sem kábelt nem cserélt, csak bejött neki az üzenet (egyik napról a másikra). Ha a tévéjére jött volna frissítés, bizonyára észreveszi, mert általában megkérdezik, hogy akarja-e. Az STB frissítés kérdezés nélkül lemegy (bekapcsolt állapotban persze itt is megkérdezik, hogy éppen most akarod-e, de kicsit később úgyis megkapod, akár akarnád, akár nem). Nem is olyan rég jött egy frissítés a boxokra (azt nem tudjuk hogy mit is eredményezett), de nálam a két STB közül az egyiket teljesen kifektette, csak a teljes áramtalanítás és újraindítás után lett működőképes. Egyáltalán nem kizárt hogy az újabb SW megfektette a kapcsolatot. Korábbról tudjuk, hogy az STB szoftverek nincsenek mindig jóban a Samsung tévékkel.

    Pontosan. Még csak ki sem kapcsoltam este a top boxot, és reggel mégis az üzenetre ébredtem. Több mint 1 éve használom ezt a setupot, TV-hez nem jött frissítés. HDCP kompatibilis hiszen eddig 100%-ig működött, maximum az döglött be. (bár nem tudom hogy ez fizikai, vagy szoftveres dolog, ennyire nem értek hozzá)

    Kis érdekesség: Amikor kikapcsolom a top-boxot egy pillanatra bejön az adás mielőtt kikapcsol, de se több se kevesebb.

  4. 5 perce, ApaFia írta:

    Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb.

    " Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll.  "

  5. 2 perce, gombilaci írta:

    Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg.

    Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható!

    Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok.

    Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra?

  6. 4 perce, ApaFia írta:

    Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412.

    HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. 

  7. Sziasztok!
    Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki.
    Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH.
    Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box.
    A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve.

    A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget.

×
×
  • Új...