Szak1

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Szak1 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Kijott egy Telekom technikus, es ujracsinalta a toldasokat, oszloptol egeszen a modemig. A jelminoseg sokkal jobb lett (kb. 10dBm kulonbseg), de a problema pont ugyanolyan maradt. Termeszetesen a technikus ottlete alatt tokeletes volt a ping (mivel ujrainditas tortent), de kovetkezetesen 24 ora alatt elromlott. Ilyenkor maga a modem webes felulete is majdnem egy percig toltott. Sajnos a megoldas optikai kabelre valtas lett D. nevu szolgaltatonal, ertelem szerint uj modemmel. Javaslom, hogy verd az asztalt, es hangsulyozd, hogy a problema a modemmel van (koax kabelt kihuzva, azaz internetrol levalasztva is marad a magas ping ujrainditasig)
  2. Két évvel később ugyanez a hibám ugyanezzel a modemmel. A ping lineárisan növekszik majd teljes a halál. Amikor szétesik, a webes konfig felület is rettentő lassú, a bejelentkezéshez és szoftveres újraindításhoz több, mint egy percet tölt minden kattintás után. A központi "állítás" óta nem jött elő újra a hiba?
  3. Lasd csatolt fajl. Mind a lezart, mind a folyamatban levo rendelesek uresek. Eddig legalabb harom webes rendelesem volt, a legutolso a napokban. A hibat jeleztem, az ugyintezo valami "hat igen, neha vannak problemak" valasszal levakart. Nektek megjelennek a rendelesek? (A dolog jelentosege, hogy az egyik megrendelt opciom nem lett teljesitve, es mivel ez a szegmens rossz, nincs bizonyitekom, hogy mit rendeltem.)