T'Khmpech

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

T'Khmpech a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nagyon köszönöm a választ. Bár nem tudom, hogy mijaza a 'cmts', jelentsen bármit is, az már semmit nem segít. Kábeltévé szerződés most már másfél hónapja továbbra sincs, de bekövetkezett a legrosszabb: a nagy migrálás közepette - úgy tűnik - törölték az adott mt-azonosítóhoz tartozó többi (off-topic) szerződést is, vele együtt egy tés postafiók úgy kétezer levelét. Így már tényleg nincs semmi értelme maradni, kár, hogy ezt egy harmincvalahány éve meglevő kuncsafttal játszák el. Neked, Nektek meg köszönöm a sok segítséget, ill. tanácsot. További szép estét! Sziasztok!
  2. Üdv! Lehet tudni, hogy a kábeltévés szerződések migrálása milyen állapotban van, mikorra várható az átállás befejezése, mikorra véglegesednek a maradó csatornák? Az ügyfélszolgálat meg kifejezetten nincs a helyzet magaslatán: telefonon egy hónapja nem sikerül semmilyen lényegi információt megtudni, az írásban feltett műszaki jellegű kérdésekre és programcsomag megrendelésére is csak egy 'panaszát elutasítottuk' jellegű választ tudtak kipréselni magukból. Köszönöm.
  3. Üdv! Felbuzdulva az előbb linkelt új csatornalistán, ismét megpróbálkoztam a 1414-gyel, hátha sikerül valamit kideríteni/intézni. A mai ügyintéző közlékenyebb volt, mint a csütörtöki. A lényeg, hogy azért nem lehet módosítani a szerződésünket (és sokan másokét sem), mert éppen egy új rendszerbe migrálják át azt és emiatt zárolva van. Ugyanezen ok miatt nem válaszoltak a korábbi levelemre sem. Majd ha ez a migrálás lezajlott, akkor lehet bármit is tenni, csak hetek kérdése. De ezt ők külön nem fogják jelezni, érdeklődjünk hetente mi. Addig meg csak reménykedni lehet, hogy nem kapcsolnak le semmilyen szolgáltatást... Nem tudom, mennyire gondolták ezt át, vagy gondolják komolyan. Én kedvelem a T-t, náluk van a kábeltv, net, vonalas és minden mobil telefon a családban, meg is vagyok/voltam velük elégedve (pl. 24 órán belül javították az adsl modemem hibáját) és szívesen fizetek kicsit többet is a konkurenciához képest egy jobb supportért, de azért ez így kicsit vicces. Szerintetek lehet valamit tenni? Várjak reménykedve, hogy húsvétkor nem veszik ki alólam a netet, vagy esetleg érdemes egy panaszt tenni, hogy legalább mi le legyünk védve a későbbi kellemetlenségek ellen? Előre is köszönöm.
  4. Köszönöm. Ha maradna 30 kódolatlan digitális kábeltv csatorna, az pont jó is lenne. Csak nem értem, ha egyszer papíron ígérik, hogy családiról lehet váltani alapra, akkor a valóságban miért nem? Az eljárást nem értem. S ha ezt egy húszonsok éve előfizetővel meg merik tenni, akinek a telefonja és netje is náluk van, akkor hogy akarnak új előfizetőket szerezni. Az ip-tv sajnos nem opció nálunk: osztani nem lehet a kívánt számban, s a felvételi lehetőségek is túlontúl korlátozottak. Köszönöm még egyszer a választ.
  5. Nem, a kódolatlan digitális kábeltévé alapcsomagjára a jelenlegi családiról. Ahogy a korábban itt is linkelt februárban küldött levélben írták, hogy erre elvileg lehetőség van március 31-ig. Egyszer már írásban is kértem a váltást a honlapon küldött üzenetben, de erre nem reagáltak, ezért hívtam őket telefonon, de ott meg nem lehetett. Értem én, hogy az ip-tv, mint fejlesztési irány mellett döntöttek, de hát ezt így megoldani mégsem annyira szerencsés
  6. Üdv! Bocsánat, hogy én is rákérdezek, hogy ez tényleg így lesz-e? Tegnap a 1414-en azt mondták, hogy ez nincs még eldöntve (2 nappal a határidő előtt!), talán csak a közszolgálatiak lesznek, azok is csak a törvényi kötelezettség miatt, vagy nem, s ezt senki nem tudja náluk. S nem engedtek alapcsomagra váltani (érdi előfizetési hellyel) és inkább diszkréten elhajtottak másik szolgáltatóhoz. Előre is köszönöm.