Üdv! Felbuzdulva az előbb linkelt új csatornalistán, ismét megpróbálkoztam a 1414-gyel, hátha sikerül valamit kideríteni/intézni. A mai ügyintéző közlékenyebb volt, mint a csütörtöki. A lényeg, hogy azért nem lehet módosítani a szerződésünket (és sokan másokét sem), mert éppen egy új rendszerbe migrálják át azt és emiatt zárolva van. Ugyanezen ok miatt nem válaszoltak a korábbi levelemre sem. Majd ha ez a migrálás lezajlott, akkor lehet bármit is tenni, csak hetek kérdése. De ezt ők külön nem fogják jelezni, érdeklődjünk hetente mi. Addig meg csak reménykedni lehet, hogy nem kapcsolnak le semmilyen szolgáltatást...
Nem tudom, mennyire gondolták ezt át, vagy gondolják komolyan. Én kedvelem a T-t, náluk van a kábeltv, net, vonalas és minden mobil telefon a családban, meg is vagyok/voltam velük elégedve (pl. 24 órán belül javították az adsl modemem hibáját) és szívesen fizetek kicsit többet is a konkurenciához képest egy jobb supportért, de azért ez így kicsit vicces.
Szerintetek lehet valamit tenni? Várjak reménykedve, hogy húsvétkor nem veszik ki alólam a netet, vagy esetleg érdemes egy panaszt tenni, hogy legalább mi le legyünk védve a későbbi kellemetlenségek ellen?
Előre is köszönöm.