feco77

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

feco77 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. 'Aha oké persze' mintha csak az ügyfélszolgálatot hallanám.Érdekes történet ugye? És nem én vagyok az egyetlen! Nem kell ám minden szarért védeni őket
  2. Még papírokat sem láttam,nemhogy elolvassam! Ez egy utólagos megoldás volt. Január 4-én jeleztem,hogy át akarok jönni egy másik szolgáltatótól (már megbántam). Most egy hete sikerült! Ráadásul mikor átvette a Telekom a szolgáltatást,a sebességem is még 4Mbit/sec-el kisebb lett mint előtte. 20megabites csomagból volt 14 aztán már csak 10. De ez egy másik történet,ezért holnap hívom őket,és nem fognak könnyen lerázni!
  3. Mivel én nem vágom ezt a technikai részt, úgy illett volna részletesebben tájékoztatni. Mindegy! A modem a csomagban jövő héten vihetik vissza. De előtte azért még megmondon nekik a véleményemet. Nem fogom szó nélkül hagyni!
  4. Én úgy döntöttem visszaküldöm a gyorsító opcióhoz kapott Huawei H35 modemet. Négy nap alatt kétszer hívtam az ügyfélszolgálatot,hogy megint szétkapcsolt a 'bonding channel'. És ami még bosszantóbb valószínű napi adat korlátozás van,amit nagyon elfelejtettek mondani a lelkes ajánláskor. Úgyhogy torrentezés kilőve,pedig azért kellett volna gyorsabb internet,csak én nem tudtam hogy ez az opció így működik. Elég nagyot csalódtam! Sajnos meg kell várnom,amíg nagyobb csomagra tudok váltani...amit már négy éve próbálok.
  5. Négy napja kaptam a Telekomtól egy Huawei HA35 modemet internet gyorsításra. Azóta már két alkalommal hívtam az ügyfélszolgálatot,hogy a bonding tunnel ismét 'down' állásba került. Megcsinálják,pár óra és újra szétkapcsol. Mi lehet a gond? Már azon gondolkodom hogy vissza fogom adni a modemet. Amikor működik akkor tényleg szuper,de így semmi értelme.