Terwet

Tag
  • Tartalmak

    15
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Terwet a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nem érhető el az optikai hálózat egyelőre, első ránézésre csak a csomag neve változna Otthoni Internet Start (2017.10.)-ről Net Plusz-ra. A sebesség ugyanúgy 30Mbit/s, csak párszáz forinttal lenne drágább.
  2. IPTV van, semmi probléma nincsen vele, a HD csatornák is bejönnek. Wifin és vezetéken is jelentkezik a probléma. USB-vel megosztottam a mobilnetemet egy gyors teszt erejéig, a böngészés mintha stabilabb lenne, online játékot nem próbáltam, mert az eddig is hol jó volt órákon keresztül, hol 10 percenként megszakadt. Viszont beszéltem Telekom chaten egy ügyintézővel, és ő tanácsolta, hogy lehet, hogy érdemes lenne csomagot váltanom, mert még egy nagyon alap, 2017-es díjcsomagban vagyok, és az lehet, hogy megoldaná a problémát. Van benne ráció?
  3. 2 helyen találtam ipv6 letiltást: Kikapcsoltam, itt van a trace eredménye: Érzésre semmivel sem lett jobb a helyzet.
  4. Azt már néztem, kicsit oxidos volt, levágtam és újrablankoltam a vezetéket.
  5. Ilyenem van:
  6. Szia! Itt vannak a képek. A Speedtest reális értékeket mutat, minden eddigi mérésem 25 körül alakult. Itt van az új modem infója, a legtöbb érték ugyanaz, vagy minimális az eltérés, de van pl a FEC Errors, aminél viszont hatalmas. Itt pedig nekem az a 4 db csillagozott sor ami nem tetszik, persze lehet hogy semmit nem jelent, ezt mind csak laikusként mondom.
  7. Sziasztok! Hónapok óta fennálló problémám van, amivel kapcsolatban már itt a fórumon is kértem segítséget, de sajnos még mindig nem oldódott meg. Édeklődni szeretnék, hogy a Telekom ügyfélszolgálaton van-e lehetőség egy "magasabb szintű" szerelőt kérni, aki mélyrehatóbban tudna folgalkozni a problémával, pl akár újravezetékezés, vagy szimplán nagyobb hozzáférése van az ilyen dolgokkal kapcsolatban? Nem tudom, a Telekomnál van-e ilyen. Csak mert már olyan szinten kifogytam az öteletkből hogy mit kéne csinálnom, hogy lassan a szolgáltatóváltás következik, amit nem szívesen lépnék meg 13-14 év után. Én szeretnék a Telekomnál maradni, csak úgy érzem, hogy a (ez lehet csúnyán hangzik, de nem tudom másképp megfogalmazni) a "hétköznapi" szerelők, karbantartók kevesek az én problémámhoz, és egy magasabban képzett szakember esetleg tudna segíteni a problémámon. Előre is köszönöm a segítséget!
  8. @btz Talán eddig ez volt a legközelebbi beállítás ahhoz, ami még az újratelepítés előtt volt, de sajnos ez sem működött... Részemről feladtam a próbálkozást ha valakinek esetleg van még valami ötlete, szívesen várom, de lassan azt hiszem elkezdek új internetszolgáltató után nézni...
  9. @uzman Megvolt, kikapcsoltam, de a helyzet változatlan. Ma volt itt megint a Telekom, kicserélték a modemet, úgyhogy nekem már tényleg nincs semmi ötletem Teljesen tanácstalan vagyok. Már tényleg csak a kábelekre tudok gondolni, de a szerelő azt mondta, hogy azok nagyon-nagyon kis eséllyel hibásodhatnak meg. Szóval tényleg semmi ötletem nincs már. Próbáltam minden beállítást, google-t bújom napom óta és egy nagy 0 az eredmény... Kezdem feladni a dolgot a Telekommal.
  10. @uzman Kipróbáltam, minden mást kihúztam, csak a PC-t hagytam bedugva, és még mindig nem jó
  11. @uzman Gyári visszaállítás megvolt, a probléma még mindig nem oldódott meg. 2 számítógép vezetéken, 1 PS4, 1 telefon és alkalmanként 1 laptop megy wi-fi-ről, valamint 2 set top box vezetékkel.
  12. @btz Semmilyen vírusírtót nem használok már évek óta. Másik géppel is ellenőriztük, a szerelő laptopjával. Ugyanaz volt a helyzet: hosszú percekig töltött, majd mikor a központban visszakapcsolták, neki is megjavult minden. Resetelésen gondolkoztam már, de a jelszóban nem vagyok biztos. Az ha máshol nem, a szerződésen rajta kéne hogy legyen? Vagy akár a központból is meg tudják adni ha felhívom őket? Szinte minden oldalnál tapasztalok belassulást, Twitch konkrétan használhatatlan, YouTube viszont ugyanúgy megy minden gond nélkül. Szóval nagyon változó, de a lassulás az az oldalak 90%-ánál tapasztalható.
  13. Szép napot! Napok óta szenvedek az internetkapcsolattal. Kezdődött azzal, hogy a Netflix elérhetetlen volt az elmúlt napokban. Bármikor, amikor beléptem volna, csak töltött hosszú perceken keresztül 0 eredménnyel. Elsősorban ezzel a hibával kerestem meg a Telekomot, akik ki is küldték egy kollégájukat már másnap (november 26.-án), és találtak is valamilyen problémát a központban. Valami olyasmi volt, hogy a router átállt mobem üzemmódba. Ezt ők visszaállították, és aznap már jó is volt a Netflix. A következő nap viszont megint problémák adódtak vele: bár olyan már nem volt, hogy egyáltalán nem értem el az oldalt, de nem egyszer többször is rá kellett frissítenem, vagy újra kellett indítanom a böngészőt hogy betöltsön. Valamint a lejátszott filmek minősége is néha mintha fullHD helyett csak 420p lenne, gondolom az internetkapcsolat ingadozása miatt. Ezen kívül még azt is észrevettem, hogy konkrétan belassul az egész kapcsolat a legegyszerűbb weboldal betöltése során is, amiket eddig pillanatok alatt betöltött, akár többet is egyszerre. Windows újratelepítést is csináltam, mert már esedékes volt egy ideje, de így muszáj volt most meglépnem, a probléma viszont még mindig fennáll. Aztán online játéknál is jelentkezett egy probléma: nevezetesen a World of Warcraftnál. Az napok óta játszhatatlan az 1500-2000-es pingek miatt. A Blizzard supporttal (a játék fejlesztői) jelenleg is kapcsolatban állok, próbálnak ők is rájönni a hiba okára. Csatoltam képet a modem beállításairól, és valamennyire utána néztem itt a fórumon is, annyit le tudtam szűrni, hogy esetemben talán a FEC Error nagyon magas. Lehet ez a probléma forrása? Valamint lehet hogy már egy újrakábelezés sem ártana a dolognak, mert úgy van az egész, ahogy kb 13-14-15 éve bekötötték. Az újrakábelezést lehet kérni a Telekomtól is hogy megcsinálják? Ez az ő dolguk, vagy az ügyfélnek magának kell végeznie? Előre is köszönöm a segítséget!
  14. Szép napot! Napok óta szenvedek az internetkapcsolattal. Kezdődött azzal, hogy a Netflix elérhetetlen volt az elmúlt napokban. Bármikor, amikor beléptem volna, csak töltött hosszú perceken keresztül 0 eredménnyel. Elsősorban ezzel a hibával kerestem meg a Telekomot, akik ki is küldték egy kollégájukat már másnap (november 26.-án), és találtak is valamilyen problémát a központban. Valami olyasmi volt, hogy a router átállt mobem üzemmódba. Ezt ők visszaállították, és aznap már jó is volt a Netflix. A következő nap viszont megint problémák adódtak vele: bár olyan már nem volt, hogy egyáltalán nem értem el az oldalt, de nem egyszer többször is rá kellett frissítenem, vagy újra kellett indítanom a böngészőt hogy betöltsön. Valamint a lejátszott filmek minősége is néha mintha fullHD helyett csak 420p lenne, gondolom az internetkapcsolat ingadozása miatt. Ezen kívül még azt is észrevettem, hogy konkrétan belassul az egész kapcsolat a legegyszerűbb weboldal betöltése során is, amiket eddig pillanatok alatt betöltött, akár többet is egyszerre. Windows újratelepítést is csináltam, mert már esedékes volt egy ideje, de így muszáj volt most meglépnem, a probléma viszont még mindig fennáll. Aztán online játéknál is jelentkezett egy probléma: nevezetesen a World of Warcraftnál. Az napok óta játszhatatlan az 1500-2000-es pingek miatt. A Blizzard supporttal (a játék fejlesztői) jelenleg is kapcsolatban állok, próbálnak ők is rájönni a hiba okára. Csatoltam képet a modem beállításairól, és valamennyire utána néztem itt a fórumon is, annyit le tudtam szűrni, hogy esetemben talán a FEC Error nagyon magas. Lehet ez a probléma forrása? Valamint lehet hogy már egy újrakábelezés sem ártana a dolognak, mert úgy van az egész, ahogy kb 13-14-15 éve bekötötték. Az újrakábelezést lehet kérni a Telekomtól is hogy megcsinálják? Ez az ő dolguk, vagy az ügyfélnek magának kell végeznie? Előre is köszönöm a segítséget!
  15. Üdv! Mikor várható, hogy PS4Pro kerüljön a kínálatba?