Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

jagerm

Tag
  • Tartalmak

    17
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit jagerm posztolt

  1. Ekkor: 2019. 06. 24. at 0:28, btz írta:

    @jagerm

    Nincs 30mbps csomag, ezt már a fórumon több tagnak is jeleztem. Amennyiben Net S Plusz csomagod van, az ÁSZF szerint az alábbiak mérvadóak:

    "Az előfizetői hozzáféréseken rendes körülmények között általában elérhető, illetve aktuálisan elérhető sebességértékeket a 
    hozzáférés típusa, az adott vonal műszaki paraméterei és az adathálózat pillanatnyi forgalmi viszonyai, valamint a központtól
    való távolság határozzák meg. Amennyiben ezek alapján az adott előfizetői hozzáférési ponton a díjcsomag kínált sebesség 
    értékeinél magasabb sebesség értékek érhetők el, úgy Szolgáltató a ténylegesen nyújtott sebességet nem korlátozza a kínált 
    értékben, hanem annál magasabb sebességű szolgáltatást is elérhetővé tehet. VDSL technológián, VDSL üzemmódban 
    működő központi egység használatával a letöltési sebesség kínált sebessége, elméleti maximuma 100 Mbit/s is lehet.
    *ADSL hozzáférés esetében, valamint Perkáta kábelhálózattal ellátott területein a kínált letöltési sávszélesség maximum 20 
    Mbit/s; kínált feltöltési sávszélesség maximum 1 Mbit/s. 
    **A Szupergyors Internet Program keretében fejlesztett területeken a kínált letöltési sebesség 30 Mbit/s, garantált letöltési 
    sebesség 7,5 Mbit/s, kínált feltöltési sebesség 6Mbit/s, garantált feltöltési sebesség 1,7 Mbit/s, VDSL technológián, VDSL 
    üzemmódban működő központi egység használatával, IPTV használata nélkül."

    Tehát a lényeg a Net S Pluszban, hogy sebességed a rendes vonali körülmények szerinti sebesség. VDSL esetén lehet akár 100mbps is, annaknellenére, hogy a kínált sebesség 30mbps. ADSL esetén maximum 20mbps vagy amennyit a vonalad hibamentes állapotban elbír.  Konklúzió : Gyakorlatban nincs 30mbps-re beállított csomag DSL technológián, mindenki annyit kap, amennyit a vonala hibamentes környezetben fizikailag teljesíteni tud. 

    Természetesen nyugodtan idézd a hozzászólásokat az ügyintézőnek.

    Nos!
    Igazából azóta nem tettünk újabb hibabejelentést, ugyanis pár napra rá, hogy írtad ezt a válaszodat, jött egy hír a helyi újságban, hogy júl. 16.-án bevezetik az optikai hálózatot a településen. Ráadásul az utcán fog végig menni a gerinchálózat, úgyhogy megnyugodtunk és már csak azért fogunk bemenni, hogy amikor már húzzák a kábelt, akár már abban a pillanatban be is kanyarodhatnak vele a házhoz. :D:D:D 
    Azért mindenképpen köszönöm a válaszaidat, és a hibaelhárítási tanácsokat, nem tudom hogy ez, vagy a sorozatos hibabejelentések, de valamivel sikerült őket megmozdítani, hogy végre ide is elhozzák a szélessávú hálózatot... :P 
    Nem tudom pontosan itt hogy működik a fórum, de akár zárolni is lehet a topikot, mert ha minden jól megy, már most meg is lett oldva a probléma :D

    Köszi mégegyszer! Legyen szép napod! :) 

  2. Ekkor: 2019. 06. 21. at 23:49, btz írta:

    @jagerm

    Simán tudna 100 mbps-t már önmagával a DSL-el is, mivel látható a képen hogy a szinkron simán hozza a 100 megabitet. Ha az LTE ág is szuper lenne és az összes tunnel működne, akkor még több is kijönne a csövön.

    Ha maximumon van a térerő, akkor kap "jelet" rendesen, ha az ablak mellett van, többet már nem lehet tenni az ügy érdekében, mert közben ellenőriztem, hogy ezen sehol nincs külső antenna bemenet. Érdemes ellenőrizni mobil eszközzel is a sebességeket a beltérben, hol lehet a legtöbbet kihozni az LTE-ből és oda áthelyezni a digitális elosztót.

    Ha nem akarod lemondani a gyorsító opciót, akkor mindaddig kell hibára bejelenteni, amíg meg nem oldják, hogy ne kapcsoljon ki sem egyik, sem másik tunnel önkényesen.

    Ha nem lehet mit tenni, akkor a gyorsító opció lemondásával és Speedport Entry 2i-vel egy stabil 90-100mbps neted lenne.

    Ohh na hát ez érdekes... Akkor nem tudom miért a 32Mbit/s a legnagyobb csomag errefelé... Majd ezt is szóváteszem akkor, köszi hogy szóltál! :D
    Igazából a gyorsító opciót is csak azért kértük, hogy megdobja ezt a gyér 32Mbit-et, de ha lehetne kérni 100-ast, már az is nagyon jó lenne ezen a vidéken :D Ha meg meg lehet fejelni még a gyorsítóval is, az lenne a legjobb! :)

    Megint bemegyünk majd, és addig nem engedem ki az ajtón, amíg nem stabil a dolog :D Ha nem bánod, ezt a beszélgetésünket idézem majd az ügyfélszolgálatnak. :)

    Ha minden kötél szakad, akkor az lesz!

  3. 8 perce, btz írta:

    @jagerm

    Nem. A kábelnek semmi baja, a DSL tökéletesen szinkronizál a központal. A probléma az, hogy a DSL és az LTE bonding tunnelben csak az LTE megy, a DSL down, azaz nem megy. Ha visszaolvasol a fórumon, akkor láthatod, hogy többeknek volt problémája a tunnel működésével ezen a digitális elosztón. Ez valami szoftveres "bug"-ja lehet az eszköznek, amit azóta sem tudtak teljesrn helyrerakni ezekszerint. 

    Az LTE teljesítménye nagyon sok függvényes dolog, kezdődik ott, hogy mivel vezeték nélküli technológia, jelentős hatással lehetnek rá a tereptárgyak, pl egy vasbeton épület vagy egy Faraday kalitka, folytatódik ott, hogy osztott környezet, tehát egy cellában lévő felhasználók egymás konkurensei a hálózatban. 

    Én azt tanácsolom, hogy mivel a mobilhálózat sebessége elég elenyésző felétek, így az LTE sokat nem ad hozzá a történethez, én megválnék tőle és egy Speedport Enrty 2i típusú digitális elosztóra váltanék. (Ez esetben biztos azt adnának). Vagy közelebb raknám a szerkezetet az ablakhoz vagy külső antennával használnám (nem tudom hogy van e rajta aljzat, amivel lehetne külső antennát csatlakoztatni), bár a bonding működésének ilyen jellegű hektikussága okán ezt is meggondolnám, hogy szenvedjek e külső antennázással. 

    Hát ez remek, csak akkor tudna itt ez a dolog, 100Mbit körüli értékeket is? Mert egyszer, valahogy, mértem egy 100-as értéket is.
    Tereptárgy nincs nagyon előtte, fent van egy asztalon, az ablaktól max 1 méterre, vasbeton sincs, Faraday kalitka sincs legjobb tudomásom szerint :D 
    Jelerősséget mindíg a maximumon mutatja, szóval érdekes...
    A külső antennázás megoldható, csak működjön végre úgy ahogy kell, és legyen végre sebesség...
    Az optikás rendszer kiépítésével is jól megetettek minket az üzletben, hogy jön hamarosan, aztán a szerelők meg azt mondták, hogy kb felejtsük el... Úgyhogy van káosz rendesen.
    Akkor nem tudok mást, bemegyünk mégegyszer, elmondjuk mi van, mi volt, mit tanácsoltál, aztán talán lesz valami eredménye... Eléggé tanácstalanok vagyunk, de a számla persze mindig ugyanannyi, és a főbérlő már a fogyasztóvédelemhez akar fordulni, szerintem érthető okokból...

  4. Először is köszönöm a választ! :)

    Mellékeltem a képeket, nem vagyok benne biztos hogy benne van amit kértél, de remélem igen.

    A port váltást meg tudom csinálni én is, vagy hogy működik ez? Mert van, hogy újraindítom a modemet, és utána tök jó minden, úgy 1-2 percig, aztán ugyan ez van újra... Összefüggésben lehet?

    Az LTE jelet és a kapcsolatát szoktam figyelgetni ilyenkor, de én speciel semmi rendelleneset nem veszek észre, magyarra lefordítva, minden jó, és mégse jó. :D Ja, és a modemcsere előtt, a netgyorsító legalább működött, tény és való, hogy az is néha elmaradt. Főleg letöltéskor. Elindult mondjuk 6,1 MB/s-el, aztán mire elért 30%-ig, már csak 1,2 MB/s volt...

    internet.JPG

    internet2.JPG

    internet3.JPG

    internet4.JPG

    internet5.JPG

    internet6.JPG

  5. Üdv!
    Május eleje óta küzdünk a Telekomos internet "szolgáltatással", azért van idézőjelben, mert ez minden, csak nem az.
    Leírom hogy miért:
    Peresztegen lakunk, (Soprontól 16km) ahol a Telekom, szolgáltatását választottuk, ami ADSL-VDSL alapú. Kértünk hozzá Netgyorsító opciót, ami megtámogatja az igért 32 Mbit/s alap sebességet, még kb 40-50Mbit/s-el (4G/LTE függő). Valamint, egy Wifi jelerősítő készüléket is kértünk a csomagba, mivel elég nagy a ház, és nem ér el mindenhova a wifi. (Ezt a készüléket a beszerelés óta nem tudták felszerelni, mivel NINCS, de a pénzt érte el fogják kérni, ezt garantálom.)
    A dolog úgy kezdődött, hogy aki jött beszerelni a netet, csak gyorsan összedobott mindent, majd úriasan távozott. a Wifit be sem kapcsolta, amin nem akadtam volna fent, mert ennyire én is értek hozzá, hogy be tudom kapcsolni. NA DE! A készülék valószínűleg hibás volt, ugyanis Wifi jelet csak akkor adott magából, ha éppen kedve volt hozzá (Huawei HA35) vagy még akkor sem. Annyit csináltam csak a modem felhasználói felületén, hogy a Wifi SSID-t és a jelszót átírtam, hogy felismerhető legyen, a Wifi beállításain ezen kívül nem változtattam.
      Felhívtam az illetőt, hogy ez minek köszönhető, hogy nincs Wifi jel, majd közöltem vele, hogy bekapcsoltam én, valamint átírtam az SSID-t és jelszót, majd erre rámförmedt, hogy DEHÁT Ő MEGMONDTA HOGY AZT NE ÍRJAM ÁT! Majd mikor közöltem vele, hogy ne aggódjon, nem a 80 éves Sanyi bácsi vagyok, aki nem ért ezekhez, és elmondtam neki mit csináltam, és mit nem, akkor érdekes módon hangnemet váltott, de közölte velem, hogy már nem tud jönni segíteni, mert átment Hegykőre (Peresztegtől 10 km) és hogy ő már nem fog visszajönni.
     Hát jó, teltek múltak a napok, próbáltunk valami Telekomos ismerőssel beszélni, hogy mi ilyenkor a teendő, majd ezt megunva, bejelentettük a hibát a Soproni Telekom üzletében, ahol persze közölte a kollegina, hogy nem látnak hibát, valamint amikor rákérdeztünk hogy a Wifi jelerősítőt esetleg mikor kapjuk meg végre, akkor a hölgy, akinél a szerződés kötve lett, és ott ült a gép előtt, a szerződési adatokkal megnyitva, valamint akinél már a 2. hibabejelentést tettük, bután nézve kérdezett vissza, hogy milyen Wifi jelerősítőről beszélünk, mert mi nem rendeltünk semmi ilyet. majd miután hajlandó volt a gépében erre mégis ránézni, a döbbenet ráült az arcára, "ja hogy mégis" féle formában.
      Nos, ezután kiküldött nekünk még aznap két sokkal udvariasabb, és segítőkészebb Úriembert, akik készséggel kicserélték a valószínűleg hibás modemet, ugyanis beüzemelése után, már volt Wifi jel, amire fel is lehetett végre csatlakozni. Azonban! Rákérdeztem, hogy ugyan már, ezelőtt sem volt gyors az internet (hol 10 Mbit volt, hol megvolt a gyorsítással együtt az 50-56Mbit/s összesen de inkább a lassabb volt többször), de mi lenne ha ránéznének arra a több éves cérnametéltre amit DSL kábel gyanánt raktak fel, még valamikor K.e. 200-ban, hogy nem-e az a felelős a lassú internetért, elvégre oktatásban részesültünk a Telekom üzletben, hogy a sebességünk attól függ, milyen messze vagyunk az elosztó doboztól, ahonnan a gerinchálózat kábele jön. Nos az osztó doboz, tőlünk maximum 180 m-re van, az utca pedig 800m hosszú. Nos, akkor gyengébb számításaim szerint, ha egész Peresztegen ez a 32Mbit/s sebesség van, akkor az osztó dobozban ülve, ez meg is van. Hozzánk ebből nagy nehezen 10Mbit/s jut el. Akkor az utca végén, szerintem már meg sem éri bekötni, mert talán 0,1 Mbit/ lesz a sebesség.
      Lapozzunk. Az urak megnézték a kábelt, majd megállapították, hogy hát ez bizony sz@r, és cserére szorul, de megpróbálják újrakötni, hátha segít rajta, hogy nem egy szétrozsdásodott csavaron keresztül akar bejutni az internet ezen a kb 5 méteren. Ezt meg is tették, tesztelgettünk, próbálgattunk, amíg itt voltak, minden rendben volt, nagyon hálásak voltunk nekik, majd beígérve, hogy küldenek valakit, aki kicseréli a kábelt nekünk, elmentek...
     Na ez volt kb 2 hete... Ahogy ők elmentek, úgy ment velük is az a sebesség, amit sikerült elérniük. (80Mbit/s környéke, ami itteni viszonyokhoz képest, le a kalappal) Azóta se kábel csere nem történt, a Wifi jelerősítőről már kezdünk lemondani, mert sose fog ideérni. Azóta, 5Mbit/s a sebesség 0-24-ben, vagy annyi se, a Ping is az egekben szokott néha lenni, a mobilos gyorsítás felmondta a szolgálatot vagy én nem tudom... (Igen, többször is újra lett indítva a modem, áramtalanítva is lett, a beállításokat is átnéztem, de ott se találtam semmi olyat. minden Connected, meg Syncronised, meg amit akarsz) Nem tudunk ketten egyszerre konkrétan egy a Youtube videót megnézni, mert képtelen tartani a tempót ilyen sebességgel...
      2019-et írunk, Pereszteg elvileg egy fejlődő falu, ahol nem jár a CSOK emiatt... De a szél erősebb, mint az internet. 
    Köszönöm, ha egy mod, vagy valaki olyan elolvassa ezt, aki tud is értünk tenni valamit, mert már nagyon elegünk van ebből az egészből, de nem csak nekünk, hanem a szomszédoknak is, akik, amíg a két szakember, szerelte itt a dolgokat, átjöttek, hogy náluk sem jó az internet, sem a TV, és ráadásul náluk is akkor megy el mindig, amikor nem kéne... (Gyerekek tanulásához lassan elengedhetetlen az internet, és persze pont akkor nincs náluk sem)
      Köszönöm a figyelmet, remélem valaki tud majd végre tenni valamit.

    Egy, a több felháborodott és tanácstalan felhasználóból,
      Jáger Máté

    U.I.: Mellékelem a sebesség mérésekről készített képernyő mentéseket, amiket mostanában csináltam, több napig, és változó időpontokban.

    Képkivágás.JPG

    Képkivágás2.JPG

    Képkivágás3.JPG

    Képkivágás4.JPG

    Képkivágás5.JPG

    Képkivágás6.JPG

  6. 20 perce, malcolm007 írta:

    Úgy tűnik a mai frissítés megoldotta,  legalábbis nálam több próba után is minden rendben,  azonnal fellép online session-be.  Végre ezt is elértük!

     

    11 perce, btz írta:

    Ez jó hír. Jelzem, hogy sokaknak ezzel megoldódik a gondja. 

    +1 :D Jelentem itt is jó végre! Csak egy kis durcaság kellett és lám jó lett, de akkor ezek szerint mégis a játékkal volt a baj, hogyha a frissítés oldotta meg. :D na mindegy, véééégre jóóóó! Köszönjük a Superusereknek a csillapítást! :P

  7. 2 órája, DudiVok írta:

    Ez mind szép és jó, csak épp nem fogod tudni visszakérni a játékod árát. Nem multiplayer only játékként van kint a piacon, szóval ha hiányosan is, de működik és nagy valószínűséggel játszottál is vele(ha nem is multiban...) arról meg nem is beszélve hogy 30 napon belül a vásárlást követőleg kell igényelned amit valószínűleg már igen csak lecsúsztál, de ha nem akkor próba szerencse.

    Tekerj a 16. ponthoz

     

    @Adamsfamily azt esetleg elárulod melyik csoportban volt ez?

    30 napon belül vagyok vele, és igen játszottam vele, de ha nem vagyok vele megelégedve, mert nem úgy működik ahogy kéne, akkor visszakérhetem az árát szerintem. Ez olyan mintha vettem volna egy tűzhelyet, aminek a főzőlap része működik, de a sütő nem. Ugyan annyit kifizettem érte mint más, de mégse jó, ergo, visszaviszem a p...ba. ?

    1 perce, Mr. Elégedetlen írta:

    Ha a játékkal lenne a nagyobb probléma, akkor más emberek miért tudnak vele online játszani? Van jó pár magyar streamer akiknál vígan működik a mai napig.

    Na dehát ezaz hogy van olyan ember, akinek Telekomos nettel is megy/ ment (előző kommentben említette, hogy frissítés után lett rossz) tehát akkor a játék is sáros ugyan úgy.. 

  8. 1 órája, Adamsfamily írta:

    Annyi a fejlemény,hogy a facebookon az egyik Forza Horizon csoportban egy srác felrakott egy levelet,amit a telekom küldött neki.Összefoglalom mit írtak benne.Nem tudják megoldani jelenleg,hogy otthoni vezetékes internettel működjön.

    Amúgy a legutolsó frissítés óta már a rokonomnak se működik,akinek eddig ment a Telekomos nettel.Szerintem a fejlesztő a sáros,de tőlük november 18.-ig nem fogok megtudni semmit,mert elküldtem őket a véres k***a anyjukba és letiltottak a forza motorsport.netről 2 hétre.

    Hát ez fantasztikus! Akkor most ki a sáros igazából? Mert ha a fejlesztő, akkor már most elkezdem a pénzemet visszakérni, amiért nem tudok teljes értékűen játszani a játékkal... Szégyeljék el magukat, hogy 2018-ban nem tudnak csinálni egy olyan játékot, amivel gond nélkül lehetne játszani multiba... A szolgáltató is szégyelje el magát, hogy ezügyben nem tesz lépéseket... Mind a kettő sz@rik a fejünkre most már biztos... nem jelentünk nekik akkora többséget, hogy foglalkozzanak a problémával. Ennyi. >:(

  9. Ekkor: 2018. 10. 30. at 12:08, btz írta:

    @DudiVok

    Nem kérdeztem rá a pontos technikai részletekre, hogy hogy mivel és hogyan próbálkoztak eddig. Azt tudom, hogy már xbox is van és arra letöltött játék is amivel tesztelik, de ennél többet nem tudok. Próbálok szerezni részletes technikai információt, hogy eddig mivel próbálkoztak, ha valakit érdekel. Ha nyilvánosan publikálható, akkor itt közzéteszem. 

    Na van már valami fejlemény? megint eltelt egy hét és semmi hír, semmi update, már 2 VPN szolgáltató is kipróbáltam 6 országgal, 10x állítottam alaphelyzetbe a Teredo-t, Port Forwarding, semmi... az istennek nem akar működni... kezdek kifogyni a türelemből... >:(>:(

  10. Tegnap este sikerült egy, kb másfél órát Horizon Life-ba becsatlakoznom, próbáltam valami infót gyűjteni, de igazából előtte 22x DNS hibát adott ki, majd egyszer csak berakott valami session-be... Ott simán elvoltam a többiekkel, nem akadozott, nem akart kidobni, tökéletesen ment, míg nem zártam be a játékot. Ami észrevétel van, hogy most is ilyen éjfél tájékában csatlakozott fel, mint a múltkori 10 perces témánál. Lehet hogy köze van valami éjfél körüli szerver frissítéshez? Nem értek annyira ehhez, szóval valami okosabb majd válaszol erre :P Ma viszont semmi se volt, direkt ezért maradtam még fent, hogy hátha, de nem... annyira random ez az egész, meg hogy 22x rossz és utána 1x jó, és benn is maradok, amíg nem lépek ki a játékból... Pár kép a játékból, igazolván, hogy sikerült neki becsatlakozni :P

    2.png

    3.png

    4.png

  11. 21 perce, Nortonor írta:

    Mi PC-sek még csak-csak át tudjuk hidalni a problémát VPN-nel, vagy megosztott mobilnettel, de aki megvette a játékot Xbox-ra és még Live-ot is vett csak ezért a játékért?  Az ő havi 3000 Ft-ját ki fogja megtéríteni? A Twitteren lehet adni a jófiút #Többenkérdeztétek meg "vizsgálódunk", csakhogy lassan már több mint egy hónapja semmi előrelépés nem történt az ügyben. Állítom, ha valaki venné a fáradtságot és beleolvasna ebbe a fórum topicba, a leírtak alapján lehet egyből beugrana neki, hogy mi lehet itt a gond. Csak hát magasról tesznek az egészre....

    Próbáltam a VPN-t (NordVPN) nem működött egyik szerverrel sem... :/ a mobilnetemet pedig nem fogom erre "pazarolni" :D Az Xbox-osok sem jártak jól, de hogy még gépen se lehet kikerülni sehogy, ez kész vicc... :D 

    3 perce, btz írta:

    Sziasztok! 

    Bele olvastak a fórumba mivel továbbítottam belső körökbe is a problémátokat. A kedélyek lenyugtatása érdekében is mondom, hogy tényleg rajta vannak az ügyön, tényleg foglalkoznak vele, tehát nem ált meg, nem csak rizsa, hogy foglalkozva van vele.

    Volt egy elképzelés, miszerint a dual stack miatt van a gond, de ez nem jött be. A Microsoftal is fel vették a kapcsolatot, ők is vizsgálják az ügyet. Most ott tart a dolog, hogy házon belül keresik a probléma okát, de ez nem egyszerű.

    Továbbra is fogok informálódni az ügyről, ha lesz valami akkor én vagy valamelyik suser hozni fogja az információt ide a topicba.

    Ha bármilyen update vagy pach megjelent a játékhoz vagy akármilyen változás ált be, azt kérlek jelezzétek és továbbítom, mert akár a ti jelzéseitek is hozzájárulhatnak a probléma okának megtalálásához. 

    Köszönjük az infót, reméljük tényleg ráfekszenek végre a dologra, mert türelmes az ember, de csak ideig óráig... :( A Forza fórumán pl a Support Ticketekre nem is válaszolnak... (van aki 3 hete írt nekik, és semmi válasz)

  12. 18 perce, kreuz39 írta:

    Srácok!
    Kicsit túrtam a neten és ezt találtam.

    https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/articles/360001991068-FH4-Known-Issues

    Idézek belőle, 5 órája frissítették a posztot.

    "

    Cross-Platform Unresolved Issues

    • FIXED: Stutter when connecting to Horizon Life server. 
    • FIXED: Crash when saving a photo during Initial Drive.
    • FIXED: Crash during reward flow for Horizon Stories.
    • Tuning - Accessing Downloadable Tunes before all details have been populated results in incorrect error message 'Incompatible Tune'. 
    • Team Adventure - Ranked Adventure - Incorrect message given when attempting to matchmake while LSP is down/cannot be reached (user incorrectly sees message “You need to play in unranked first to unlock ranked play” when you should see something telling them the server is unavailable).
    • Engine Audio does not change gear in replay mode (possibly Scorpio 60fps only).  
    • Antique Restorer Achievement not unlocking.
    • Formula Drift Cars not showing as free in game for Game Pass Subscribers.

    "
    Lehet hogy ez kizárólag csak a cross-platform-ra vonatkozik. De mindjárt megnézem. :)

    A Cross platformnak sajnos ehhez most nem sok köze van szerintem :/ a PC-s résznél pedig semmiféle hibát nem írnak a DNS szolgáltatóról, pedig ez nem egyedüli itt nálunk, Ukrajnában is probléma pl az egész országban. Írtam egy hibajelentő Ticket-et a Forza oldalára, ha lesz valami válasz, jelzek. :) 

  13. 1 perce, kreuz39 írta:

    Igen. Tesznek ránk nagy ívben és kussolnak hogy mivan. Bezzeg ha nem fizetné be az ember a számlát mert nem javították ki a hibát akkor lenne felháborodás és büntető kamat meg behajtó, stb stb. Ez így rohadtul nem fair. Akkor legalább írnák ki hogy sz*rnak ránk. ?

    Azt kéne csinálni, hogy a számlának csak a felét befizetni... Mi befizettük, de nem teljesen. Ahogyan a szolgáltatás sem teljes. 

    Elvégre az a szlogen, hogy "Együtt Veled!". Mi partnerok voltunk, jeleztük a hibát, részletesen, pontosan, többen is, nem csak itt a fórumon, hanem a Forza fórumján is, ahol szintén tudnak a hibáról, és írták is, hogy közösen dolgoznak a hibán, de akkor valamelyik nagyon bedurcázhatott, ha még mindig nincs megoldás... o.O

  14. 22 perce, Mr. Elégedetlen írta:

    Próbáltam ahogyan írtad és nem megy. Október 2.-a óta már többször próbáltam.

    Eléggé bosszantó már ez... Nem kevés pénz volt és kb pont a lényegét nem tudom élvezni a játéknak. Decemberig türelmes leszek, aztán vége a hűségidőnek és váltok olyan szolgáltatóhoz ahol normálisan működik. 

     

    44 perce, network írta:

    Srácok ha van rá egy kis időtök poróbáljátok úgy, hogy rányomtok arra hogy online játék a főmenüben, kidobja a hibát, és a hibalapon nyomjatok újra gombot várjatok egy kicsit, majd megint főmenü és nyomjatok az online játékra.

    Kiváncsi lennék hogy sikerül e valakinek.

    A játék bugos vagy a hálózat ***** már a pi...a se tudja.

    network: Próbáltam én már mindenhogy is, tényleg, szerintem ami a neten fent van ilyen fórumokon, vagy akárhol, már mindent kipróbáltam, és egyszerűen nem jó. A Telekom b@sz!k ránk szimplán... Sajnos... Csak nehogy visszanyaljon a fagyi... >:(

    Mr. Elégedetlen:
    Pontosan ez a probléma az egésszel, hogy az se érdekelne ha nem lenne single része, csak multi, de menjen... Decemberben valószínűleg költözök, ha ott is Telekomos net lesz, azonnal váltok... Ahol jelenleg vagyok, csak a Telekom hálózata érhető el... Ezt a szívást>:(

  15.  

    31 perce, network írta:

    Sziasztok!

    Nekem is Telekomos netem van (koax), és ugyan úgy DNS hibát ir. Viszont most működik, nem csináltam semmit random a dolog.

    Pár órája elsőre ment, most viszont többszöri próbálkozás után.

    Most rápróbáltam, semmi... Nem akarok itt órákig próbálkozni, menjen elsőre ahogy kellene neki >:( Elég baj ha lesz@rják a fejünket... Tipikus magyar Telekom hozzáállás... Pénzünk megvan, 1000- ből 2nek nem jó, akkor sz@runk rá... >:(

    Névtelen.png

  16. Üdv, ugyan ezzel a problémával küzdök, és szerintem, nem hazudok, hogyha azt mondom, hogy MINDENT kipróbáltam, annak érdekében, hogy működjön, de eddig csak egyszer, kb 10 percre sikerült belépnem a Horizon Life-ba, utána megint rossz volt. Nem tudom hogy akkor mi miatt lépett be, de meg is örültem hogy jó lesz, de örömömnek hamar vége lett.
    Próbáltam már a Teredo-t állítani, IP konfigot, DNS konfigot, DMZ, nem DMZ, UPnP-t ki be kapcsoltam, NordVPN-el sem ment, akármelyik szerverrel nyomtam be, Port Forwarding, egyszóval szerintem mindent kipróbáltam, és nem megy. A következő, az internet szolgáltató váltása lesz... >:(

    Jó lenne ha végre csinálnának vele valamit, akár a Turn10/Microsoft, akár T oldalról, mert nem azért vettem meg a játékot kb 20.000 Ft-ért, hogy single módban kocsikázzak egyedül... :/ Azoknak akik meg elővételben vették meg ennek majdnem duplájáért... átérzem a fájdalmukat... 

×
×
  • Új...