jagerm

Tag
  • Tartalmak

    17
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

jagerm a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. internet

    Nos! Igazából azóta nem tettünk újabb hibabejelentést, ugyanis pár napra rá, hogy írtad ezt a válaszodat, jött egy hír a helyi újságban, hogy júl. 16.-án bevezetik az optikai hálózatot a településen. Ráadásul az utcán fog végig menni a gerinchálózat, úgyhogy megnyugodtunk és már csak azért fogunk bemenni, hogy amikor már húzzák a kábelt, akár már abban a pillanatban be is kanyarodhatnak vele a házhoz. Azért mindenképpen köszönöm a válaszaidat, és a hibaelhárítási tanácsokat, nem tudom hogy ez, vagy a sorozatos hibabejelentések, de valamivel sikerült őket megmozdítani, hogy végre ide is elhozzák a szélessávú hálózatot... Nem tudom pontosan itt hogy működik a fórum, de akár zárolni is lehet a topikot, mert ha minden jól megy, már most meg is lett oldva a probléma Köszi mégegyszer! Legyen szép napod!
  2. internet

    Ohh na hát ez érdekes... Akkor nem tudom miért a 32Mbit/s a legnagyobb csomag errefelé... Majd ezt is szóváteszem akkor, köszi hogy szóltál! Igazából a gyorsító opciót is csak azért kértük, hogy megdobja ezt a gyér 32Mbit-et, de ha lehetne kérni 100-ast, már az is nagyon jó lenne ezen a vidéken Ha meg meg lehet fejelni még a gyorsítóval is, az lenne a legjobb! Megint bemegyünk majd, és addig nem engedem ki az ajtón, amíg nem stabil a dolog Ha nem bánod, ezt a beszélgetésünket idézem majd az ügyfélszolgálatnak. Ha minden kötél szakad, akkor az lesz!
  3. internet

    Hát ez remek, csak akkor tudna itt ez a dolog, 100Mbit körüli értékeket is? Mert egyszer, valahogy, mértem egy 100-as értéket is. Tereptárgy nincs nagyon előtte, fent van egy asztalon, az ablaktól max 1 méterre, vasbeton sincs, Faraday kalitka sincs legjobb tudomásom szerint Jelerősséget mindíg a maximumon mutatja, szóval érdekes... A külső antennázás megoldható, csak működjön végre úgy ahogy kell, és legyen végre sebesség... Az optikás rendszer kiépítésével is jól megetettek minket az üzletben, hogy jön hamarosan, aztán a szerelők meg azt mondták, hogy kb felejtsük el... Úgyhogy van káosz rendesen. Akkor nem tudok mást, bemegyünk mégegyszer, elmondjuk mi van, mi volt, mit tanácsoltál, aztán talán lesz valami eredménye... Eléggé tanácstalanok vagyunk, de a számla persze mindig ugyanannyi, és a főbérlő már a fogyasztóvédelemhez akar fordulni, szerintem érthető okokból...
  4. internet

    Ohh, az tök jó. Akkor ezek szerint a megmókolt kábel teljesen megadta magát... Viszont attól függetlenül, az LTE-s résznek kicsit többet kellene teljesítenie nemde? Mi a tanácsod, mit tegyünk?
  5. internet

    Először is köszönöm a választ! Mellékeltem a képeket, nem vagyok benne biztos hogy benne van amit kértél, de remélem igen. A port váltást meg tudom csinálni én is, vagy hogy működik ez? Mert van, hogy újraindítom a modemet, és utána tök jó minden, úgy 1-2 percig, aztán ugyan ez van újra... Összefüggésben lehet? Az LTE jelet és a kapcsolatát szoktam figyelgetni ilyenkor, de én speciel semmi rendelleneset nem veszek észre, magyarra lefordítva, minden jó, és mégse jó. Ja, és a modemcsere előtt, a netgyorsító legalább működött, tény és való, hogy az is néha elmaradt. Főleg letöltéskor. Elindult mondjuk 6,1 MB/s-el, aztán mire elért 30%-ig, már csak 1,2 MB/s volt...
  6. internet

    Üdv! Május eleje óta küzdünk a Telekomos internet "szolgáltatással", azért van idézőjelben, mert ez minden, csak nem az. Leírom hogy miért: Peresztegen lakunk, (Soprontól 16km) ahol a Telekom, szolgáltatását választottuk, ami ADSL-VDSL alapú. Kértünk hozzá Netgyorsító opciót, ami megtámogatja az igért 32 Mbit/s alap sebességet, még kb 40-50Mbit/s-el (4G/LTE függő). Valamint, egy Wifi jelerősítő készüléket is kértünk a csomagba, mivel elég nagy a ház, és nem ér el mindenhova a wifi. (Ezt a készüléket a beszerelés óta nem tudták felszerelni, mivel NINCS, de a pénzt érte el fogják kérni, ezt garantálom.) A dolog úgy kezdődött, hogy aki jött beszerelni a netet, csak gyorsan összedobott mindent, majd úriasan távozott. a Wifit be sem kapcsolta, amin nem akadtam volna fent, mert ennyire én is értek hozzá, hogy be tudom kapcsolni. NA DE! A készülék valószínűleg hibás volt, ugyanis Wifi jelet csak akkor adott magából, ha éppen kedve volt hozzá (Huawei HA35) vagy még akkor sem. Annyit csináltam csak a modem felhasználói felületén, hogy a Wifi SSID-t és a jelszót átírtam, hogy felismerhető legyen, a Wifi beállításain ezen kívül nem változtattam. Felhívtam az illetőt, hogy ez minek köszönhető, hogy nincs Wifi jel, majd közöltem vele, hogy bekapcsoltam én, valamint átírtam az SSID-t és jelszót, majd erre rámförmedt, hogy DEHÁT Ő MEGMONDTA HOGY AZT NE ÍRJAM ÁT! Majd mikor közöltem vele, hogy ne aggódjon, nem a 80 éves Sanyi bácsi vagyok, aki nem ért ezekhez, és elmondtam neki mit csináltam, és mit nem, akkor érdekes módon hangnemet váltott, de közölte velem, hogy már nem tud jönni segíteni, mert átment Hegykőre (Peresztegtől 10 km) és hogy ő már nem fog visszajönni. Hát jó, teltek múltak a napok, próbáltunk valami Telekomos ismerőssel beszélni, hogy mi ilyenkor a teendő, majd ezt megunva, bejelentettük a hibát a Soproni Telekom üzletében, ahol persze közölte a kollegina, hogy nem látnak hibát, valamint amikor rákérdeztünk hogy a Wifi jelerősítőt esetleg mikor kapjuk meg végre, akkor a hölgy, akinél a szerződés kötve lett, és ott ült a gép előtt, a szerződési adatokkal megnyitva, valamint akinél már a 2. hibabejelentést tettük, bután nézve kérdezett vissza, hogy milyen Wifi jelerősítőről beszélünk, mert mi nem rendeltünk semmi ilyet. majd miután hajlandó volt a gépében erre mégis ránézni, a döbbenet ráült az arcára, "ja hogy mégis" féle formában. Nos, ezután kiküldött nekünk még aznap két sokkal udvariasabb, és segítőkészebb Úriembert, akik készséggel kicserélték a valószínűleg hibás modemet, ugyanis beüzemelése után, már volt Wifi jel, amire fel is lehetett végre csatlakozni. Azonban! Rákérdeztem, hogy ugyan már, ezelőtt sem volt gyors az internet (hol 10 Mbit volt, hol megvolt a gyorsítással együtt az 50-56Mbit/s összesen de inkább a lassabb volt többször), de mi lenne ha ránéznének arra a több éves cérnametéltre amit DSL kábel gyanánt raktak fel, még valamikor K.e. 200-ban, hogy nem-e az a felelős a lassú internetért, elvégre oktatásban részesültünk a Telekom üzletben, hogy a sebességünk attól függ, milyen messze vagyunk az elosztó doboztól, ahonnan a gerinchálózat kábele jön. Nos az osztó doboz, tőlünk maximum 180 m-re van, az utca pedig 800m hosszú. Nos, akkor gyengébb számításaim szerint, ha egész Peresztegen ez a 32Mbit/s sebesség van, akkor az osztó dobozban ülve, ez meg is van. Hozzánk ebből nagy nehezen 10Mbit/s jut el. Akkor az utca végén, szerintem már meg sem éri bekötni, mert talán 0,1 Mbit/ lesz a sebesség. Lapozzunk. Az urak megnézték a kábelt, majd megállapították, hogy hát ez bizony sz@r, és cserére szorul, de megpróbálják újrakötni, hátha segít rajta, hogy nem egy szétrozsdásodott csavaron keresztül akar bejutni az internet ezen a kb 5 méteren. Ezt meg is tették, tesztelgettünk, próbálgattunk, amíg itt voltak, minden rendben volt, nagyon hálásak voltunk nekik, majd beígérve, hogy küldenek valakit, aki kicseréli a kábelt nekünk, elmentek... Na ez volt kb 2 hete... Ahogy ők elmentek, úgy ment velük is az a sebesség, amit sikerült elérniük. (80Mbit/s környéke, ami itteni viszonyokhoz képest, le a kalappal) Azóta se kábel csere nem történt, a Wifi jelerősítőről már kezdünk lemondani, mert sose fog ideérni. Azóta, 5Mbit/s a sebesség 0-24-ben, vagy annyi se, a Ping is az egekben szokott néha lenni, a mobilos gyorsítás felmondta a szolgálatot vagy én nem tudom... (Igen, többször is újra lett indítva a modem, áramtalanítva is lett, a beállításokat is átnéztem, de ott se találtam semmi olyat. minden Connected, meg Syncronised, meg amit akarsz) Nem tudunk ketten egyszerre konkrétan egy a Youtube videót megnézni, mert képtelen tartani a tempót ilyen sebességgel... 2019-et írunk, Pereszteg elvileg egy fejlődő falu, ahol nem jár a CSOK emiatt... De a szél erősebb, mint az internet. Köszönöm, ha egy mod, vagy valaki olyan elolvassa ezt, aki tud is értünk tenni valamit, mert már nagyon elegünk van ebből az egészből, de nem csak nekünk, hanem a szomszédoknak is, akik, amíg a két szakember, szerelte itt a dolgokat, átjöttek, hogy náluk sem jó az internet, sem a TV, és ráadásul náluk is akkor megy el mindig, amikor nem kéne... (Gyerekek tanulásához lassan elengedhetetlen az internet, és persze pont akkor nincs náluk sem) Köszönöm a figyelmet, remélem valaki tud majd végre tenni valamit. Egy, a több felháborodott és tanácstalan felhasználóból, Jáger Máté U.I.: Mellékelem a sebesség mérésekről készített képernyő mentéseket, amiket mostanában csináltam, több napig, és változó időpontokban.
  7. +1 Jelentem itt is jó végre! Csak egy kis durcaság kellett és lám jó lett, de akkor ezek szerint mégis a játékkal volt a baj, hogyha a frissítés oldotta meg. na mindegy, véééégre jóóóó! Köszönjük a Superusereknek a csillapítást!
  8. 30 napon belül vagyok vele, és igen játszottam vele, de ha nem vagyok vele megelégedve, mert nem úgy működik ahogy kéne, akkor visszakérhetem az árát szerintem. Ez olyan mintha vettem volna egy tűzhelyet, aminek a főzőlap része működik, de a sütő nem. Ugyan annyit kifizettem érte mint más, de mégse jó, ergo, visszaviszem a p...ba. 😀 Na dehát ezaz hogy van olyan ember, akinek Telekomos nettel is megy/ ment (előző kommentben említette, hogy frissítés után lett rossz) tehát akkor a játék is sáros ugyan úgy..
  9. Hát ez fantasztikus! Akkor most ki a sáros igazából? Mert ha a fejlesztő, akkor már most elkezdem a pénzemet visszakérni, amiért nem tudok teljes értékűen játszani a játékkal... Szégyeljék el magukat, hogy 2018-ban nem tudnak csinálni egy olyan játékot, amivel gond nélkül lehetne játszani multiba... A szolgáltató is szégyelje el magát, hogy ezügyben nem tesz lépéseket... Mind a kettő sz@rik a fejünkre most már biztos... nem jelentünk nekik akkora többséget, hogy foglalkozzanak a problémával. Ennyi.
  10. Na van már valami fejlemény? megint eltelt egy hét és semmi hír, semmi update, már 2 VPN szolgáltató is kipróbáltam 6 országgal, 10x állítottam alaphelyzetbe a Teredo-t, Port Forwarding, semmi... az istennek nem akar működni... kezdek kifogyni a türelemből...
  11. Tegnap este sikerült egy, kb másfél órát Horizon Life-ba becsatlakoznom, próbáltam valami infót gyűjteni, de igazából előtte 22x DNS hibát adott ki, majd egyszer csak berakott valami session-be... Ott simán elvoltam a többiekkel, nem akadozott, nem akart kidobni, tökéletesen ment, míg nem zártam be a játékot. Ami észrevétel van, hogy most is ilyen éjfél tájékában csatlakozott fel, mint a múltkori 10 perces témánál. Lehet hogy köze van valami éjfél körüli szerver frissítéshez? Nem értek annyira ehhez, szóval valami okosabb majd válaszol erre Ma viszont semmi se volt, direkt ezért maradtam még fent, hogy hátha, de nem... annyira random ez az egész, meg hogy 22x rossz és utána 1x jó, és benn is maradok, amíg nem lépek ki a játékból... Pár kép a játékból, igazolván, hogy sikerült neki becsatlakozni
  12. Próbáltam a VPN-t (NordVPN) nem működött egyik szerverrel sem... a mobilnetemet pedig nem fogom erre "pazarolni" Az Xbox-osok sem jártak jól, de hogy még gépen se lehet kikerülni sehogy, ez kész vicc... Köszönjük az infót, reméljük tényleg ráfekszenek végre a dologra, mert türelmes az ember, de csak ideig óráig... A Forza fórumán pl a Support Ticketekre nem is válaszolnak... (van aki 3 hete írt nekik, és semmi válasz)
  13. A Cross platformnak sajnos ehhez most nem sok köze van szerintem a PC-s résznél pedig semmiféle hibát nem írnak a DNS szolgáltatóról, pedig ez nem egyedüli itt nálunk, Ukrajnában is probléma pl az egész országban. Írtam egy hibajelentő Ticket-et a Forza oldalára, ha lesz valami válasz, jelzek.
  14. Azt kéne csinálni, hogy a számlának csak a felét befizetni... Mi befizettük, de nem teljesen. Ahogyan a szolgáltatás sem teljes. Elvégre az a szlogen, hogy "Együtt Veled!". Mi partnerok voltunk, jeleztük a hibát, részletesen, pontosan, többen is, nem csak itt a fórumon, hanem a Forza fórumján is, ahol szintén tudnak a hibáról, és írták is, hogy közösen dolgoznak a hibán, de akkor valamelyik nagyon bedurcázhatott, ha még mindig nincs megoldás...
  15. network: Próbáltam én már mindenhogy is, tényleg, szerintem ami a neten fent van ilyen fórumokon, vagy akárhol, már mindent kipróbáltam, és egyszerűen nem jó. A Telekom b@sz!k ránk szimplán... Sajnos... Csak nehogy visszanyaljon a fagyi... Mr. Elégedetlen: Pontosan ez a probléma az egésszel, hogy az se érdekelne ha nem lenne single része, csak multi, de menjen... Decemberben valószínűleg költözök, ha ott is Telekomos net lesz, azonnal váltok... Ahol jelenleg vagyok, csak a Telekom hálózata érhető el... Ezt a szívást