Dühös felhasználó

Tag
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Dühös felhasználó a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. igen, ez egy nagy, több szintes ház sok igényes és ideges felhasználóval :-), így nem is egy hanem három wifi access point van kialakítva wifi routerekből (2 tp-link, 1 asus) Más: Az, hogy vonalhiba van, az meg tudod te is nézni, lásd. a fenti bejegyzéseket.
  2. Szia! Elég vicces megoldása lett a problémának végül. Mivel a vonallal nem volt baj, a modem tiszta új volt, belső hálózat nélkül is jelentkezett a hiba, hosszas méregetés után a szerelő azt mondta, hogy látott már olyat, hogy ez a Sagem modem bír rosszalkodni, ha a wifi is be van kapcsolva rajta. Mivel ez nálunk a pincében van, wifiként nem használjuk, még az SSID sem volt átállítva, javasolta, hogy próbáljuk ki, hogy mi van, ha a wifit kikapcsoljuk . A wifi kikapcsolása után a rendszer egyből el kezdett normálisan működni, nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, hogy azóta is jól működik. A múltban, amikor ez a hiba még nem volt, akkor is rendszeresen elment a tv és az internet, így a modemet/rendszert naponta akár többször is újra kellett indíani. Azóta nem volt egyszer sem újraindítva, a tv és net egyszer ment el, néhány percre, de magától visszajött. Üdv
  3. Köszönöm az eddigi segítséget, úgy tűnik, hogy az értékeim alapján valóban nem kábelhiba, hiszen ezek pont olyanok, mint amilyennek lennie kell. A rejtély marad.
  4. Megtaláltam, így néz ki:
  5. Az IP - t úgy értettem, hogy a keresett oldal IP - je. Úgy tűnik, hogy ez a packet loss tipikus, de nem egyszerű nézni, mert mielőtt elkezdené kicsit homokórázik. Hol nézetem meg a koax adatait a modemen belül?
  6. Csináltam egy pinget az index.hu - ra.
  7. Azt értem, hogy az nem baj, ha néhány csomagot eldob, de itt az látható, hogy pl. A Telekom.hu esetén praktikusan minden csomagot eldobott, és nem is talált oda utat.
  8. A vonalszakadás esetén a letöltési sebességnek is lassúnak kellene lennie, de az nem az. Ha van IP cím, akkor már tölt mint az álom,ezért gondoltam a DNS - re.
  9. Koax, de azt mondták, hogy nincs kábel hiba. A pinggel nem volt baj, igaz csak a speedtest-tel mértem, de ha egyáltalán megtalálta, akkor 7-10 volt a ping.
  10. Az otthoni internet az elmúlt néhány hézben nem nagyon működik. Amennyiben fel akarok keresni egy oldalt, úgy vagy nagyon lassan találja meg az ( szerver azonosítsa folyamatban....), vagy a következő üzeneteket írja ki a böngésző: ERR_CONNECTION_TIMED_OUT DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN Világos, hogy valami DNS probléma van és ez fennáll minden eszközön, Windows, Android, IOS. Ha átírjuk a DNS szervert a Telekomról, akkor is ezt csinálja. A Telekom lecseréle a modemet (Sagemcom), de a hiba ugyanúgy megmaradt, akkor is ha a belső hálózatra nem csatlakozunk, hanem a bejövő coax és a Telekom modem van fenn csak. A technikusok napok óta tanakodnak, hogy mi lehet a hiba, én már azzal is boldog lennék, ha a hibajegybe bekerülne, hogy a Telekom nem tud szolgáltatni, és felmondhatnám a hűségidőmet és a szolgáltatásomat, de úgy tűnik itt a folyamat végtelen ciklusba került. Hogy konstruktív legyek, csináltam néhány routetraceinget, amin elég jól látszik a probléma. Valakinek valami ötlete, hogy mi történik itt? Köszi Dühös Felhasználó