Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

fgyuri

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

fgyuri eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Igen megnyugtattál ? A Kék cégnél vettem kb 10 hónapja, a Pólusban. Azt nem tudom, hogy az partnerük vagy saját üzlet. És nem is rám tartozik...
  2. Nem, mivel nem ők rakták rá a tiltást. Attól függetlenül hihetetlen, hogy a két cég között semmilyen kommunikáció nincs.
  3. De, nyilvánvalóan valaki hibázott. Nem is ez lenne a fő probléma, hanem az, hogy nem képesek kijavítani a saját hibájukat napok alatt sem .
  4. Több, mint érdekes... Milyen számlára gondolsz ? Nem vagyunk jogviszonyban a Telekommal, tehát nem készülhetett számla ! A kék számlákban sem volt soha csúszás - de ez jelenleg teljesen lényegtelen. Redmi Note 4
  5. Nyilván az első utam a *****hoz vezetett. Van egy adatbázisuk, amiből az IMEI szám alapján ez az infó kiderült. Második utam a Telekomnál volt. Itt hosszas bénázás után megtalálták a saját rendszerükben is ezt a tiltást. Egyik hab a nagy tortán, hogy egy Xiaomi telefonról van szó, amit a Telekom sosem forgalmazott.
  6. Még egyszer leírom. Kék cégnél vagyok és a magenta cég tiltotta a telefonom, akikhez semmilyen közöm nincs ! Ráadásul csak vakaróznak, értetlenkednek. Aztán rádöbbennek, hogy valóban igazam van. De megoldás nincs, negyedik napja nem elérhető a cégem emiatt, nincs netbankolás, GPS stb stb. Tehát egy cselekvőképes, döntéshozó kontaktot keresek nagyon sürgősen. A hadba állított biorobotokból már nagyon elegem van.
  7. Kérném a tisztelt fórumozók segítségét, esetleges tapasztalatát ! "Kék cégnél" vásárolt, "Kék céges" előfizetéssel működő céges készülékemet a Telekom letiltotta IMEI szám alapján, számlanemfizetés miatt. Soha nem voltunk ennél a nagyszerű cégnél előfizetők. Negyedik, azaz negyedik napja nem működik a készülék, a nagyra becsült ügyfélszolgálat pedig csak még egy kis türelmet kér ... Szóval valakinek volt esetleg ehhez hasonló tapasztalata ? Hová lehetne menni megoldani a dolgot ? Ügyfélszolgálati irodák a domino kártya feltöltésén kívül sok mindenre nem alkalmasak sajnos a tapasztalat szerint ...
×
×
  • Új...