Roli82

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.978
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Roli82 posztolt


  1. 5 perce, limbi76 írta:

    helótok az aréna4 még nincs még bent állitolag okt 6 tól már kellene?.én iptv családi és mozi csomagom van kábelen nincs. várhazó-e

     

    Szia!

    Bent van HD és SD változatban is, most ellenőriztem le. Indítsd újra a boxot és akkor be frissül a csatorna lista. Ugye a 2020.09 új IPTV Szuper Családi Mozi csomagod van, és nem 2020.09 előtti, mert ha régebbi csomagod van akkor csomagot kell váltani.


  2. Ekkor: 2020. 10. 03. at 17:36, btz írta:

    Úgy látom a WAN bridge vab a WAN - nál. Nincs bridge módban a digitális elosztód saját router használatához? 

    Ennél a típusnál router módban wanbridge a default beállítás. Egyébként a port nyitás az rendben van a Kaonon. Valami más fogja meg.


  3. 2 perce, kalandor írta:

    Szia, 

    köszi az infót. Igen, állítottam be, de azért, mert nálam, kell hogy legyen statikus cím mac cím alapján.

    Szóval ha resetelem, utána újra be akarnám írni...

    Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy ez szoftveres bug, amire kitudja lesz -e valamikor javítás. :( 


  4. Szia!

    Ezt nálam akkor csinálja, ha Hálózat - IPv4  beállításnál hozzáadok egy statikus címet.

    A megoldás annyi volt nálam, hogy törölni kellet a statikus címeket és újraindítani a Kaon-t.

    Állítottál be statikus címet? Ha nem akkor csinálj egy resetet a következőképpen:

    Hátul az USB port fölött van egy süllyesztett nyílás, azt nyomd be egy tűvel addig, hogy csak a legfelső led világítson.

    Ekkor vissza áll default módba. Ez a folyamat eltart párpercig.

    Ha ez sem hozza helyre, akkor hibabejelentés a 1414-en.


  5. 24 perce, Verus írta:

    szuper !!!  de mit jelent  hogy   új IPTV Szuper családi HD csatornán?!  nekem is Szuper családi HD-m van , akkor azon is lesz ?

    Az valószínűleg azt jelenti, hogy váltani kell a 202009 portfoliós csomagra, aminek a neve ugyan az csak 2020.09 lett bevezetve!


  6. Üdv!

    Azért nem találod ezt a funkciót , mert valószínűleg még nincs élesítve! A Telekom TV GO-n hétről - hétre, hónapról - hónapra jelennek meg újabb funkciók!


  7. Üdv!

    Megnéztem iOS 14 rendszeren rendben működik, webes felületen sem tapasztalok problémát (Chrome böngésző).

    Ami a hiányosságokat illeti, hónapról hónapra kerülnek be az újabb funkciók.

    November 1.-től a régi rendszer kivezetésre / megszüntetésre kerül!

    Azért van az új Telekom TVO GO-ra szükség mert a későbbiekben kelleni fog az új vezetékes TV szolgáltatáshoz.


  8. Visszakérni nem fogod tudni, a régi TV GO app és webes felület megszüntetésre kerül November 1.-től.

    Mi vele a probléma? iOS rendszeren rendben működik, webes felületen sem tapasztalok problémát.

     


  9. Szia!

    Nem biztos, hogy a Szuper Családi HD csomagban benne lesz ugyan az mint a Szuper Családi HD Mozi csomagban hosszútávon, mert általában új HD csatornát a legnagyobb csomagba szoktak tenni.

    Az átrakosgatott HD csatornákat úgy érheted el, ha átváltasz az új portfólióra. A hűségidő nem minden esetben indul újra!


  10. 8 perce, Pityesz írta:

    Üdv.

    Érdeklődnék, hogy van-e EuroDOCSIS 3.1-es területekről valamilyen lista? Olyanra gondolok ahol már emelt feltöltési sebesség elérhető.

    Közben letelik hónap közepén a hűségem, és újat kötök de a számlán láttam, hogy október 1-től új csomagok lesznek (remélem nem csak átnevezett csomagok). Kivárom az október 1-et és meglátom milyen csomagok lesznek..

    Közben utánajártam a jövő fejlesztéseinek, a vége nem néz ki rosszul.

    Jegyzet 2020-09-04 154216.jpg

    Szia!

    ED3.1 területi lista nincsen, ha a weboldal felhozza az 1000/200 Mbit/s címedre akkor nálad elérhető, vagy a 1414 is megérdeklődheted.

    Az új csomagok tartalmilag nem változtak, csak az 1000 Mbit/s és 2000 Mbit/s  csomagok neve elé lett rakva hogy Gigaerős, utóbbi ára csökkent, viszont az csak optikai hálózaton érhető el, és Szeptember 4.-től elérhetőek, az az mától! Régiek lezárása Október 1.-én történik meg.


  11. 1 órája, NAR írta:

    Hello!

    Net 150/5 vezetékes internetem van itthon. Ha ezen keresztül akarok csatlakozni a munkahelyi VPN-hez, hibaüzenetet kapok, a VPN szerver nem elérhető:
    Screenshot 2020-09-02 at 17.33.44.png

    Ha mobilneten keresztül próbálok csatlakozni (akár T-Mobil, akár *****fone), akkor viszont minden OK, működik a VPN (teljesen ugyanaz a beállítás, csak a laptop nem a router WiFi-jére csatlakozik, hanem a telefonéra). Más VPN szerverekkel is jártam így, ahol IPSec VPN protokollt kellett volna használni. Létezik, hogy valami szűri az IPSec-et? A routeren (Sagecom F@st 3890V3) nem láttam semmilyen szűrést bekapcsolva, a tűzfal "Alacsony" beállításon van, mind LAN->WAN, mind WAN->LAN irányban mindet engedélyezi.

    Szia!

    Jelezed a 1414 telefonszámon a  hibabejelentőn, hogy kapcsolják be IPSec Passthrogh. mert ennél az eszköznél nem tudja az előfizető bekapcsolni magának.


  12. 1 órája, Lepo75 írta:

    Sziasztok!

     

    Az lenne a kérdésem, hoyg a tárgyban szereplő routernél miért nem lehet engedélyezni a ppoe passthrough-t? Nincs Apply gomb. Át szeretném állítani bridge módba a routert, mert nem működik a transmission. Azt írja, hogy az 51413-as port zárva van, hogy a port forwarding be van állítva

    Köszönöm!

    Üdv

    Peti
     

    thome.png

    Szia!

    Bridge és PPPoE  Passthrough nem működő funkciók, ezek benne maradtak a szoftverben, de a következő új szoftverben már nem lesznek benne.

    Bridge módot a 1414 telefonos ügyfélszolgálaton hiba bejelentőn keresztül kérheted ha nincs IPTV szolgáltatásod, ha van akkor a Bridge módot sajnos nem lehetséges aktiválni.


  13. 2 órája, KZoli89 írta:

    Sziasztok!

    Nem olyan régen elérhetővé vált nálam is az optikai Net 1000/1000 díjcsomag. Ezzel kapcsolatban a következő kérdésem lenne:
    1, Lehet-e már a megrendelés pillanatában kérni, hogy az ONT, amit gyárilag kapok központilag bridge módban menjen?
    2, Van-e valami különleges követelménye a Telekom-os IPTV-nek, aminek a következtében a routeren található IPTV beállítás nem működik?

    Amiért kérdem ezeket. Jelenleg a konkurens D betűs kék szolgáltatónál vagyok, ahol a kábel TV koax-on jön, a net pedig egy LAN kábelen. Ezen a kábelen már lett mérve 900 Mbps, szóval legalább egy Cat5e kábel van kihúzva (de ha kell, akkor ezt a kábelt áthúzom). A lényeg, hogy a jelenlegi helyre több kábel nem fér el (Router + IPTV). Jelenleg ez egy Synology router-be fut bele, ami már kellően be van konfigurálva, és ezen nem is szeretnék változtatni. Ezt szeretném megoldani úgy, hogy a meglévő kábelt felhasználva vinném a routerhez a netet, és a IPTV-t saját routeren keresztül oldjam meg. Ezért is kellene a bridge mód, és nem kellene a fél lakáson áthúzni az optikai szálat.

    Köszönöm előre is segítséget!

    Üdv,
    Zoli

    Szia Zoli!

    1. Nem lehet, mert a T-s ONT nem bridge mód van, hanem PPPoE Passthrough amit te magad is be tudsz kapcsolni az ONT webes felületén és a kapott felhasználó névvel és  jelszóval a saját eszközödön felépítheted a kapcsolatot.

    2. Ha saját eszközödre szeretnéd kötni az IPTV boxot akkor a routerednek támogatnia kell az IGMP Proxy-t és az IGMP Snooping funkciókat.

     


  14. 14 órája, Ranzer írta:

    Sziasztok! 

    Nekünk 2019 November 20.-a körül kötötték be a netet,viszont a telekom alválalkozója (CA-TV) elég nevetséges módon kötötte be a szolgáltatást.. Optikai kábelt a széldeszkához 3× odalőtte.. STB.. Amikor már elment a "szerelő" ping 13-15 volt.. Ami OPTIKAI Szálon szerintem nevetséges.. Úgy gondolom hogy 5-6 körül kéne hogy legyen... A letöltést/feltöltésről ne is beszéljünk.. (Letöltés 300,feltöltés 900..mbps) Ez nem változik,a telekom NEM hajlandó kicserélni az optikai szálat,pedig már 5× netán 6szor is hibabejelentést tettem,de semmi.. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond? LAN kábel csatlakozik a géphez.. (Barátom Panel-ba laakik és ott koaxon 500mbps-es nettel 8-as a ping,és neki 300-400 a letöltése,feltöltése 20-22 mbps.. ) És akkor értessük meg a telekomos ügyfélszolgálatos emberekkel hogy mi is a probléma... 

    Hasonló eset mármint ami a sebességet illet.  Link

    " ONT rossz időablakba került, és nem megfelelő profil letöltési sebességét állította be magának. "

    Folyamatosan vissza kell nyitni a jegyet és nem újat nyitni.

     


  15. 1 órája, FeriPapa írta:

    Elolvastam, újra regisztráltam. továbblépés után ez van: 

    Something unexpected happened.

    Please try again later (LP1008)

    meg ez:

    Rendszereink érzékeltek egy korábbi, de még aktív bejelentkezésed! Ezzel a korábbi Telekom Fiókkal vagy egy másikkal szeretnéd folytatni a belépést?

    Nagyon élvezem!

    " LP1008 - Mit tegyek, ha ezt a hibaüzenetet kapom és nem sikerül belépnem?

    Ha belépéskor a hibaüzenet kódja LP1008, akkor a böngésződ beállításában engedélyezned kell a sütiket (cookie). Ezt a különböző böngészőkben az alábbi módokon tudod megtenni:

     Chrome:

    Kattints a jobb felső sarokban a függőleges 3 pontból álló lehetőségre

    A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

    A megjelenő oldalon válaszd ki az Adatvédelem és biztonság menüpontban a Cookie-k és egyév webhelyadatok lehetőséget

    Jelöld meg az Összes cookie engedélyezése lehetőséget

    Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg újra belépni

    Safari (13.x verzió és felette):

    Nyisd meg a Safari böngészőt

    A felső menüsorban kattints a Safari feliratra

    A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

    A felugró ablakban válaszd az Adatvédelem lehetőséget

    A Webhely követése résznél távolítsd el a pipát

    Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg újra belépni

    Firefox:

    Kattints a jobb felső sarokban a 3 vízszintes vonalból álló gombra

    A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

    A bal oldali listából válaszd ki az Adatvédelem és biztonság menüpontot

    A Sütik és oldaladatok résznél kattints az Engedélyek kezelése gombra

    Írd be a Weboldal címe részhez a player.telekomtv.hu url-t

    Kattints az Engedélyezés gombra

    Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg újra belépni

    Edge:

    Kattints a jobb felső sarokban a vízszintes 3 pontból álló lehetőségre

    A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

    A becsúszó menüben kattints az Adatvédelem és biztonság menüpontra

    A Cookie-k résznél a legördülő menüből válaszd ki a Cookie-k engedélyezése lehetőséget

    Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg belépni "


  16. Szia!

    A kérdésem az lenne, hogy jobban járok, ha kilövöm az instabil wifi jelet és veszek egy jobb gigabites routert, amit a Kaonhoz kötök  AP módban?

    Jobban jársz egy saját eszközzel, szolgáltatós eszközök WIFI-je nem nagy durranás.

    Jelenleg 2 eszköz van rákötve kábellel AP módban és mindkét LAN port pirosan világít zöld helyett, feltételezem azért, mert gyenge a kapcsolat vagy valami hibás (a kábelek nincsnek megtörve). Erre esetleg tudtok megoldást vagy magyarázatot?

    Biztos, hogy pirosan világít? Nem inkább narancssárga? Utóbbi esetben 100 Mbps kapcsolat épül fel a Kaon és a saját eszközöd között, aminek oka lehet az, hogy a saját eszközöd nem tudják a Gigabites kapcsolatot és ezért nem zöld a Kaon ledje az adott LAN csatlakozásnál, másik opció, hogy CAT5 UTP kábelt használsz CAT5e helyett.