N Zoltán

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

N Zoltán a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Igen, a telefont és az órát is a telekomtól vásároltam, tegnap voltam bent az ügyfélszolgálatnál, újraaktiválták az esimet, de nem oldódott meg a probléma. Az ügyintéző javasolta, hogy a fórumon érdeklődjek, mert az üf.szolgálatnál már nem dolgoznak mobilos szakemberek akik mélyebben bele tudnak ásni a problémába.
  2. Sajnos így sem jó
  3. Elakadtam egy samsung galaxy S20FE telefonnal társított galaxy watch active2 óra esimre állítása során (mindkettő Telekomos). A galaxy wearable alkalmazást megnyitva a mobilcsomagok menüpontban, a mobilcsomag beállításra kattintva nem nyílik meg a QR kód beviteli ablak, helyette azt írja ki, hogy "További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat" (Az órán a wifi bekapcsolva). A mai napon az ügyfélszolgálatnál jártam, ahol az órán gyári visszaállítás után sem oldódott meg a probléma, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint az esim szolgáltatás az előfizetéshez aktív, annak automatikusan működni kellene, viszont az nem kerül az órára sehogy sem. Voltam a hivatalos Samsung szervízben, ott is egy gyári visszaállítással kezdtek, de ők sem boldogultak, gyakorlatilag az órára nem tudjuk feltelepíteni az esimet. Valami megoldást esetleg tudnának a problémára?
  4. Használja valaki ezt a trackert? A telekomtól vásároltam pár hete, mostanra egyáltalán nem működik a szolgáltatás.