Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

N Zoltán

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit N Zoltán posztolt

  1. Igen, a telefont és az órát is a telekomtól vásároltam, tegnap voltam bent az ügyfélszolgálatnál, újraaktiválták az esimet, de nem oldódott meg a probléma. Az ügyintéző javasolta, hogy a fórumon érdeklődjek, mert az üf.szolgálatnál már nem dolgoznak  mobilos szakemberek akik mélyebben bele tudnak ásni a problémába.

  2. Elakadtam egy samsung galaxy S20FE telefonnal társított galaxy watch active2  óra esimre állítása során (mindkettő Telekomos).  A galaxy wearable alkalmazást megnyitva a mobilcsomagok menüpontban, a mobilcsomag beállításra kattintva nem nyílik meg a QR kód beviteli ablak, helyette azt írja ki, hogy "További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat" (Az órán a wifi bekapcsolva). A mai napon az ügyfélszolgálatnál jártam, ahol az órán gyári visszaállítás után sem oldódott meg a probléma, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint az esim szolgáltatás az előfizetéshez aktív, annak automatikusan működni kellene, viszont az nem kerül az órára sehogy sem. Voltam a hivatalos Samsung szervízben, ott is egy gyári visszaállítással kezdtek, de ők sem boldogultak, gyakorlatilag az órára nem tudjuk feltelepíteni az esimet. Valami megoldást esetleg tudnának a problémára? 

    20201130145931_p.jpg

×
×
  • Új...