-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
4 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit N Zoltán posztolt
-
-
-
Elakadtam egy samsung galaxy S20FE telefonnal társított galaxy watch active2 óra esimre állítása során (mindkettő Telekomos). A galaxy wearable alkalmazást megnyitva a mobilcsomagok menüpontban, a mobilcsomag beállításra kattintva nem nyílik meg a QR kód beviteli ablak, helyette azt írja ki, hogy "További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat" (Az órán a wifi bekapcsolva). A mai napon az ügyfélszolgálatnál jártam, ahol az órán gyári visszaállítás után sem oldódott meg a probléma, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint az esim szolgáltatás az előfizetéshez aktív, annak automatikusan működni kellene, viszont az nem kerül az órára sehogy sem. Voltam a hivatalos Samsung szervízben, ott is egy gyári visszaállítással kezdtek, de ők sem boldogultak, gyakorlatilag az órára nem tudjuk feltelepíteni az esimet. Valami megoldást esetleg tudnának a problémára?
-
Használja valaki ezt a trackert? A telekomtól vásároltam pár hete, mostanra egyáltalán nem működik a szolgáltatás.
eSIM aktiválás
itt: Mobiltelefonok
Posztolva: · Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: N Zoltán
Igen, a telefont és az órát is a telekomtól vásároltam, tegnap voltam bent az ügyfélszolgálatnál, újraaktiválták az esimet, de nem oldódott meg a probléma. Az ügyintéző javasolta, hogy a fórumon érdeklődjek, mert az üf.szolgálatnál már nem dolgoznak mobilos szakemberek akik mélyebben bele tudnak ásni a problémába.