Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

femimi

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

femimi a fórumon

  • Születésnap 12/13/1941

femimi eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. femimi

    SAGECOMF@ST3890

    Csalódással tapasztaltam, hogy érdemi segítséget semilyen módon még mind ezidáig nem sikerült kapnom, hogy hogyan tudnám wifi kapcsolattal a HP DeskJet 3050A J611 multifunkciós nyomtatómat számítógéppel összekötni - ami a SAGEKOM F@ST3890v3 diditális elosztó beszerelése előtti korábbi digitális elosztóval (Cisco EPC3925) gond és egyéb beállítások nélkül probléma mentesen működött. Hiába hívtam a Telekom 1414 és 1422 telefonszámokat - kiküldött szerelőjük már nincs, segítséget nem tudnak nyújtani - a hibabejelentésemre a Telekom szerelője meg az válaszolta, hogy a digitális elosztón lévő wifi az csak egy plusz funkció, amivel nem ő foglalkozik. Volt olyan tanács is (szakembertől), hogy a wifi képes digitális elosztómhoz csatlakoztassak egy wifi-s routert a nyomtató csatlakoztatására Hívtam három hivatásos számítógépes szakembert, informatikust - de a nyomtató wifi-vel való összekötése mindhármuknál kudarcot vallott. A HP telefonos ügyfélszolgálata is már csak mint digitális aszisztensként működik - azaz ott sem tudtam érdemi segítsége kapni. Nem tudom elképzelni, hogy a fenti problémámat nem a SAGECOM F@ST3890v3 és a pc megfelelő beállításaival ne lehetne megoldani. Ha Valaki tudna, segítségét megköszönném
  2. femimi

    SAGECOMF@ST3890

    Igen! Nagyon is érdekelne, már 3 hete kínlódok vele, de csak egy helyben járok, és nagyon megköszönném a segítséget. Üdv. és kösz.: femimi
  3. femimi

    SAGECOMF@ST3890

    Egy, ugyan elomlott, de egyébként számomra könnyen használható router helyett kaptam egy újabbat, de nekem már gondokat okozó routert, melynek beállításához -főleg a Telekomtól - még fizetős segítséget sem kaptam. Már sajna 79 éves vagyok és sajnálom a router ill. a nyomtatóm wifi-vel való összekapcsolódásával feleslegesen elvesztegetett időt és gondot, ami még mindig nem oldódott meg, nem is említve, hogy a panaszbejelentéseire küldött leveleimre még a mai napig sem válaszoltak - részemről ennyi észrevételem a Telekom szolgáltatásáról. Esetleg valakitől kapnák valakitől tanácsot, mert itt (Györ) még a digitális elosztójukhoz értő vállalkozót sem találok, mivel a Telekom a fizetős segítséget elhárította.
×
×
  • Új...