Kedves Professzor Úr! Nagyon köszönöm, hogy reagáltál a hasfájásomra, de ez sok mindent nem old meg. Először is ott kezdődik a probléma a TVGO-nál, hogy a feladatkezelőbe nem tölti be a TVGOQuickPlayer exe fájlt a program indításakor. Ezért manuálisan kétszer rákattintva lehet rávenni a telepített mappából. Node ezek után sem fog működni (ahogy látom többeknél is ez a helyzet) mert az NW. exe fájlt sem tölti be automatikusan, csak manuálisan. Ez az a jelenség, amikor azt kéri a progam, hogy töltsem le a playert és indítsam újra az oldalt. A központ egy nem túl barátságos levélben közölte, hogy tudnak a hibáról, de a szerintem nem munkamániás szakembereik dolgoznak a hiba javításán. A kezdő probléma után a következő. Miért áll le hat óra után? Ma direkt megvártam a híradó kezdetét, és mintha egy redőnyt húztak volna le, azonnal leállt a szolgáltatás. (értsd lefagy a kép és hang) El lehet azzal játszani egy ideig, hogy ide-oda váltogatok a csatornák között, akkor kb 1-1,5 percig megint nézhetővé válik, de ezután ismét lefagy, és ez megy KB éjfélig.
A milliárdos lehúzásról csak röviden:
Nem tudom milyen minőségben véded a Telekom mundér becsületét, de meg kell nézni az éves árbevételeket és az éves nettó nyereségeket a Telekomnál. Érdemes összevetni az általad citált szolgáltatási díjakat is más országokban működő Telekom díjaival és akkor értelmezhetővé válik számodra is az általam lehúzásnak minősített díjszabásokat. Egyébként az internet kapcsolatommal semmi baj, lásd lent.