Ferenc Szûcs

Tag
  • Tartalmak

    57
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Blogkommentek, amit Ferenc Szûcs posztolt


  1. Ekkor: 2019. 03. 10. at 5:35, Pori írta:

    Szia

    Nem windows hiba .Régebben nekem is volt ilyen windows inditásakor .Következö ujrainditás vagy windows  hibajavitásra elmulott .mikor kicserélték a ruteremet akkor bevizsgálták a vonalat és sok hiba volt benne .még az utcában is cserélték a vezetékeket .vizsgáltasd be a vonalat szerintem .

    Megoldódott nálam is úgy néz ki. Kicserélték routert és megszűnt a hiba.


  2. Újabban olyan problémám van, hogy időközönként nincs internet kapcsolat. A hiba forrása, hogy nincs alapértelmezett átjáró. Újra indítással  lehet a hibát elhárítani. Ez a hiba jelentkezik mind az asztali, mind a laptopon is. Ez Windows hiba, vagy sagemcom hibája? Aki tud reagáljon rá.


  3. Korábban már írtam a WiFi kapcsolat problémájáról.

    Rendszeresen használom a TvGo-t és többször előfordul, hogy megszakad a folyamat, nem jön az adás. A WiFi kapcsolat nem szakad meg, azonban ha átváltok 2,4-ről 5 Ghz-re, vagy vissza működik újra. Ez idáig tableten néztem, de most laptopon is jelentkezik ez a probléma. Ezért valószínűsítem, hogy a Sagem-nél van a probléma. Korábban kaptam ötletet, hogy mit állítsak rajta, de nem eredményes.  Van-e valami ötlet, hogy miért szakadhat meg az adatfolyam?


  4. Üdv!

    Érdekes dolgot tapasztaltam. Ma töltöttem le egy játékot hivatalos helyről és a letöltésem sebessége kb 30 MBs volt, annak ellenére, hogy 500-as net van. Kb. 60 MB kellene lennie. De ezt betudom a távoli szerver kiszolgálásának, de az érdekesség letöltés közben megszólalt a telefon, a letöltés megszakadt, majd újraindult  1,9-2,0 MB sebességgel. A telefonálás befejezésekor ismételten megszakadt és újraindult 30MBs sebességgel- Ezt mi okozza? Amíg 250-es netem volt ilyet nem vettem észre.


  5. Az utóbbi pár napban azt tapasztaltam, hogy a hálózati kapcsolatnál megjelenik a sárga háromszög és nincs internet. Különböző okot ad a hibakereső (nincs ip cím, indítsam újra a modemet, DNS szolgáltató nem érhető el stb.) . Általában a számítógépet kell úraindítani, akkor helyreáll. A vezetékes telefon is rakoncátlankodik nem mindig tárcsáz be. Azt is tapasztaltam, hogy a modem minden ok nélkül újraindul. Valami okosságot kérek mi okozhatja?


  6. Tabletten szoktam nézni a TV műsort TVGO-val. Hosszabb idő után kb. 3-4 óra megszakad a kapcsolat és akármit csinálok (ujraindítás stb.) nem tud kapcsolódni hibát ad. Azonban, ha a WiFi módot váltok 5Ghz-ről 2.4Ghz-re vagy vissza mikor melyiken van úrja gond nékül csatlakozik a TVGO.  Ez a Sagem beállítás, vagy korlátozás okozza, vagy TVGO bugja lehet?


  7. 5 órája, acel írta:

     

    Ennyiért szerintem egy szerelő behúz neked egy utp- kábelt is.

    Elég megbízhatatlanok megbízhatóságban, legalábbis nálam.. Én a harmadik garnitúrát használom Az első D-Linkes volt az valamiért elfüstölt kb 1 év után, igaz akkor vihar volt az éjjel. A második Trendnet volt. Ez is kb. 1 évet bírt. Ebből 3db volt, az egyik egy idő után dobta a kapcsolatot, másiknál eltűnt a lan. Jelenleg Netis-t használok kb. 2 éve. A végpontjára egy Gb-s switch van kötve. Erről kap netet az IPTV, televízió és egy számítógép. Kb. 60MB/s megy át minden tökéletesen működik egy időben is.