Csaba_989

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Csaba_989 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Sziasztok!   Én is leírom az ezzel kapcsolatos tapasztalatomat, hátha valakinek a segítségére lesz.  2014.12.01.-én rendeltem egy Samsung TV készüléket,  azért ekkor, hogy karácsonyra megkapjam.  December 10.-én már sokaltam a dolgot, és felhívtam őket hogy mi a helyzet. Azt az információt kaptam, hogy még nem lett elbírálva, de türelmemet kérték, és elmondták hogy 2-3 nap és el lesz bírálva a kérelmem.  2014.12.16.-án már elfogyott minden türelmem, és ismét felhívtam őket, amikor ismét azt mondták, hogy még mindig nem lett elbírálva a kérelmem, és valószínűleg már csak az ünnepek után lesz belőle valami.  Ezen a napon írtam nekik egy e-mailt, hogy nézenek utána a rendszerben, mert valami hiba miatt nem akar a dolog haladni. 2014.12.18.-án kaptam meg a választ, miszerint egy technikai hiba miatt nem rögzítette a rendelésemet a rendszer, így azt 2014.12.16.-án ismét rögzítették.  Ekkor már semmi jóban nem reménykedtem, és teljesen lemondtam arról, hogy oda tudom adni a szüleimnek karácsonyra, ajándék gyanánt.  Majd 2014.12.22.-én csörgött a telefonom, a futár volt az, és mondta hogy hozza nekem a rendelt TV készüléket.  Az a vicces az egészben, hogy amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták hogy a Samsung munkatársai fogják kihozni nekem  a készüléket.  Nem egyszer egyeztettem a Samsunggal, és soha nem találtak a rendelési listában.  Mostanában nagyon nehezen mennek a dolgok a Telekomnál.   
  2. Na, itt volt a szerelő és megoldotta a problémát. Kiderült, hogy a felvételi opció nem töltődött fel teljesen a boxra, hanem félúton valahol megakadt.  Telefonált egyet, és a telefonos kolléga feltöltötte teljesen azt, így már működik ez az opció is. :)
  3. Sziasztok! A tegnapi napon kicserélték a boxomat a Caonmedia boxra. Most olyan probléma akadt vele, hogy nem tudok sem felvenni sem megállítani vele adást . Amikor beállítok egy felvételt, azt írja ki hogy "Erre a szolgáltatásra nincs előfizetése". Hívtam a 1412-őt, ahol azt mondták hogy már aktiválva lett ez a szolgáltatás, és hogy működnie kellene a dolognak. Felvették hibára, és valószínűleg ki kell cserélni a boxot, mert lehet azzal van a baj. Találkozott már valaki ilyen problémával? Van esetleg valakinek tippe hogy mit tudnék még csinalni vele?
  4.  Sziasztok! Rendelkezem egy EC2208S beltéri egységgel(Sat TV), és sok gondom van vele.  Amikor  2 évvel ezelőtt bekötötték a TV szolgáltatást, 4 hónapra rá nem tudtam vele használni a facebook alkalmazást, ezért cserélni kellett, ami sajnos nem oldotta meg a problémát.  Most viszont rengeteg probléma ütötte fel a fejét az eszközzel kapcsolatban.  Van hogy lefagy, nem reagál a távirányító parancsaira, nem tudok kilépni a  műsorújságból mert lefagy, este amikor kikapcsolom arra leszek figyelmes, hogy reggel be van kapcsolva, nézem a CC műsorát és hirtelen teljesen magától átveszi a Duna csatornára, illetve van hogy teljesen le, vagy teljesen felveszi a hangerőt.  A múltkor például nem adott le hangott  a TV készüléknek.  A YouTube alkalmazás nem hajlandó működni rajta, azt írja hogy a rendelkezésre álló erőforrások nem teszik lehetővé a tartalmak lejtátszást. Az internetre abszolút nem csatlakozik, csak ha ki, majd bedugom az ethernet kábelt.  Most azon gondolkodom hogy kicseréltetem egy másik beltéri egységre ami felvenni is tud.  Olyan kérdésem lenne, hogy lehet ettől a típustól másfajtát kérni, mert engemet ez a Huawei box nem győzött meg.  Láttam a Telekom honlapján a Kaonmedia CO1000P típusú beltéri egységet, kérhetem hogy erre cserléjék ki nekem, vagy ezt majd ők döntik el?  Nagyon unom már hogy nyomom a távirányítón a csatornaváltó gombot és nem csinál semmit, csak 5 másodperc múlva, aminek az a következménye hogy a sokszori megnyomás miatt, gyorsan 6-7 csatornát is átvállt.  Köszönöm a válaszokat!   Üdv, Csaba