Sziasztok! Én is leírom az ezzel kapcsolatos tapasztalatomat, hátha valakinek a segítségére lesz. 2014.12.01.-én rendeltem egy Samsung TV készüléket, azért ekkor, hogy karácsonyra megkapjam. December 10.-én már sokaltam a dolgot, és felhívtam őket hogy mi a helyzet. Azt az információt kaptam, hogy még nem lett elbírálva, de türelmemet kérték, és elmondták hogy 2-3 nap és el lesz bírálva a kérelmem. 2014.12.16.-án már elfogyott minden türelmem, és ismét felhívtam őket, amikor ismét azt mondták, hogy még mindig nem lett elbírálva a kérelmem, és valószínűleg már csak az ünnepek után lesz belőle valami. Ezen a napon írtam nekik egy e-mailt, hogy nézenek utána a rendszerben, mert valami hiba miatt nem akar a dolog haladni. 2014.12.18.-án kaptam meg a választ, miszerint egy technikai hiba miatt nem rögzítette a rendelésemet a rendszer, így azt 2014.12.16.-án ismét rögzítették. Ekkor már semmi jóban nem reménykedtem, és teljesen lemondtam arról, hogy oda tudom adni a szüleimnek karácsonyra, ajándék gyanánt. Majd 2014.12.22.-én csörgött a telefonom, a futár volt az, és mondta hogy hozza nekem a rendelt TV készüléket. Az a vicces az egészben, hogy amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták hogy a Samsung munkatársai fogják kihozni nekem a készüléket. Nem egyszer egyeztettem a Samsunggal, és soha nem találtak a rendelési listában. Mostanában nagyon nehezen mennek a dolgok a Telekomnál.