Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

ZoliR

Telekom
  • Tartalmak

    30
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit ZoliR posztolt

  1. Szia efi99! Javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

     

  2. Szia Szotyi! Szomorúan olvastuk üzeneted és elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségért! Társaságunk számára ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy számukra magas színvonalú kiszolgálást nyújtsunk, valamint ügyfélszolgálatunknak is az a célja a minél teljesebb és gyorsabb (pontosabb) legyen kiszolgálás, ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek. Munkatársaink képzése és alkalmazásaink fejlesztése is folyamatos, hogy ezt a problémát a jövőben elkerülhessük. Cégünket is a pontos munkavégzés jellemzi, ennek ellenére nem tagadhatjuk, hogy előfordulnak hibák. Sajnáljuk, hogy pont egy ilyen esetet tapasztaltál. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalataid lesznek és a szolgáltatással is elégedett leszel!

  3. Szia otisonoza! A Családi Mobil opciót ügyfélszolgálatunkon tudod lemondani. Keresd chates ügyintézőnket, akik a segítségedre lesznek!  Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  4. 11 órája, Sounder írta:

    Kösz az infót, Zoli. Most már csak azt szeretném, ha legalább néhány amerikai filmet, ill. TV sorozatot eredeti nyelven is mutatnák, s nem magyar szinkronnal.

     

    Kedves Sounder! Nagyon szívesen! Ezzel kapcsolatban kérjük, hogy a csatorna üzemeltetőjét keresd fel!

  5. Szia ianlot! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  6. Szia roberttobel! Ilyen esetben elsősorban azt javasoljuk, hogy ellenőrizzed, hogy a készüléken be van-e kapcsolva az adatroaming. Ehhez segítséget ide kattintva találhatsz. Abban az esetben, ha be van kapcsolva és ennek ellenére nem működik megfelelően a szolgáltatás, akkor javasolt a telefonon a repülőgép üzemmód be- és kikapcsolását, vagy a készülék újra indítását elvégezni (esetleg SIM-kártya ki-be helyezése előtte). Amennyiben továbbra se oldódik meg a probléma, akkor kérjük, hogy jelentsd be a hibát ügyfélszolgálatunkon, melyet chates kollégánknál is megtehetsz.  Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  7. Szia McKinstry! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  8. Szia Agar! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  9. Szia Kopernecky! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  10. Szia Jula! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  11. Szia haveagoddfeeling! Javasoljuk, hogyha a Telekom otthoni internet sebességét szeretnéd mérni, akkor  (a pontos adatok érdekében) a Magyar Telekom hálózatában kialakított tesztszerverrel mérd le, melyről ide kattintva találhatsz információt. Amennyiben a garantált értéknél alacsonyabb az internet-hozzáférésed sebessége, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel és jelentsd be a hibát náluk! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  12. Szia F1gUr3! Javasoljuk, hogy amikor tapasztalod a problémát, akkor kérjük, hogy imsét jelentsd be a hibát ügyfélszolgálatunkon! Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

  13. Szia fgabor87! Abban az esetben, ha a hiba még jelenleg is tapasztalható, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

×
×
  • Új...