chilliman

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

chilliman a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszönöm, segítségedet! A huaweinek ide írtam!
  2. Köszönöm hogy legalább Ti biztattok! A fenti levelet elküldtem a Huawei-nek és a Telekomnak is, pénteken. Azóta nincs válasz! Ha tudtok címet, vagy fórumot, ahol tudok még lépni, meg köszönném! A megosztással is tudtok segíteni!!!
  3. Kedves Ricsi 13! Köszönöm válaszod, végre egy ember aki nem nevet ki azért, mert felmerem vetni a problémát! Van garancia. Tanácsodat követve, vissza térek gyártóhoz... Ha érdekel, a fejleményeket nyomon követheted a következő linken! Üdv: Chilliman https://www.facebook.com/chillimanklubja
  4. Tisztelt Telekom! 2013-06-24.-én vásároltam egy Huawei Ascend Y300-as telefont, édesanyám használta, idén augusztusban került vissza hozzám, és meglepődve tapasztaltam rajta egy hibát. A telefonszámokhoz rendelt csengőhangokat elfelejti, ha tv-hez számítógéphez csatlakoztatom! A problémával meg kerestem a Huawei Device Hungaryt, ahól ismerték hogy tudnak a hibáról, és várjak türelemmel a javítócsomagra! Mára elfogyott a türelmem, néhány üzenet váltás után felhítak és azt tanácsolták, menjek a Telekomhoz panaszkodni mert ővék a szoftver... Debrecenben felkerestem  márka boltot, és ott a szervízben azt mondták, hogy mivel a legfrissebb szoftver van a telefonon, és azt a Huawei írja, nem igazán tudnak segíteni. Ha akarom felküldik Pestre ( 2 hét, csere telefon nélkül) de nincs sok remény a javításra! Kérdésemre, hogy ilyenkor mi van, azt felelték, hogy addig küldözgetik, míg nem kérnek egy csere igazolást! Ez számomra nagyon furcsa hozzá álás mind a Huawei, mind a Telekom részéről! Mindenki tud a hibáról, de senki nem javítja, a felhasználót hozzák lehetetlen helyzetbe! Remélem itt a fórumon kapok olyan választ amin eltudok indúlni valamerre, mert ennyiben nem hagyom a dolgot! Tisztelettel: Erdei György 0630*******