Dave

VIP
  • Tartalmak

    52
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Dave posztolt


  1. 10 órája, krisztianm írta:

    És neked is az új Androidos set-top-boxod van? Mert én ugyanúgy az Univerzalis távirányító beállításoknál végigpróbáltam az összes szabványt, de egyikkel se megy.

    Szia! Nos, én csak simán a Magyar Telekomot választottam (szerintem T-Home is jó). Igen, SmartBoxom IS van ;)

    Nálam a guide stb.-hez 9-es alatt van 3 pötty és onnan kell nyitni.

    photo_2022-01-21_10-57-28.jpg


  2. Szia! 

    Igen, LG TV-n én is használom a Magic Remote-ot. Elindítottam az Univerzális távirányító varázslót, kiválasztottam a set-top-boxot és ennyi volt. Amúgy Deutsche Telekom szabványt használ, ugyanazt mint a Sat TV vagy az IPTV

    Felvételhez lépj be a Telekom TV GO-ba, onnan lejátszani és felvenni is fel tudod a tartalmakat. 


  3. Ekkor: 2022. 01. 14. at 10:54, petervari77@gmail.com írta:

    Sziasztok!

    Aki még nem váltott, ne tegye!!!, egy vicc az egész, kíváncsi lennék a vezetőre, aki rábólintót a bevezetésére, biztos hozzáértő jó szakember, de csak ahhoz, hogy kell ügyfeleket elveszíteni.

    Fejlesztésnek az nevezhető, ami jobb az elődjénél, ez nagyon nagy visszalépés.

    Sajnos én már ráfáztam, 2 évig szenvedhetek ezzel a %%%%, de ha majd lejár a hűségidő, itt hagyok csapot papot.

     Nem lehet csatorna sorrendet változtatni!!!!, és a csatorna kiosztás összevissza van, legalább az egyforma tartalmú csatornák egy helyen lennének, talán az még elfogadható lenne, de jelen formájában használhatatlan. (Az nem életszerű, hogy fel kell írni egy papírra, hogy melyik csatornát, hol találom, ez nagyon nagy visszalépés és bosszantó, enélkül a funkció nélkül nem szabadott volna rendszeresíteni az új boxot, a konkurencia ezt megoldotta.)
     
    - Felvett műsorok visszanézése, és tárhely. (Ez is visszalépés, a felvett tartalomban, nem lehet tekerni és kevesebb a tárhely. Gondolom a reklámok után a  bevételt a csatorna kapja, nem a szolgáltató, amely szolgáltatásért én fizetek, ezért nem értem, hogy miért nem lehet tekerni?)
     
    - Bizonyos csatornákon késik a kép a hanghoz képest. (pl. M2)
     
    - Az androidos Műsorújság app-al, nem lehet összekapcsolni az új boxot, így a felvételeket se lehet a korábban megszokottak szerint beállítani, és az app távirányító funkcióját se lehet ezáltal használni.
     
    Jelen formájában, több a hátránya az új rendszernek, mint az előnye. Had idézzek a fórum társamtól
    " Ez jelenleg a szolgáltatás legalja! 

    A műsorok visszanézésének korlátozása kizárólag a csatornák hóbortjai miatt van. Tessék szorgosan írni a panaszleveleket a közönségszolgálatra. Vannak cégek, akik mindenféle jogot be tudtak szerezni, jól működik a csatornájuk - szóval nem képtelenség. 

     

    Műsorújság app helyett lépj be simán a Telekom TV GO-ba és állítsd be a felvételt ott! :D alkalmasint még meg is tudod nézni... 


  4. Nem igazán értem a helyzetet... 

    (Vélelmezem elhangzott egy ajánlat, elfogadtad, tehát akkor rendben volt?)

    De túllépve ezen: 10%-os inflációhoz képest, és az évek óta stabilan működő infrastruktúrához (hálózat, ügyfélszolgálat, kiszolgáló területek) hasonlítva ez még mindig jelképes. (Nem beszélve a chiphiány miatt elszállt eszköz-árakról, helyszíni területekre nehezedő extra humánnyomásról (megbetegedések miatt.) stb.) 

    Ráadásul az érintett csomagnál újabban WiFi 6-os router van,  van Netgarancia stb. 

    (A 2400 Ft többlet azután jelentkezik, hogy az 1 évre járó első havi havidíjkedvezményt levontad belőle... vagy?) 

     

    Mármint szétnézve a piacon, hasonló szolgáltatás nincs, vagy csak drágábban, 

    nagyobb cégek közül pedig az egyik pénzügyileg, a másik pedig műszakilag állt bele a földbe... (ami azért reméljük rendeződik, mert így kihívó nélkül marad...) 


  5. 15 órája, Telekom szakértő írta:

    Szia! Az előző csatornára a távirányító jobb alsó sarkában megtalálható gombbal tudsz visszalépni, ahol két TV ikon alatt egy nyíl látható.
    A Műsorújság alkalmazás sajnos nem kompatibilis az új Smart Boxokkal, azonban az alkalmazás tárakból ezek letölthetőek, ahol az Anrdoid TV távirányítót kell keresni. ^Gabriella

    Annyi kiegészítéssel/pontosítással, hogy

    1. Az előzőleg nézett csatornák között a váltás működtethető a dedikált gombbal ÉS bekapcsolható a menüben egy 5 csatornát tároló előzményes lista is.

    2. Az Android TV Remote appot a Google "kinyírta", helyette a Google Play Filmek frissítése után a Google TV appban található meg ez a távirányítási funkció. Chromecastolható állapotban kell lenni, csak akkor találja meg.


  6. Ekkor: 2021. 11. 28. at 15:40, Etrea írta:

    Ami még észrevettem, hogy a Viasat 6 nem tekerhető visszafelé.

    A viasat6.hu oldalon találtam:  ;)

    "A nézői leveleket és a marketinggel kapcsolatos kérdéseket az alábbi elérhetőségeken várjuk:
    Közép-Európai regionális iroda
    CEE Thematics BV.
    Capital Square Irodaház
    1133 Budapest, Váci út 76.
    Tel: +36 1 372 3870
    Fax: +36 1 372 3890"

    Ekkor: 2021. 11. 24. at 9:52, &roidJanos írta:

    Így van, igazad van, én ezt  a részmegoldást használom és sokszor eszembe jut a szolgáltató sajnos ... 

    És a frissítés óta az a lehetőség is eltűnt (?), hogy ha a felfele gombot nyomtam meg, akkor bejött az előzőleg nézett 5 csatorna, így könyebb volt visszaváltani, ha azok közül érdekelt vmelyik, maradt a jobb alsó gomb az utoljára nézettre való váltás lehetősége.

    Került egy ilyen beállítás a menübe, be van kapcsolva?


  7. Ekkor: 2021. 11. 16. at 12:31, csubububu írta:

    Van 2 tv boxom. Amin android 7 van, tökéletesen működik a tv go. A másikon android 9 van. Annál közvetlenül a műsor listában nem tudtam elindítani a csatornát. Ha a jelenleg futó műsor címét beírtam a keresőbe onnan igen. 2 napja a tv go indításakor azt írja : nem tudja indítani, mert a készülék feltörtnek tűnik. Van erre valami gyógyszer? 

    Tényleg nem kompatibilis vele, ezek az eszközök jelenleg nem véletlenül nem támogatottak. ¬¬


  8. Ekkor: 2021. 11. 28. at 16:42, MR.Robot írta:

    Ha igen van valami más megoldás a problémára?

    Jelenleg a legjobb megoldás valamilyen Windows számítógép (akár régi is), HDMI kábelen csatlakoztatva a TV-hez és a www.telekomtvgo.hu használata Chrome-ban (vagy Firefoxban vagy Edge-ben). Irányításhoz valamilyen wireless egér tökéletes lehet. (Nem kapcsolódó megjegyzés: a SmartBox USB-je is támogat ilyen perifériákat :) )

    Ekkor: 2021. 11. 29. at 9:45, uzman írta:

    Én is úgy tudom, hogy a TV okosító box/stick-eken nem fut a TVGO.

    Csak számítógépen/tableten/mobilon elérhető.

    Így van. Pontosabban nagyon-keleti boxokon előfordul, hogy side-load után fut egy ideig, aminek a fő oka, hogy telefonként mutatkoznak be az appnak, de semmi értelme sincs ilyet venni, mert nagyon megbízhatatlan a működésük, rendszeresen olvasok panaszt kompatibilitási problémákról. (Vajon miért nem támogatott? esete)

    Ekkor: 2021. 11. 28. at 16:42, MR.Robot írta:

    mi box s

    Igen, ezen valószínűleg el sem indulna, mert standard-szerint kommunikálna, STB user-agenttel. 


  9. Ekkor: 2021. 12. 04. at 9:39, LibyAttila írta:

    Sajnos a műsorok minősége gyengébb ,zajosabb

    Pedig a visszajelzések alapján jobbnak is kellene lennie, jelentősen erősebb képfeldolgozó hardver van az új boxban.

    A SmartBox mellé adott HDMI kábel van használatban? Az internet milyen típusú? (A net a bejelentésben vizsgálva lesz, de a kábelt tudod ellenőrizni?) :)


  10. Ekkor: 2021. 12. 04. at 9:39, LibyAttila írta:

    Nagyon el lehet veszni a moziklubba vagy a videotékába.

    Későbbi frissítésben javításra fog kerülni, illetve ez a rész picit áttekinthetőbb is lesz, hasonlóan a mostani Telekom TV GO felülethez.

    Ekkor: 2021. 12. 04. at 9:39, LibyAttila írta:

    Hiányzik a csatorna sorrend állítás. 

     

    Nem vagy vele egyedül, dolgozunk rajta. :)


  11. Ekkor: 2021. 12. 09. at 16:12, kispal írta:

    "CC" ez mi a túró

    Closed captions rövidítése. 
    ("A feliratozás (Closed Captioning, CC) és a szövegezés egyaránt olyan eljárások, amelyek során a televízióban, videoképernyőn vagy más vizuális megjelenítő eszközön kiegészítő vagy értelmező információkat jelenítenek meg. Mindkettőt általában a műsor hanganyagának átirataként használják (szó szerint vagy szerkesztett formában), néha a nem beszédalapú elemek leírásával együtt. Egyéb felhasználási módok közé tartozik a megjelenítés elsődleges hangnyelvének szöveges alternatív nyelvi fordítása, amely általában be van égetve (vagy "nyitott") a videóba, és nem kiválasztható." - Wikipedia, DeepL fordításban)


  12. Ekkor: 2021. 12. 09. at 16:12, kispal írta:

    Az élő adást

    -nem tudom megállítani

    Akkor tudod megállítani, ha a Telekom TV GO-dat Telekom TV előfizetés keretében kapod. Ilyenkor ugyanis, hasonlóan a SmartBoxos működéshez, ha van Record&Go opciód, az adás megállítható, visszatekerhető, és ha a csatorna engedi, fel is vehető.


  13. Ekkor: 2021. 10. 28. at 16:02, 1966 Zoltán írta:

    Ha nem tudják garantálni a minőséget

    Mondjuk ennek a pontos feltételei nem véletlenül vannak benne ÁSZF-ben. :D Kulcsfontos a működés szempontjából.

    (Mivel a problémával én személy szerint (5 próbált SmartBoxon, amiben 3 hardververzió volt; továbbá 2 eltérő iOS verziójú iPhone modellben, 4 különböző Android verziójú, 4 külön márkájú okostelefonon/tableten/phableten) nem találkoztam, valószínűleg nem központi jellegű, azaz nem általános jellegű szoftveres vagy hardveres hiba érint.)

    Első körben felmerül bennem a kérdés, hogy a SmartBoxhoz adott HDMI kábelt csatlakoztattad? 

    A kép tekintetében általános tapasztalat a jobb képminőség SmartBoxon, ráadásul sorrendben is a HD csatornák vannak előre sorolva a korábbi díjcsomagokhoz képest. Mindenképpen átnézném a beállításokat a helyedben.


  14. 13 órája, zoloka1984 írta:

    Sziasztok, ezt a android boxot hogyan lehet lg tv távval használni? párosítani hozzá?

    Szia, igen, nekem is LG-m van és használom vele. :)

    1. verzió Magic Remote + SmartBox:

    Az LG-s Univerzális távirányító varázslót követve elsődleges STB kijelölése, Magyar Telekom kiosztás kiválasztása, tesztelés a Channel Up gombbal.

    Ha ez kész, és a bemenet a SmartBoxon van, a nyílgombok, channel gombok, a számgombok irányítani fogják a SmartBoxot. A Műsorújság (EPG/Guide) eléréséhez meg kell nyomni a 9-es számgomb alatt található 3 pöttyöt és onnan kell választani az Útmutatót. De pl. innen érhető el a menü gomb is.

    2. verzió Telekom TV távirányító + LG TV:

    A SmartBoxban a HDMI-CEC funkciót bekapcsolva (Android TV beállítások/TV beállítások) lehetővé válik a tévé automatikus ki-be kapcsolása.

    A pontos működéshez ajánlott az Univerzális távirányító beállítása varázsló elindítása. Itt nem kell sokat molyolni, felismeri a tévét és egy hangerőgombbal kell tesztelni.

    A párosítás után a telekomos távirányító tudja vezérelni a tévé hangját, illetve azt ki- és be tudja kapcsolni. A TV kapcsolásához dedikált gomb tartozik (bal felső sarokban), a hangerőhöz stb. pedig ugyanezt a TV gombot kell hosszan nyomni (2-3 mp), a módváltást a távirányító LED-je villogással nyugtázza. A TV módból pár perccel később automatikusan kilép a távirányító, de manuálisan, a TV kapcsoló gomb újboli hosszan nyomásával is ki lehet lépni.

    Ezeket a lépéseket akkor is érdemes megcsinálni, ha később nem használod a távirányítót. Ugyanis a CEC segítségével a box automatikusan tudja bekapcsolni a tévét, vagy pl TV kikapcsoláskor a box is kikapcsol. És nem mellesleg, a box bekapcsolásával a forrásváltást is elvégzi helyettünk. (Ez főleg akkor hasznos, ha egyébként más forrás (pl. konzol) nincs rákötve..)

     

    Szerintem mindkét verziónak megvan a maga haszna. Mivel a célom a tévé kontrollálása, azzal a távirányítóval szoktam dolgozni, amelyik kézre esik, beleértve az LG ThinQ appot, és az Android TV Remote appot.


  15. Sziasztok!

    Tegyük picit tisztába a dolgokat :)

    Az igaz, hogy

    Ekkor: 2021. 10. 22. at 11:29, Telekom szakértő írta:

    Jelenleg előfordulhat, hogy bizonyos Android alkalmazások nem érhetőek el vagy korlátolt funkcionalitással működnek.

    , de ez nem a Telekom fejlesztésén múlik*. Az Android TV/Google TV rendszerek sokban hasonlóak, sokban különbözőek a megszokott mobilos ökosztisztémától.

    Természetesen az RTL Magyarország dolgozik az RTL Most+ nagyképernyős, TV appos verzióján, viszont enélkül, már most is lehetséges SmartBoxon RTL Most+-ot nézni a Chromecast funkcióval. Tehát semmilyen tévés app vagy böngésző nem kell hozzá, csupán egy [androidos] okostelefon, amin fut az RTL Most applikáció.

    *Van 1-2 app, amit be lehet/kell tanúsítani a SmartBoxon való működéshez, pl. ilyen a Netflix. De szintén betúsítható az Amazon Prime VIdeo is, de lám az működik ennél a tanúsítási eljárás nélkül is - igaz, szoftveres hibára vonatkozó bejelentést emiatt az Amazon nem is fogad az appra. 


  16. Ekkor: 2021. 08. 05. at 21:04, Adrigán M. Patrik írta:

    Nem is értem a technikusok ezt a részét miért nem csinálták meg. 

    Én sem,

    de érdemes lenne ellenőrizni a szolgáltatásképet, mert csakúgy nem szokott eszköz kint maradni.

    Tehát elképzelhető, hogy leadandó,

    illetve a párhuzamos bekötést sem zárnám ki, ameddig nincs átnézve.


  17. Ekkor: 2021. 09. 19. at 11:14, gancsvasas@gmail.com írta:

    Jelenleg az alkalmazásokban elég gyér a kínálat.

    Szia, ezt a Play Store alapján írod vagy az előretelepített verziókkal? Utóbbi esetében csak a legszükségesebbek lettek kiválogatva, előbbi esetben pedig kompatibilitási kérdés, hogy mi jelenik meg, de a legnépszerűbb appok (HBO GO, Amazon Prime Video, Spotify, Deezer stb.) elérhetőek (Netflixet leszámítva).