Dave

VIP
  • Tartalmak

    31
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Dave a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia! Rendelkezel kábeltévé előfizetéssel? Már hosszú évek óta nincs értékesítve, de meglévő szerződésed alapján be tudod jelenteni. Ha nincs TV előfizetésed, akkor a szűrőzés miatt esik ki, nem is fogod tudni nézni.
  2. Én sem, de érdemes lenne ellenőrizni a szolgáltatásképet, mert csakúgy nem szokott eszköz kint maradni. Tehát elképzelhető, hogy leadandó, illetve a párhuzamos bekötést sem zárnám ki, ameddig nincs átnézve.
  3. Szia, melyik verziójú szoftver van fenn, esetleg frissült azóta?
  4. Szia, ezt a Play Store alapján írod vagy az előretelepített verziókkal? Utóbbi esetében csak a legszükségesebbek lettek kiválogatva, előbbi esetben pedig kompatibilitási kérdés, hogy mi jelenik meg, de a legnépszerűbb appok (HBO GO, Amazon Prime Video, Spotify, Deezer stb.) elérhetőek (Netflixet leszámítva).
  5. Szia! Szerintem a HDMI kábel a ludas, HDCP hiba szokott ilyen lenni.
  6. Hehe ezt én írtam. Igen, jól mondod, @uzman; @jakso88 jelentkezz nálunk valamelyik elérhetőségen, ez paraméterezési kérdés, de csak a 2020 szeptember óta kiadott promócióban működik.
  7. Szia! Természetesen csak akkor lesz erre lehetőség, ha már megbízhatóan és támogathatóan működik, hiszen az előírt garanciákat is így tudjuk vállalni.
  8. Szia! Bízom benne, hogy azóta megoldódott. A Felhasználási feltételek vonatkozó rendelkezéseit itt találod.
  9. https://kozosseg.telekom.hu/topic/14771-telekom-tv-go/ topic alatt írtam
  10. https://kozosseg.telekom.hu/topic/14771-telekom-tv-go/ topic alatt írtam
  11. Szia! Telefonspecifikus a hiba oka, valóban; az új S21 szériánál másnál is jelentkezett ilyen probléma. Azóta tapasztalsz hasonlót? Több frissítés is érkezett.
  12. Szia! A dátum csak az elérhetőség miatt számít, a csatornajogokat a beállított portfóliók befolyásolják, amiből a legfrissebb bárkinek elérhető. Ahogy pl. autóknál, az évjáratoknál itt is vannak különbségek; ha csatornakiosztásban nem is, de pl. műszaki paraméterekben, kedvezményezési logikákban rendszeresen.
  13. Szia! Bejegyzésed idején központi hiba lehetett, azóta megoldódott?
  14. Szia! Azóta megoldódott?
  15. Szia! Örülök, hogy megoldódott. Szükség esetén az RTL Most impresszumában találsz elérhetőséget hibabejelentéshez.