zoldtomi

Tag
  • Tartalmak

    26
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

zoldtomi a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Sziasztok Más is tapasztalja megint a magas ping-t? Pár hónapig teljesen korrekt volt, de most megint 100 vagy afölött van.
  2. Sajnos én még azt tapasztalom hogy nincs semmi változás. Exitlag szolgáltatás nélkül használhatatlan a net játékra.
  3. Én is előfizetttem 3 hónap (4500 Ft) az exitlag-ra és tényleg jó, képes arra amire a Telekom nem. 100-150 pingből csinál 30-40 csak ajánlani tudom. Ebben csak az a szomorú, hogy az embernek egy 1000Mbit internethez még venni-e kell egy ilyen szolgáltatást, hogy használni tudja internet előfizetését. Sajnos ez a magyar valőság, a telekom valóság. Az alábbi linken található kuponokkal lehet csökkenteni az exitlag árát egy kicsit: **************************
  4. Jelezni jelezheted számukra, de ahogy itt már többen megtapasztalták, a válasz úgy is az lesz hogy nem a Telekom hálózatán van probléma és ezért nem is tudnak tenni ellene. Javaslom ha megteheted válts egy másik szolgáltatóra.
  5. Sajnos én is ezt tapasztalom 17:00 után.
  6. Ennél jobban nem is lehetet volna megfogalmazni mi is a probléma. Túl kevesen reklamálnak ahhoz, hogy foglalkozzanak vele, mert a többi ügyfél vagy nem tudnak róla vagy nem érinti őket, mivel olyan formában használják a szolgatást, ahol nem annyira fontos a késleltetés és csomagvesztés. Mivel nem a MT hálózatán van a probléma ezért nyugodtan feltehetik kezüket, hogy nem náluk van a hiba (ami igaz is ha ezt nézzük) és csak mutogatnak a másikra. Másfelől az ügyfelek meg jogosan érzik úgy, hogy nem foglalkozanak problémájukkal mivel azt tapasztalják hogy egy VPN-nél ( mindjárt jön a topic móka mestere és megmondja, hogy semmi köze a VPN-nek ahhoz, hogy ott nem jelentkezik a gond ) vagy másik szolgáltatónál nem jelentkezik a probléma.
  7. Ahogy népszerű rajzfilmben is mondják "a törpök élet nem csak játék és mese" úgy gondolom trollok élete sem 😁 De látom a Google használata már nagyszerűen megy, így mi is egyszerű fizető ügyfelek is megtanulunk valamit. 😂 Már a topic ezért is nyert veled, hogy rád találtunk. 😁
  8. Kedves Kata.O! Köszönjük korrekt választ, szerintem már sokan várták egy ilyen összefoglalót. Ebből mindenki le tudja vonni a következtetés hogy mitévő legyen ha nem elégedett szolgáltatással. Sajnos én csak azért vagyok szomorú mert ugyanabban időben lehetőségem van kipróbálni két másik internet szolgáltatást is és ott nem jelentkezik ekkora késleltetés és csomagvesztés. De a hűségidőm lejártáig hátha megoldódik a probléma és majd akkor ráérek eldönteni maradjak vagy váltsák. Köszönöm még egyszer a válaszod.
  9. Azért nem bántsd a szegény Telekomos szakembereket, azért ők is értenek a hálózathoz, ezért is kérdeztem őket, csak sajnos még választ nem kaptam.
  10. Lenne bármi értékelhető dolog a hozzászólásaidban a témával kapcsolatban és nem csak nagy általánosság, amit az utcáról bejövő ember is eltud mondani, komolyan is venném amit írsz. De nem baj, mert legalább szórakoztató vagy és jót mosolygok a hozzászólásaidon, ezért remélem még sokáig itt leszel.
  11. Bocsi nem bántásként írom, de egyébként végig olvastad fórum témát és ezután sikerült azt megérteni miről is írunk itt többen mert a hozzászólásaid olyanok mint akinek..... Ha meg minden oké csak trollkodsz azzal sincs probléma, mert a trollnak is kell enni. Ennek fényében pedig elég szórakoztatóak a hozzászólásaid.
  12. Ha az ember előfizet egy szolgáltatásra jogosan elvárhatja annak teljes mértékű működést és nem csak részlegest. Ezért ha szolgáltatás nem működik megfelelően, akkor ahhoz a szolgáltatóhoz fordul akinél előfizetett, hogy a problémája orvosolva legyen, és bocsánat, hogy ezt mondom, de nagyon nem érdekel, hogy a szolgáltató hálózatán vagy annak partnerénél van a probléma, mert nem azért fizetek havi több ezret hogy érdekeljen kinél is van a gond, hanem hogy használjam a szolgáltatást. Attól hogy csak "15 ügyfél" jelzi a problémát itt fórumon nem azt jelenti, hogy több ügyfélnek ne lenne gondja, mivel én is csak véletlenül akadtam erre a fórumra. Kérdés, miért is kellene egy átlag ügyfeleknek ismerni-e a hálózat és szerverek rejtelmeit? Szerintem meg nem kell ismerni-e, mert nem azért fizetett hogy ezeket ismerje, hanem azért hogy használja a szolgáltatást és nem csak részlegesen/időszakosan. A szolgáltatói válaszra meg lehet várni, mert hónapok óta csak annyira futotta hogy dolgozunk rajta és nem is hiszem, hogy lesz ennél több. Valamint érthető, hogy néhány embernek már elfogyott a türelme, mert részleges szolgáltatásért fizet havonta több ezret.
  13. Én is tapasztaltam, hogy tegnap teljesen rendben volt a ping (40-50ms) a játékban. Nem is hittem a szememnek. Reméltem, hogy így is marad, de sajnos csalódnom kellett. Ebből látszik ha akarnák megoldható lenne a probléma.
  14. Sajnos itt nem lesz semmi megoldva. Már hónapok óta csak megvezetés megy, hogy rajta vannak az ügyön, de ha akarnák már rég megoldották volna. Aki kérdezni annak pedig azt tanácsolom, hogy nagy ívben kerülje el a Telekomot, pedig már több mint 15 éve vagyok náluk. Úgy néz ki már nem szeretnék, hogy náluk legyek. Ha lejár a hűségem megnézem, merre is tovább, mert röhej, hogy a kék mobil szolgáltató mobilnetje kenterbe veri az 1000Mbit kábelnetet válaszidőben az eseti órákban illetve hétvégenként.
  15. Igen én is tapasztaltam hogy megváltozott DT után a routing. Az 1. szerveren tapasztalok némi javulást mert átlagban 100 ping alatt van, de azért van még csomagvesztés és ping spike. A 2. szerveren viszont masszív 200 ping (ffm-b1-link.ip.twelve99.net, login.p2.worldoftanks.eu) és csomagvesztés (fm-b1-link.ip.twelve99.net , login.p2.worldoftanks.eu , 80.156.163.254 , win-bb4-link.ip.twelve99.net). 3. szerver is hasonló.