Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Pjózsi6905

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Pjózsi6905 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Pjózsi6905

    Router

    Szia! Minden zöld, aminek kell az villog, a többi folyamatosan világít, mégis kidopbál a netről. Az mit jelent, hogy kép a modem optikai jelszintjeről? Hol találom? Bocs eléggé laikus vagyok. Csatolom, amit minden alkalommal kiír, amikor bekapcsolom a gépet és netezni szeretnék. Dok1.doc
  2. Pjózsi6905

    Router

    Üdv! Új vagyok a fórumon, de már 20 éve Telekomos. Komplett otthoni csomagom van (tv, telefon, interrnet). Most olyan problémával szembesültem, amilyennel eddig soha: 2 hónapja bevezették hozzánk az új üvegszálas rendszert, új routert is kaptunk. Az új router kb. 2 hétig működött, Ezután folyamatos gondok voltak a vezetékes telefonnal. Nem lehetett használni, se hívni, se hívást fogadni. Emellett azt tapasztaltam, hogy amikor bekapcsoltam a számítógépet, akkor percekig nem lehetett fellépni a netre, azt írta, hogy nincs internet. A hálózati és internetbeállítások alatt azt láttam, hogy a kapcsolat rendben van, mégsem lehetett netezni. Tisztára, mint a betárcsázós időszakban... A routert kicserélték. A csereként kapott router ugyanezeket produkálta már a 3. napon. Ha lekapcsoltam és újra vissza, akkor a vezetékes telefon mindig megjavult, de a nettel ugyanaz volt a probléma. Mivel 3-4 naponta kellett lekapcsolgatni, ismét bejelentettem a hibát, ismét kaptunk egy másikat. Tehát az elmúlt 2 hónap alatt már a 3. router van nálunk, és a mostani is ugyanúgy viselkedik, mint az előző kettő. Már a szolgáltató váltáson gondolkodom, mert a szerelők is csak hitetlenkednek, hogy ezekkel a routerekkel soha nincs gond. A váltás előtt gondoltam itt érdeklődöm, hogy hátha van valamilyen megoldás. Köszönettel: Pjozsi69
×
×
  • Új...