Nagy Sándor 88

Tag
  • Tartalmak

    11
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Nagy Sándor 88 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Szia Kata! Nálam is előjött a probléma, egy darabig jó volt, aztán egyik este megint elkezdte. Azóta Exitlag előfizetéssel játszok, mert másképp lehetetlen. Ennek a szolgálatatási díját hol tudom megtérítettni a Telekommal? A topik több mint egy éve lett megnyitva, hol a végleges hivatalos megoldás a problémára? Üdv: Sanyi
  2. Igen, valóban jó az exitlag, csak elég drága, arántalanul mondhatni, hiszen egy hónapra annyi mint a fele net előfizetésem. Az meg hogy a SAJÁT ajánlólinkeddel rakod ki ide szerintem nem szép dolog... Ne akarj már itt a csoporton keresni!
  3. Én küldtem az adatokat TheNegativeOne-nak. Sajnos már én is régóta küzdök itt magamban. Aktív hibajegyem nekem is volt, mert emailben tettem panaszt, ahol linkeltem a fórumot, meg egy rakás pingplotter mérést, olyat is, amin ugyanabban az időbben pingeltem a szervert a munkahelyemről is. Jött is SMS hogy vizsgálják a hibát. Aztán meg, hogy náluk van a hiba, megpróbálják elhárítani. Aztán pár napra rá kaptam SMS-t, hogy elhárították a hibát. Két napig jó volt minden, aztán ujra nem... Azóta sem sikerült megoldani. Én egy hónapig használtam a VPNgame szolgáltatást, működött is szépen a maga kis ***** kliensével (havi 1-2 dolcsiért ennyi jár) nem voltak lagok, meg bement a ping 20-80 közé. Kicsit bizalmatlan vagyok az orosz üzemeltetőkkel szemben, meg a fizetési oldal sem volt túl bizalomgerjesztő. Előtte már próbáltam az EXITLAG-ot ingyenes próbaverzióban ami szintén jól működött, és kicsit bizalomgerjesztőbb mind az alkalmazás, mind a fizetési oldal, csak hát 6,5 dolcsi egy hónap. Most újra előfizettem, így minden f@sza, de ez így nem tatrtható, hogy a net mellé kell ezt is fizetni, ha játsznai akarok. Szóval kedves Telekom! Ha nem akarnak semmit tenni a hiba elhárítására, akkor nekem az is jó, ha kapok 6,5 dollár kedvezményt az előfizetési díjból, és megoldom magamnak a zökkenőmentes játékélményt.
  4. Sziasztok! Ma is, vagyis még mindig játszhatatlan a játék, szóval én is írtam ma egy online hibabejelntést, linkeltem ezt a fórumtémát is. Kezd nagyon tele lenni a puttonyom ezzel az egésszel. Hűségidő van, más szolgáltató a házban nincs, egyenes út a boldogság felé. Kedves Telekom, szépen kérem önöket csináljanak már valamit! Nem azért fizetek a szolgáltatásért, hogy ezt kapjam!
  5. Így van! Nem egy FPS játék, amiben olyan gyorsan kell reagálni, hogy minden ms számít. Régebben volt, hogy mobilinternetről játszottam stabil 130-160ms pinggel, és nem volt vészes. Viszont a packet loss miatti hatalmas lagok, amikor nem érzékeli a játék az inputot, vagy épp beragad előrementben a jármű, mert az volt az utolsó kapott infó, meg visszaugrik 10 métert a kép, na az teszi igazán játszhatatlanná.
  6. Szia! Az lehet, hogy Deutsche Telekomnál van a gond, de az azon a tényen nem változtat, hogy a én a Magyar Telkommal vagyok szerződésben, ami pedig érthető okokból a partnerhálózatán keresztül irányítja a forgalmat abba az irányba. Csakhogy ez a partnerhálózat valamilyen oknál fogva nem rendelkezik megfelelő kapacitással, így én szívok. A játék üzemeltetőjénél nincs gond, hiszen más hálózatról akár Magyarországról rendben van a fogalom. Azért jó lenne, ha nem jönne mindenki megmagyarázni, hogy miért nem a MT sara ez a dolog. Attól, mert pl neked nincs bajod a szolgáltatással, nekem még van, és nem csak nekem. Azt nyilatkozták itt, hogy dolgoznak az ügyön, hiszen nagyon sok embert érint és mégiscsak nem végponti problémáról van szó. Csak azért érdeklődünk itt a fejlemények iránt, mert erre nincs jelenleg más mód, valamint senki nem ír semmit, hogy milyen erőlelépés történt az ügyben. Remélem Szilvi amint tud ad valami visszajelzést. De amennyiben neked btz vagy bárkinek van olyan elérhtősége a DT-hez, ahonnan nem hajtanak el egyből, hiszen nem vagyok ügyfelük, akkor várom az infót, szívesen felveszem velük a kapcsolatot. Üdv
  7. Én játszok más játékkal is, azoknál rendben van. Pl Warzone, PUBG esetén elég sok kis szerver van, ahova bedob a játék, ott csak néha van kicsit több packet loss, gonsolom, amikor nem a legoptimálisabb szerverre dob be. Van akivel szoktam együtt játszani WoT-al, neki nem Telekom nete van, nincs problémaja, amikor nekem van, és máskor sem. Valamint munkahelyi neten sincs gond. Pingplotter szerint kb 0 a packet loss Ping 20-30ms, míg ugyanabban az időben otthon jól látszik a magas ping 100ms-150ms és a packet loss.
  8. Ez engem is érdekeélne, hogy hol tarta a dolog? Most is förtelmes a kpacsolat mind a 3 World of tanks szerverrel. Nem azért fizetek egy ***** pénzt, hogy ilyen szolgáltatást kapjak.
  9. Szia Dániel! -Játék, aminél jelentkezik: World of Tanks, PUBG - Hétköznap este 18:00 uán mindig éjfélig bezárólag, napközben nem tudom, nem vagyok otthon, hétvén napközben is. - IP: World of Tanks; login.p1.worldoftanks.eu , login.p2.worldoftanks.eu , login.p1.worldoftanks.eu PUBG: Itt nem tudom melyik szerverre rak be, de itt egy lista Ping és Trace route catolva képként
  10. Sajnos nem évi egyszeri eset, már kb 1 hónapja vannak gondok, minden nap.
  11. Üdv! Nekem is ez a problémám, és nagyon idegesítő. Itthon 100-170ms pingem van elég magas packet loss mellett. Míg ugyanakkor megpingeltem a céges gépemről is az World of tanks EU1 ( login.p1.worldoftanks.eu ) szervert és arról 21-30 ms 0% packet loss van onnan, tehát nem a szerverrel van a gond. Valaki kérem segítsen már végre ezen. Többszöri hibabejelentés után sem történt még semmi ezzel kapcsolatban.