Trny

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Trny a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Négyszer jelentettem le a hibát, nem tudom lenne-e értelme egy ötödiknek is. 20+ éve vagyunk telekomnál de ha ez nem nagyon változik akkor úgy gondolom érdemes lesz a váltás.
  2. Sziasztok! Nyitottam saját topikot én is de több értelme van talán ha egy topicba írja le mindenki a hasonló problémát (hátha összeérnek a szálak). Nekem kb 4-5 hete kezdődött a jelenség. Postolok én is egy képet amin látszanak a lag spikeok.
  3. A ping plotter jó ötlet, nem használtam még soha de láttam ,hogy mások azzal készítenek diagnosztikát. Szinte minden játékban jelentkezik a probléma, Call of Duty (BW,MW), Age of Empires 3, Diablo 3, legyen az FPS,RTS,akármi. Postolok is egy saját diagnosztikát amiben látható mennyire jitteres. A sagemcomba való direkt bekötésnél is csinálja tehát még csak az sincs ,hogy a saját hálózat csinálná. Lejelentem harmadjára is, hátha...
  4. Igen, sajnos minden változatlan.
  5. Kijött a technikus és bütykölt az oszlopon valamint házon belül de nem változott semmi.
  6. A rokonságból aki játszik, akár ugyanezzel a játékkal is, nem tapasztal semmilyen hibát, IPTV szolgáltatással sincs probléma, intenret se szakad meg náluk. Igen, azóta már annyival rosszabb a helyzet nekem, hogy 300Mbit/s letöltési sebesség helyett 100Mbit/s alatt van jelenleg, valamint tegnap is meg ma is egy olyan ~5 percre nem volt internet elérésem. A hibát másodjára is lejelentettem a szolgáltató felé, remélhetőleg az ő oldalukról is fog látszódni valami.
  7. Szia, Én is köszi az érdeklődést a hibával kapcsolatosan. Kertes házban lakom és az utcában szerintem mindenki *****-s amióta elérhetőek. Viszont a rokonság a környéken lakik és nekik minden rendben van ugyanezzel a szolgáltatással kapcsolatosan (DOCSIS+SAGEM) úgyhogy én is úgy látom ,hogy sok nem fog haladni ezzel. Mondjuk tegnap az internet szolgáltatás huzamosabb időre is megszakadt ,ha ez gyakorivá válik akkor ismét lejelentem a hibát.
  8. Szia, Nem igazán vagyok otthon abban mi a megfelelő up és down valamint SNR ezért inkább postolom a lekérdezéseket. A sebességgel mind le és feltöltés gyanánt mostanság nem volt gond, házon belül a kábel nincs megtörve, kitekerve, elhajlítva, legalábbis nem volt mozgatva jó ideje. Házon belül van egy osztó amit a ciscoról sagemcomra való váltás során cserélt a technikus. Beázás nyomait nem tapasztaltam rajta.
  9. Üdv, Két hete van már a jelenség ,hogy gyakori időközönként megugrik a latency akár 1000ms fölé is ami a játékok gyanánt kifejezetten zavaró. Lejelentettem telekom felé,de ezt kaptam válaszul; "2020-11-24 10:43-ig nem talàltunk a Telekom hàlòzatàt vagy eszközeit érintö meghibàsodàst. Elöfordulhat, hogy a hiba nàlad keletkezett, amire sajnos nincs ràhatàsunk. " Azért némi bizonyítékként néhány folyamatos pingelésről a logot postolnám, amiket úgy készítettem ,hogy a laptop direktbe volt rákötve a sagemcomra (kizárva a saját routert,kábelezést). Illetve még postolnám a sagemcom 600 oldalnyi logjából egy részletet ami a végtelenségig ismétlődik. Docsis T3 hibajelzés megállás nélkül. Volt esetleg bárkinek hasonló hibája mostanság?