laci43

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

laci43 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. T. "Az Internet"   Hogy rövidrezárjuk és ne generáljunk vitát. leírnád ide a fórumba a Gigaset A220 telefon konkrét beállítását lépésről lépésre magyarul? GamMa felhasználótól ugyanis ezt kaptam meg az általánosságok helyett. Biztos sok embernek segítenél ebben. Üdv Laci
  2. Igen így leírva minden világos, már akinek van egy kis műszaki érzéke,(nekem úgy gondolom van) de míg idáig eljut az ember "0" ról elég rögös az út. a szolgáltatót mint leírtam megkerestem több csatornán, semmilyen segítséget nem kaptam, ugyanúgy a 3x helyszínen járt szerelőktől sem.  A leírásom úgy gondolom világos volt amit ők is megkaptak. Ha tudtam volna a megoldás forrását egyenesn hozzád fordulok, de nagyon jó hogy ezekről beszélünk mert így sok hasonló cipőben járó ember megtalálhatja ezeket az információkat, és megoldást találhatnak a problémájukra. Az általad említett telefon leírását, szervíz leírást több napon keresztül kerestem a neten, de erre a készülékre nem találtam. Minden jó ha a vége jó:smileyhappy: Köszönettel Laci
  3. Igaz, köszönöm a leírásodat ez volt a problémám. Sikerült közben megoldani GamMa korábbi fórumfelhasználó segítségével. Link:http://forum.t-home.hu/mvnforum/viewthread_thread,6667 Köszönöm neki a konkrét segítségét a beállítás módosításában!:smileyhappy: Csak azt nem értem a T-com miért nem a megoldások irányába halad? A többszörös hibabejelentésekre, e-mailek-re nam kaptam semmi érdembeni segítséget. Már vissza akartam mondani a hívószámkijelzést. Mégegyszer köszönöm Nektek. Üdvözlettel: Laci
  4. Köszönöm válaszod! Igen ezt én is megtaláltam, den nem tudom minden Gigaset telefonra vonatkozik-e? a másik tapasztalat sem elhanyagolható, hogy ugyanaz a telefon az egyik 49-es körzetben jól jelzi ki a számot a 48-as körzetben pedig már nem.(más központokon keresztül megy) Nem tudom hogy lehet hozzáférni a "legális kvázi szervízmenühöz" mit kell állítani?
  5. Tisztelt t-home munkatársak, Fórumozók! Van egy óriási problémám a számkijelzéssel kapcsolatban. Gigaset A220 duó telefon karácsonyra szüleimnek vett, hívószámkijelzés megrendelve, szolgáltató szerint rendesen beállítva. A következőket produkálja: külső hívás érkezésekor egy rövid ideig számot, nevet kiír, majd nem fogadott hívás képződik (üzenet) utána át vált külső hívásra a második csörgetéstől. Kiérkező szerelőknek saját telefonjukkal rendesen működik a számkijelzés. A lényeg: ugyanaz a telefon egy másik felhasználó helyen tökéletesen mutatja a hívószámokat ahogy kell. Hálózati konfiguráció hiba? Telefonhiba? Van valakinek tapasztalata?, véleménye? megköszönném.