Pyrosk

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Pyrosk a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. Pár hete már követem ezt a témát, nekem ez idő alatt az ügyfélszolgálattal folytatott csevegés vált a napi rutinom részévé, úgy gondoltam ideje itt is közzétenni a panaszt, mert miért ne. A problémám azonos a felettem szólókéval, a Németországban található 2-3 szerver produkál változó mértékben packet loss-t és 1500 ms ping spike-okat. Természetesen emiatt a legtöbb online alkalmazás használhatatlan. A hibajegyet először 1 hónapja nyitottam meg, azóta kapom néhány naponta az értesítést, hogy a probléma vagy nem létezik vagy már elhárították. Természetesen semmi változás nem történt egyik esetben sem, úgyhogy a hibajegyet mindig újranyittatom. A jelenlegi állás szerint a probléma nem reprodukálható a Telekom szakemberei által, ahonnan ők pingelik a problémás IP címeket, nincs semmi gond. Az első bejelentésemnél - annak ellenére, hogy jeleztem, nem itt lesz a probléma - az utcámban és a házamban fizikailag mindent leellenőrizett/kicserélt a telekomos szakember, és még mielőtt az ügyet lezártnak tekintette volna, helyben futtattunk vele néhány trace routot a szokásos 1000 ms feletti ping spike-okkal. A szakember is elismerte ez alapján, hogy a probléma létező és láthatóan a Telekom vonalán van. Ezt követően kaptam egymás után a "nálunk nincs hiba" értesítéseket.