norbert80

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

norbert80 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Sziasztok, Adott lenne a kérdés, van 3db D-Link DWR-118-as router és 3db Huawei 3372H stick adatcsomaggal. A stick-ek külön-külön PC vagy laptopra dugva hozzák a 4G-s sebességet adott helyen (60/40Mbit). Viszont ha routerbe teszem a stick-et (usb port), akkor 1/15Mbit-tel megy csak. Minden variációt kipróbáltam már, de mindig ugyanaz a szitu. - router-ek a legfrisebb FW-rel vannak - factory reset, millió + 1 beállítást átnézve és kipróbálgatva sem változik semmi - router stick kompatibilítással minden rendben a router adatlapja szerint LTE-t tud. Mi lehet gond?
  2. Nem érted meg ezek szerint amiért indítottam ezt a topikot és nem fogod. Nem akarlak és nem is foglak meggyőzni....   Amit nekem linkeltél ember, az más is megkapja, aki ma téved be a T oldalára 0perces ügyfélként, ennyi.   Nekem nem kell keresned semmit, nem ismersz, így légyszíves ne degradálj és próbálj bekategorizálni sehova.
  3. Pont erről szólt volna a felvetésem, hogy ne más miatt keressenek meg egy ilyen ajánlattal, hanem csakis mert tizen-x éve hűséges előfizetőjük vagyok! :)
  4. Szia @Ricsi13, honnan tudja a Telekom hogy szeretnék-e vagy sem biztosítást kötni vele? :) (úgy hogy felhív és megkérdezi tőlem, ez ugye elmarad más esetben)   A címben is írtam "hűség" nem a kapcsolat pontokra menne, hiszen ahhoz sokat kell telefonálni pl. Én ezt nem teszem, átlagos felhaszáló vagyok, netezek és olykor telefonálok. Ezzel kevés pont jön és ha jól tudom ez is elillan bizonyos idő után, tehát nem tudnék összegyűjteni kellő számut, és sokan mások sem. Ismerem a Telekom oldalát, ismerem a feltételeiket, de az én témám nem a "hűség".   A hasonlatodhoz annyit, hogy egy "vevőt lesz@ró" multinál a húspultnál nem fognak szólni, de egy kisebb, normálisabb helyen bolt,hentes  (ahová már régóta jársz és "hűséges" vevő vagy :), ilyenekkel vagyok tele) ott bizony kérdeznek, javasolnak, ajánlgatnak, tehát kontaktust teremtenek veled, mert érdekük hogy visszamenj. A minőséget helyezik előtérbe a mennyiség elé :)
  5. Tisztelt Telekom!   Tudom hogy ebben a rohanó és rohamosan fejlődő világban az új és új ügyfelekért kell mindent megtenni, de néha -és tényleg csak néha- gondolhatnának a régi, hűséges ügyfelekre is.   Ha egy javaslatom lehetne, ahogy már többször felhívtak, hogy kössek biztosítást Önöknél is, úgy jól esne ha mondjuk azzal keresnének meg, hogy "Köszönjük közel 18 éves hűségét, és egy Ön által választott készülékre xx% kedvezménnyel tehet szert." És most nem a szokásos 10-20%-ra gondolok, hanem mondjuk 40-50% és EGYSZERI alkalom!   Nekem jól esne, mert lassan minden új belépő több és jobb lehetőséget kap dolgokra, mint mi, régi veteránok.   Más szerint? Vagy csak én látom így? :)