Norka

Telekom
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Norka a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Igen Vipera, ne haragudjon, én voltam figyelmetlen, mert azt gondoltam, hogy mobiltelefonon tapasztalta a problémát. Szerintem foxilady hozzászólása a segítségére lesz:)
  2. Ohh értem, itt van akkor a probléma valóban:) Teljesen mobilban gondolkodtam:)
  3. GPS

    Kedves Pipacska!   Érdemes ellenőrizni más GPS-t használó alkalmazásokon is, hogy tapasztalható-e a probléma (pl. Goggle Maps, időjárás stb.). Ha azoknál is jelentkezik, akkor célszerű a telefont egy Samsung szerviznek megmutatni. Ha más alkalmazásoknál pontosan határozza meg a helyet, és stabil, akkor érdemes az alkalmazást újratelepíteni. Remélem tudtam segíteni:) Üdv.Nóri
  4.   Elnézést, rosszul fogalmaztam, a hívószám kijelzés tiltása az, amikor Ön nem látja a hívó fél számát. Ez viszont a legtöbb díjcsomagban már díjmentesen benne van, érdemes lenne megnézni, hogy nincs-e más csomag,ami Önnek is megfelelő, és tartalmazza ezt az opciót.
  5. Kedves Vipera!   A problémát értem, de fogalombeli zavarról van szó. A hívószám kijelzés az a szolgáltatás, hogy ha Önnek bejövő hívása van, akkor a készülék nem jeleníti meg a telefonszámot. Önnek nem ez okozza a kellemetlenséget, hanem a Hívásértesító szolgáltatás. Az üzenetet, már ha konkrét szöveges üzenetre gondol, egy technikai központi telefonszám küldi, amiben az szerepel, hogy Tisztelt Ügyfelünk, Önnek nem fogadott hívása volt ismeretlen számról ekkor és ekkor. Ha jól értem, Önt ez zavarja.   Tehát a probléma megoldásához a hívásértesítőt kell kikapcsolni, így nem fog a rendszer üzenetet küldeni, ha nem fogadott hívása volt. Előző hozzászólásomban leírtam ennek módját, ha nem boldogul vele, akkor a 1430-on kikapcsolják Önnek. Szép napot! Nóri
  6. Kedves Vipera!   Nem arra gondolsz, hogy zavar, hogy ha valaki keres, de éppen nem tudtad felvenni a telefont, akkor kapsz róla egy SMS-t? Ha ez az, ami zavar, akkor az a Hívásértesítő szolgáltatás, ha elküldöd a "-HIVASERTESITO" szót a 1430-ra, megszűnik a gond. :)