vazsonyierik

Tag
  • Tartalmak

    26
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

vazsonyierik a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    50+
    50+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  • Születésnap 1991-05-01
  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy utána jártál a dolognak. Teljesen logikus és érthető amit itt levezettél. Egyetlen dolgot nem értek, az pedig a mellébeszélés. Mi értelme ködösen fogalmazni, ha le lehet írni ezt érthetően is. Mondjuk azóta meg tudtam rendelni a kiszemelt készüléket 0 Ft előleggel online. Érdemi változás nem történt az előfizetéseimben. Korábbi panasz levelemre jött egy sablon semmit mondó válasz megint. Lehet egyedi engedélyezéssel valamit beállítottak nekem az online felületen, ezt így nem tudom megmondani. Köszönöm még egyszer!
  2. * A MultiSIM szolgáltatást havi díjas előfizetés mellé lehet igénybe venni. A MultiSIM szolgáltatás díja: 990 Ft/hó/bevont mellék SIM (kivéve Korlátlan Net és Net Korlátlan előfizetés mellett)Korlátlan Net vagy Net Korlátlan előfizetés mellett 4990 Ft/hó/bevont mellék SIM. Az akciós időszakban történő megrendelés esetén 990 Ft/hó/ bevont mellék SIM. Az akció visszavonásig érvényes. A Korlátlan Net vagy Net Korlátlan előfizetések mellé akciós áron megrendelt MultiSIM ára 990 Ft marad az akció visszavonása után is a következő szerződésmódosításig.
  3. Sziasztok! Érdeklődni szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tervez -e a Telekom bármilyen hivatalos választ vagy megoldást ajánlani arra, hogy egyszerüen semmilyen módon nem tudok online vásárolni készüléket részletre csak akkor ha mobilelőleg címszó alatt bekérik a teljes készülék árat (mindegy milyen konstrukciót választok, szinte az összes permutációra már rápróbáltam)? Már panaszt is tettem ami után annyi választ kaptam, hogy javították a rendszerhibát mostmár vásárolhatok részletre. Ami igaz is ugyan úgy a teljes ár kiköhögése után. Nem értem ha korlátozva vannak a részletre elhozható eszközök darab száma vagy a részletre futó készülékek össz értéke akkor mondják azt ne csak a félre beszélés mennyen. Közölje ha "x" készülék részleteket befizetem egyszerre akkor rendelhetek egy másikat. Minden számlát, készülék részletet pontosan fizetek jó néhány éve. Megértem ha nagyobb mobil előleget kérnek be, de amikor megkérdeztem, hogy ha több a mobil előleg mint a 24 hónap alatt fizetett mobil számlám akkor azt nem gondolják nonszensznek? Természetesen erre nem kaptam választ, csak hogy automatikus a rendszer kötbér meghatározása, manuálisan nem lehet belenyúlni. Ezt se nagyon hiszem, de legyen így. Esetleg tudtok bármilyen megoldást a problémára azon kívűl hogy vásároljak személyesen? Mert nem nagyon szeretnék elesni a 14 napos elállástól. Minden szolgáltatás tőlük van. Minden újdonságot az első hetekbe megrendelek. Ezért is érzem egy kicsit érdekesnek hogy kb. a ***** kategóriába tartozom. Bocsi a hosszu posztért.
  4. Hali! Nem tudom mennyire releváns vagy sem, de tegnap én is letöltöttem a játékot és belefutottam ugyan ebbe a hibába. Én nálam fel sem merült, hogy akár a Telekomnak lenne ehhez köze ezért a vírusirtómra kezdtem gyanakodni a portok miatt. Emsisoft vírusirtót használok és a deaktiválása után azonnal tudtam online játékhoz csatlakozni. Amíg futott a antivirus addig hibát dobott a Gépház/Játék menüpontnál, ahogy deaktiváltam minden hiba nélkül lefutott a teszt.
  5. Köszönöm szépen a segítségedet.
  6. És esetleg azt lehet tudni, hogy ha már a 14 nap letelt és jelenleg 2 év hűség van a szolgáltatásra (készülékvásárlás miatt), akkor át lehet azt váltani 1 éves hűségre, hisz az elállás után már nem kapcsolódik hozzá készülékvásárlás.
  7. Sziasztok! Rendeltem február elején egy laptopot otthoni szolgáltatás mellé. Sajnos nem felelet meg igazán az igényeimnek, ezért éltem a 14 napos elállási lehetőséggel. Meglepetésemre, a vissza törlés után az otthoni szolgáltatás nem állt vissza a korábbi állapotra. Ami érdekes, hisz azért kötöttem a szerződést, mert eszközt tudtam vásárolni. Arról tájékoztattak chaten, hogy arra nem vonatkozik az elállás. Számomra ez érthetetlen vagyis értem, de nem épp korrekt hozzáállás. Van arra mód, hogy 14 napon belül a szolgáltatástól is elálljak? És ebben az esetben akkor vissza kerül a régi szolgáltatás? Előre is köszönöm! Üdv. Erik
  8. Vasárnap bekötötték a TV+Internet+Telefon kombót. Meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire udvarias és segítőkész alvállalkozó kötötte be a szolgáltatásokat. Mi is megpróbálunk mindig úgy hozzájuk állni, hogy kellemesebb legyen az amúgy valószínűleg problémás bekötés (süti, üdítő, kávé stb.), de ez mellett is nem azt lehetett rajta érezni, hogy már szabadulna az egésztől, hanem próbálta a legjobban elvégezni a munkáját (pedig volt pár egyedi igényünk). A 250 -es net olyan 265 Mbit/s -el tölt és a feltöltés 20 helyett 22 Mbit/s. A ping 5-6 körül van. Eddig minden jó, remélem egy darabig így is marad.
  9. Természetesen ezt a részét megértettem, tudom nem lehet mindent automatizálni, de pont ezért hívtak fel egyedi bírálattal, hogy nem 303k csak 30k. Még rá is kérdeztem a telefonba és kis nevetéssel megspékelve mondta, hogy természetesen nem. A rendszerben kiállított számla alapján 30k-t kellett volna fizetnem, de a webshop nem engedte kiadni a telefont csak 303k -ért annak ellenére, hogy ilyen számla nem is létezett a rendszerbe. Mindegy is, már megoldódott. Előző hét pénteken felhívott a T-Pontból az a kedves ügyintéző aki még csütörtökön foglalkozott velem, hogy mindent elintézett már csak aláírnom kell mennem a papírokat. Maximálisan elégedett voltam a munkájával, mert végtelenül megértő és segítőkész volt, úgyhogy le a kalappal előtte. Kaptam 10k -s jóváírást + 5k tartozékot is választhattam úgy hogy elégedetten távoztam bár nem kellett volna nekem egyik se ha hamarabb elintéződik az ügy. Sajnos ettől függetlenül még mindig azt kell mondanom, hogy a webshop kritikán aluli és mellette sok telefonos ügyfélszolgálatosnak fogalma nincsen a folyamatokról, hogy mi miért is történik (itt is tisztelet a kivételnek). Úgy ámblokk annyit kérnék tőlük, hogy ne nézzenek hülyének és ne rázzanak le a végtelenül átlátszó dumával. Ha nem tud azonnal válaszolni azzal sincs gond, mondja azt, hogy 1-2 napon belül felkeres és megpróbálja megoldani a dolgot, vagy legalábbis tájékoztatni a teendőkről. Még 1 teljes év se telt el, hogy utoljára rendeltem telefont online, de ahhoz képest akkor fényévekkel gördülékenyebben üzemelt a webshop.
  10. Én maximálisan megértem és elfogadom, hogy hibák vannak. Viszont mikor 1 hete folyamatosan telefonálgatok nekik és minden egyes ügyintéző mással hiteget, akkor elfogy az ember türelme, főleg mikor azt a kérdést teszem fel, hogy hogyan lehetne megoldani. A válasz természetesen nem az, hogy nem tudom hanem hogy megkérdez egy 17. valakit, aki szintén nem tudja, de majd holnap biztos jó lesz. Igen biztos, mert isteni közbeavatkozás által módosul magától a rendelés. Nem tudom elhinni, hogy nincs egy "magasabb engedéllyel" rendelkező hölgy/úr aki módosítja a rendelést a megfelelő adatokra és máris megoldódna a hatalmas "anomália". Tudom a bitang nagyra hizlalt céges folyamatok láncolatát, illetve hierarchia rendszerét nem lehet megtörni, mert akkor összeomlana az egész.
  11. Nos ma megérkezett az email, hogy átvehető a kijelölt T-Pontban a telefon. Egyetlen szépséghibával, hogy nem tudták kiadni a készüléket, mert újra csak 300+ ezer forintos mobil előleggel engedte volna, annak ellenére, hogy az egyeztetésnél 30 ezer lett megállapítva. Az üzletben sem értették, mert a nem tudom milyen rendszerbe 30k volt megállapítva, de kiadni csak 300+ -ért tudták volna. Elkezdtek tanakodni az üzletvezetővel, hogy mi is lesz a megoldás, mire jött az ötlet, hogy törlik a rendelést felveszik bolti készletre és onnan értékesítik újra nekem. El is kezdődött a folyamat, a 30k -t befizettem az új számot kiválasztottuk és mikor ott tartott, hogy a webshopos számlát sztornózza, akkor jött a fekete leves, hogy nem tudja megcsinálni hibára fut. Megint hosszas gondolkozás után kiderült, hogy ma már nem tudják megcsinálni, de holnap biztos el tudják nekem intézni adjam meg a számom és hívnak hogy mikor jöjjek holnap be. A kellemetlenség miatt 10k -t jóváírnak a számlámból. Az ügyintézők kedvesek és segítőkészek voltak végig, de a Telekom webshopja ne haragudjatok, hogy ezt mondom de a hígfos és az ***** között lenghet valahol ami egy ekkora cégnél kritikán aluli. Teljesen szürreális amit lefolytattak velem az elmúlt 1 hétben. Csak az ilyen hiba, olyan hiba, amolyan hiba emlegetését hallom reggeltől estig. Ha valamilyen oknál fogva 1000 éves bolygó együtt állás miatt el is tudom holnap hozni a készüléket, akkor is kapni fognak egy panasz levelet, mert konkrétan teljesen hülyének néznek már 1 hete. Amúgy van egy érzésem, hogy holnap sem fog minden rendben menni, de remélem nem lesz igazam.
  12. Na jött az értesítő, hogy "Szállítás alatt". Nyakukra kell járni és tudnak intézkedni, bár nem tudom miért kell ideáig eljutni. Ez senkinek sem jó. Én is ügyfelekkel foglalkozom és el tudom képzelni hova kívánhattak már.
  13. Már annak is örülök hogy pletyka szintjén megy, mert akár még lehet is belőle valami. Köszi amúgy a válaszokat.
  14. Én nekem megfelelt a koax is régen, de az ősök nem szerették, hogy megszakad az IPTV, mert hát annak folyamatosnak kell lennie és ha a Barátok Közt -ből nem láttak 15 másodpercet .... na ott volt vége a világnak. Csak viccelek. Mondjuk valóban az optikán (diginél) a sebesség az mindig megvolt, illetve a rendelkezésre állási idő is szinte 24/7 volt. De hát az a fránya Telekomos 25% kedvezmény sok 4-5 előfizetésnél. Nem rég válaszolt a Telekom, hogy elfelejthetem hatalmas ívben az optikai fejlesztést a területünkön a következő 2 évben biztosan. Nem is vártam más választ.
  15. Köszi a választ. Már meg is rendeltem tegnap a TV+Net+Tel kobót. Azt természetesen tudtam, hogy csak koax van. Igazából azért érdeklődtem, mert sajnos volt 1-2 rossz tapasztalat azon a területen bár a vége mindig az lett, hogy egy nagyobb kötbért megállapítottak nekünk és ment tovább minden. Nem tudom azóta fejlesztettek-e bármit is azon a területen.