Mifene

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Mifene a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia, Köszi azt csináltuk többször. kb 10 perc után ismét leáll ugyanaz a hibaüzenet. Végül lebutított TV-vel, azaz mindent letörölve, sikerül nézni a TV-t is. Házimozi, meg kaputelefon meg minden nélkül... Hát az külön kör lesz kideríteni, hogy mi okozza/okozta egy új generációs processzorral rendelkező készüléken, amikor minden frissítés le van tiltva és az LG által támogatott alkalmazások futottak rajta. Köszi mindenkinek a segítséget! Üdv!
  2. Sziasztok! Köszi a segítséget! Sajna nem volt karbantartás és hiába telefonálgattam el a fél napot a hibabejelentéssel, nem tudják mi a hiba és semmi nem segített, fel is adtam. Töröltem minden beálltást, ki be lépkedtem, minden eszközt átnéztünk, minden működik stb. Elment egy csomó idő eredmény nélkül. Két hónap alatt 8-szor kellett újraindítani.. Nem nagyon értem miért akadozik, vagy éppen nem működik egy új 4K LG smart TV-n a szolgáltatás, ami mellesleg még hanggal is vezérelhető annyira "okos" és minden más gyönyörűen fut rajta. A szomszéd egy ezeréves TV dobozon üvölteti éjjel -nappal a Netfix-et ugyanúgy Telekom nettel, mi meg IPTV előfizetéssel nézhetjük a semmit. Mindenesetre köszönöm és további szép napot.
  3. Üdv! Éjfél után nem sokkal, miközben néztük a TV-t, egyszer csak leállt. Azóta azt írja ki "Alkalmazás betöltési hiba, időtúllépés A telekom TV szolgáltatás jelenleg nem érhető el. Ha a probléma továbbra is fennáll, lépj kapcsolatba a TV szolgáltatóval". Bakker mégis mi történhetett?? Miért tűnik el egy szolgáltatás egyik percről a másikra... Internet van, minden van, TV kifogástalan állapotban, tárhely bőven van, kifizetve-befizetve minden stb.. Valaki megnyom egy gombot és lekapcsol, vagy mi okozhatja?? Pár hónapos előfizetés, másik szolgáltatónál évek alatt nem voltak ilyen gondok...Más is tapasztalta? Milyen időközönként?? Köszi minden választ!