Incus

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Incus posztolt


  1. 8 hours ago, szaboadam said:

    Szia @Incus!

    Igen lehet vaklárma, ahogy azt @abit is írta (és azt is célszerű megnézni, ahogy említette is, hogy másik vírusírtó detektál-e fertőzést), de a kérdéses HGW valóban nagyon régi. A Thomson konkrétan az legelső szériák egyikéhez tartozik, amelyet a kezdet kezdetén osztottak az IPTV szolgáltatás mellé. Noha a firmware-t időközönként frissítik az eszközökön nagyon is előfordulhat, hogy valós fertőzés érte az eszközödet, mert a régebbi típusoknál nem mindig "zárják be" a  szoftverben megtalálható, kihasználható kiskapukat, mert már nem biztosítnak hozzájuk további támogatást gyártói oldalról. 

    Mindenképp jelentsd be az esetet a szolgáltató felé, hogy kiderüljön, mi a gond. 

    Köszönöm a válaszokat! Már mindent megpróbáltam, de a virus ott van. Bejelentettem a szolgáltatónak.  Egy esetleges router csere segithetne ezen?

     


  2. 1 hour ago, abit said:

    Szia @Incus,

    Milyen routerről van szó? A fertőzés csak a routert, vagy az elosztót (legyen az modem, HGW, vagy ONT) is érinti?

    Ha az ESET írja, milyen típusú vírusról van szó, akkor keress utána, hogyan lehet eltávolítani.

    Telekom által telepített router, már nagyon régi, azt hiszem Thomson tipusú . 

    Írtam a Symantecnek, felhívtak és azt mondták, hogy ők nem tudnak mit tenni, szóljak a szolgáltatómnak, mivel a router az Ő tulajdonuk.

    Azt sem tudom milyen virus, mert nem írja ki, csak ilyen üzeneteket küld:

    Üdvözli az ESET biztonságos böngésző

    Nem biztonságos Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik. Ez a hálózat nem ajánlott internetes banki szolgáltatások használatához és online fizetéshez.

     

    Az Ön számítógépe kártékony forgalmat küld  /Ez az üzenet a mai napon 2019.04.20./

     

    ICMP rejtett csatorna

     

    Távoli cím:  184.51.10.83

    Megnéztem az IP címet, ezt találtam:

     

    184.51.10.83 - IP-cím földrajzi elhelyezkedése

    184.51.10.83 vagy a184-51-10-83.deploy.static.akamaitechnologies.com az Akamai Technologies, Inc. tulajdonában lévő IPv4 cím, amely Bécsben, Ausztriában található.

     

     

    ~$ curl http://api.db-ip.com/v2/free/184.51.10.83

    {

        "ipAddress": "184.51.10.83",

                   "continentCode": "EU",

                   "continentName": "Europe",

                   "countryCode": "AT",

                   "countryName": "Austria",

                   "stateProv": "Vienna",

                   "city": "B\u00e9cs",

    }

    ~$ curl http://api.db-ip.com/v2/free/184.51.10.83/countryName

    Austria

     

     

    Found an IP/URL artifact that was identified as malicious by at least one reputation .... IP Address, Port/Protocol, Associated Process, Details ... 184.51.10.83, 80

    Free Automated Malware Analysis Service ... - Hybrid Analysis

    https://www.hybrid-analysis.com/.../e62b2b6344f6f21e4fc1ea85df56...

     

    Nem biztonságos Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik. Ez a hálózat nem ajánlott internetes banki szolgáltatások használatához és online fizetéshez.

     

    A program kártevőt talált

    Útválasztóját kártevő fertőzte meg. Indítsa újra az útválasztót, és ismételje meg az ellenőrzést.

     

    /többször is megtettem!!!/

     

     

     

     


  3. Sziasztok!

    A routert megfertőzte egy veszélyes vírus!

    Az ESET Internet Security vírusirtó programot használom és kb. 4 napja kapok üzeneteket, hogy a routerem megfertőzte egy rosszindulatú vírus.

    Írtam a Symantecnek, felhívtak és azt mondták, hogy ők nem tudnak mit tenni, szóljak a szolgáltatómnak, mivel a router az Ő tulajdonuk.

    Én már próbáltam kikapcsolni, újra bekapcsolni, jelszót változtatni (ami azért vicces, mert a vírus azt is látja), de eredménytelen próbálkozások, mert a vírus ott van a routerben.

    Mivel a bankolásaimat minden esetben, vásárlásaimat is nagyon sokszor a laptopon keresztül intézem, ahol meg kell adnom a bankszámla számot, nem merem használni.

    Mi a teendő ilyen esetben?  Csak azt ne mondjátok, hogy kapcsoljam ki, kapcsoljam be, változtassak jelszót (amit a kártékony lopó virus is lát), mert ezeket már végigjátszottam, de eredménytelenül. 

     


  4. Egyetértek! Miért szüntették meg az online ügyfélszolgálat oldalát? Lassan már egy éve nem lehet hozzáférni az adataimhoz, számláimhoz, szerződés és előfizezési adatokhoz. Biztosan nem véletlen, hogy elérhetetlen az oldal. Az is biztos, hogy ezzel nem az ügyfelek érdekeit képviselik. Mivel monopolhelyzetben vannak, azt tesznek, amit akarnak, nem az ügyfél diktálja a feltételeket  -akikből élnek-., hanem ők. Pedig jogilag, a szolgáltatás nem erről szól.