-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
664 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Megválaszolt kérdések
-
Deino's post in NapiNet csapda! was marked as the answer
Nem kell ezt így felkapni, írj egy levelet a Telekomnak az emailes oldalukon személyes adatokkal (telefonszám stb.), írd le normálisan a panaszod (felháborodás nélkül lehetőleg) és hidd el, ha jogos a panasz visszatérítik az összeget.
-
Deino's post in A NetMánia 1000 és a Szuper Családi HD TV díjcsomagok was marked as the answer
De ha a normál havidíjak az tuti nem szabályszegés, szóval:
Hűség nélküli árak:
1 szolgáltatás: 10.500 2 szolgáltatás: 8.400 3 szolgáltatás: 7.875 1 éves hűséggel:
1 szolgáltatás: 9.500 2 szolgáltatás: 7.600 3 szolgáltatás: 7.125 2 éves hűséggel:
1 szolgáltatás: 9.200 2 szolgáltatás: 7.360 3 szolgáltatás: 6.900 -
Deino's post in Tv vásárlási probléma. was marked as the answer
Az ilyenre az a megoldás, hogyha téves készüléket hoztak ki, akkor ki se mozdulj, mert nem te hibáztál.
A legjobb módszer a Facebook, írni nekik egy üzenetet, és kifejezni azt, hogy nem vagy hajlandó még csak elvinni sem a készüléket, hiszen nem te hibáztál, nem is a te dolgod, majd ők hoznak egy másikat, és akkor elviszik a régit. Ez szokott lenni minden Webshopban is, teljesen mindegy honnan rendelsz... ha tévedés történik, jönnek újra cserekészülékkel, ekkor rögtön át is veszik a régit.
Ebben az esetben nem is lehet más megoldás. Az hogy mit mondanak azzal nem szabad foglalkozni, nekem is volt már egy ***** ügyem, rengeteg helyen rengeteg dolog felé... szerencsére Telekommal még nem volt bajuszösszeütközésem, de nem kevés fogyasztóvédelmi, békéltető testületi bejelentésem volt nem kevés webshop felé, és hidd el, ha akarnak gondtalanul megtudják oldani az eféle problémákat.