ntamas

NapiNet csapda!

Kérdés

Sziasztok!

Most lenne kedvem egy sort káromkodni, de úgy nem sikerülne megérteni miféle ***** koncepciók húzódnak meg e cég szolgáltatásmegrendelő és lemondó rendszerében.

Szóval a lényeg az, hogy megrendeltem még októberben egy 1 gigás NetPlusz L csomagot, ami november 4-én járt le és mivel nem akartam hogy újra vonják lemondtam a *111#-en, mert az online felületen NEM LEHET!

Majd november 5-én jött egy (valójában két összefűzött) SMS, idézem:

Tisztelt Ügyfelünk! Aktivàltuk NapiNet adatcsomagjàt. Egész nap zavartalanul internetezhet mobiljàval 195Ft egyszeri dìjért, 10 MB forgalomig. Tovàbbi informàciò: 1430 Üdvözlettel: Telekom

Köszönöm. Ki a fene kérte ezt? Mert én nem. Hol van az leírva, hogy ha lemondom a NetPlusz L csomagot, akkor utána joguk van automatikusan megrendelni nekem a NapiNetet? Jóváhagyásom nélkül aktiválhatnak bármit? Érdekes.

Mivel az online felületen ezt SEM lehet lemondani, és a mobilom is lemerült, áttettem a kártyát egy modembe, mert ott USSD kódokkal le lehet mondani. Hála jó istennek. Csak elfelejtettem, hogy a drága program automatikusan csatlakozik a netre, ezt már kikapcsoltam, természetesen egyből jött a következő SMS:

Tisztelt Ügyfelünk! A mai napon igénybe vette a NapiNet adatdìjcsomagot. Rendelkezésre àllò egyenlege 10 MB, amelyet ma 23:59:59-ig hasznàlhat fel, egyszeri dìj 195 Ft. Üdvözlettel: Telekom

Hát nagyon köszönöm Telekom. Valószínű ez volt az utolsó, hogy foglalkoztam veletek.

Ja és csak úgy megjegyezném, hogy:

6EO3rBm.png

aztán meg:
MZx91i9.png

Az meg, hogy díjmentes igazából csak játék a szavakkal. Akkor a neten is azt kéne írni, hogy 195 Ft/nap.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

De fel kell kapni. Full gáz. Mint mikor az étteremben vizezik az üdítőt. Ez a legalja. Nekem anyám mondta, hogy kapott ilyen SMS-t pedig ő nem aktivált semmit. Én nem tudom, melyik apró betűs részbe pakolták ezt vagy hogy oldották meg, hogy egyszer csak elkezdje ezt levonogatni. De ez nagyon gáz Telekom. Szégyelljétek magatok!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem ott csak telefonon sikerült lemondanom, online ügyfélszolgálaton pedig nem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen, csak az a különbség, hogy ott legalább lemondhatod a neten keresztül.

Itt meg csak a *111#-en keresztül.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez nagyon hasonló a valamikori Net Starthoz.  Én is a panaszbejelentést javaslom, amelyben leírod, hogy szerinted megkérdezésed nélkül jogtalanul kapcsolták be a Napinetet. Egyébként megsúgom, ez nem egyedi eljárás, a kék szolgáltatónál is van hasonló.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem kell ezt így felkapni, írj egy levelet a Telekomnak az emailes oldalukon személyes adatokkal (telefonszám stb.), írd le normálisan a panaszod (felháborodás nélkül lehetőleg) és hidd el, ha jogos a panasz visszatérítik az összeget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most