ntamas

Tag
  • Tartalmak

    58
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ntamas a fórumon

  1. Sziasztok! Hogy lehet az, hogy még senki sem tette szóvá, hogy az október 10-ei illetve 11-ei frissítés óta a Telekom mobilapp egyszerűen nem működik rootolt eszközre való hivatkozással. Természetesen eltávolítás, újratelepítés után sem megy, sőt az adatok törlése sem hatja meg. Valójában azt nem értem, hogy miért kellett mindenáron ezt az ellenőrzést beleírni a programba. Eddig működött, frissítés után nem megy. Az itteni kommentekből ítélve: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.telekom.telekomapp&showAllReviews=true talán nem én vagyok az egyetlen, akinek problémája van ezzel. Nem értem, hogy az alkalmazás működése szempontjából miért van feltétlenül szükség a rootolt állapot ellenőrzésére. Úgy meg különösen bosszantó a történet, hogy bizonyos szolgáltatásokat szándékosan hagynak ki a webes felületről, hogy csak az alkalmazásukon keresztül rendelhesd meg. Az meg különösen érdekes, hogy milyen adatokat kérnek a userektől, mintha ez egyedi probléma lenne (ha egy rakat embert érint, akkor valószínűleg nem az). Első körben képernyőkép: Nem tudom ezen mi elemeznivaló van, hogy piros kör benne egy piros X, alatta Rootolt eszköz, alatta pedig Sajnos számodra nem elérhető a Telekom alkalmazás, mert a te eszközöd rootolt. Sajnos ez nem ok-okozat. Úgy értem az nem indok, hogy az eszköz rootolt. Más alkalmazások a rootolt állapot ellenére is futnak. Ja és vannak olyan eszközök, amik gyárilag rootoltak (ahogy az enyém is), mert nem okostelefonok vagy tabletek. Az Androidban pont az LENNE a jó, hogy platformfüggetlen, na ehhez képest a Telekom ezzel a húzásával önkényesen meg akarja határozni, hogy az alkalmazása mely eszközökön futhat és melyeken nem, független attól, hogy az adott eszköz elvileg megfelelne a program futtatásához szükséges rendszerkövetelményeknek. Második körben: MT-azonosító. De könyörgöm, ha kitörlöd az alkalmazás adatait plusz törlöd, újratelepíted az alkalmazást, majd ismét törlöd az alkalmazás adatait, akkor nem tárol semmilyen userinfót rólad, ennek ellenére már induláskor ott tartunk, hogy rootolt az eszköz. Tehát ehhez minek MT-azonosító? Nem userfüggő, hanem programfüggő. Harmadik körben ezekre: Platform (Android/iOS) Ha ezt kérdezni kell, akkor feltehetően nemcsak Androidon keletkezik a hiba. Készülék Operációs rendszer verzió száma Talán Android 7.1.2, lényeg hogy megfelel az "5.0 és újabb" című követelménynek. Készülék gyártója és típusa Szerintem hosszú lenne a hibajelenséget produkáló készülékek listája, főleg hogy a régebbi verziókkal semmi probléma nem volt rootolást tekintve. Alkalmazás verzió száma A legfrissebb, nem tudom ezt miért kell kérdezni ők nagyon jól tudják mikor lett beleírva a rootolt állapot ellenőrzése. Tehát: 15.3.1 Észlelés időpontja: Amióta frissítést kért: tehát október 10. és 11. De nem igaz, hogy ezt se tudják. Azóta meg akármikor észlelhetem. Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI): Tényleg számít ez? A hiba szempontjából releváns kérdés, hogy wifit használok-e vagy mobilnetet vagy vezetékest? Amúgy wifi, de mondjuk ha ilyesmi hibát akarsz ellenőrizni, azt nyilván egy olyan wifin teszed, ami mögött minimum vezetékes net van. Az pedig nem érv, hogy az alkalmazás biztonságos futását csak így tudjuk garantálni. Ez nem konkrétum. Így csak azt érik el, hogy egy csomó usert felbosszantanak. Na mindegy, egyéb megoldás hiányában visszaraktam egy régebbi verziót, kérdés, hogy az meddig fog működni.
  2. OK csak nem írtuk le itt egyértelműen. Gondoltam, ha esetleg valaki rátalál erre a témára, lássa már, hogy mi a helyzet. Remélem nem baj.
  3. Akkor már csak egyet kérdeznék. A sebességkorlátozás a díjmentes 3 GB-ra meg a mostani ajándék 4 GB-ra is vonatkozik? Mert ugye a Maratonok be vannak korlátozva 30/10 Mbitre.
  4. Na újabb fejlemények. Idézem: Mobil előfizetéssel rendelkező ügyfeleink privát IP címet kapnak (NAT-olt) mobilinternet esetében, így sajnos a kérésedet teljesíteni nem tudjuk.
  5. És gondolom APN trükkel sem lehet ugye? Mondjuk internet.telekom helyett internet ugyanúgy NAT-olt IP-t ad ugye?
  6. Ja látom. Azért nem láttam, mert kb. 6pt-s betűmérettel van kiírva a tetején. Köszi.
  7. Kissé frusztráló, hogy a Telekom nem képes a felületeit konzekvensen használni. Sem a tájékoztatás, sem a szolgáltatások megrendelő felületei nincsenek egységesítve. És hogy őszinte legyek, nem is találok ennek okára ésszerű magyarázatot.
  8. Nagyszerű, de ez miért nincs a honlapon odaírva? Találtam valami másik Net&Roll S meg M cuccot, amit 2017 óta nem lehet újonnan igényelni. Ott leírták, de az nyilván nem feltöltőkártyásoknak szól.
  9. Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy létezik még a Telekomnál olyan feltöltőkártyás mobilnet, ahol le van tiltva a hanghívás és NAT-olt IP helyett publikus IP-t kapsz vagy ez már megszűnt vagy mi a helyzet ezekkel mostanában? A honlapon van ugyan tájékoztatás a Net&Rollokról jól elrejtve, de egy büdös kukk sincs arról, hogy megszűnt volna, ugyanúgy benne vannak a Domino díjszabásos pdfben is. Ugyanakkor nyomát nem látom, hogy a cég honlapján keresztül meg lehetne rendelni. A publikus IP lenne a lényeg, hogy időnként szervert tudjak futtatni. De a havi díjas cuccok nem játszanak, ezért kéne valami feltöltőkártyás megoldás.
  10. Azt nem értem, hogy ha már "letiltottak" és eddig sem egyeztettem adatot, akkor mi a büdös p... ért nem hajlandóak végre rendesen letiltani a kártyát? Ez a korlátozás így a lónak a hímtagjával egyenértékű. Vagy tiltassam le a kártyát és kész?
  11. Naívan azt hittem, hogy na majd ma lekapcsolnak a hálózatról. Egy fenét. Az hogy letiltják a kimenő hívásokat még nem egyenlő a hálózatról lekapcsolással. Mikor történik ez meg? Fél év múlva?
  12. Viszont közben keményen "támadnak" SMS-ben: 2017.06.07. 14:05 Amennyiben Ön még nem végezte el a Domino előfizetése adategyeztetését, már nem egész 1 hónapja van erre. Ha elmulasztja a kötelező adategyeztetést, úgy telefonszáma 2017. júl. 1-jétől megszűnik. Egyeztesse adatait a telekom.hu/adategyeztetes weboldalon, hogy egy hétvégén korlátlanul telefonálhasson a Telekom mobil és vezetékes belföldi hálózatán belül. Üdvözlettel: Telekom 2017.06.19. 12:07 Meg fog szűnni telefonszáma júl. 1-jétől, ha addig nem egyezteti Dominosként adatait a telekom.hu/adategyeztetes oldalon. Végezze el az adategyeztetést és telefonáljon korlátlanul egy hétvégén a Telekom mobil és vezetékes belföldi hálózatán belül. Amennyiben már egyeztette adatait, üzenetünket tekintse tárgytalannak. Üdvözlettel: Telekom 2017.06.22. 16:07 Ugyanaz, mint az előző. 2017.06.26. 13:02 szintén És egy OFF a végére: 2017.06.27. 14:56 Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az Ön által használt díjcsomaggal műszaki okok miatt jelenleg nem elérhető Telekom alkalmazásunk. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán, addig is egyenlegét egyszerűen megnézheti honlapunkon a belépést követően, vagy a *102# kód beütésével, majd a hívásindítással telefonján. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: Telekom
  13. Nincs ellopva, saját kártya és nem kell a szám, 5 Ft van rajta. Akkor még kellett, amikor nem voltak normálisabb tarifák, most már nem kell, mert van két másik kártyám meg a Telekomos árakkal abszolút nem vagyok kibékülve. Magyarul: drágább, mint amit használok. (szintén prepaid but other service provider)
  14. Sziasztok! Siettetni nem lehet a megszűnést? Remélem végleg megszűnik a számom július 1-jén és még aznap vagy 30-án letiltják a kártyámat a hálózatról.
  15. Na sziasztok! Már megrendelt MMS szolgáltatással is 3G-re butul a sebesség. Úgyhogy erről ennyit. Szerintem én feladom.