zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1.009
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    15
    15

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

Profil megtekintések

2.858 profilmegtekintés
  1. Én is a lemezkarbantartót javaslom első körben, annyira nem olyan rossz cucc az. Másodikként pedig egy olcsóbb usb winchestert, amit adattárolásra.később is tudsz majd használni.Harmadiknak meg a felhős adattárolókat például képek mentésére. Érdemes több helyen tartani a saját adataidat.
  2. Várakozás, amíg a szolgáltató a gyártóval egyeztet.
  3. Ebben pont az lesz a jó, idézőjelben értve, hogy azt a belépési módot teszik körülményesebbé, ami eddig is stabilabban, és jobban működött, mint egy fiók, ahol ömlesztve szerepelnek az előfizetések, és a részletes nézetben bizonyos információk hiányoznak, vagy tévesen vannak feltüntetve.. Arról nem beszélve, hogy a telefonszámmal való belépés gyorsabb, mint Telekom fiókkal.
  4. Lehet, hogy nála nem ez a gond, de attól még simán el tudom képzelni, hogy másnál az lehet az az oka a Telekom által forgalmazott hálózati zárral rendelkező telefonok függetlenítő kódjának nehézkes kiadásának, (egyezkedés a gyártóval) hogy közvetlenül gyári szervízben javíttatta valaki.
  5. Szerintem ennek az az oka, hogy ha a Nokia telefont valaki közvetlenül gyári szervízbe vitte be, és fődarabot cseréltek, arról a Telekom rendszere nem tudott, pedig erre is fel kellett volna készülni, elvégre akkoriban sok helyen volt Nokia szervízpont, és sokkal kényelmesebb volt ezekbe bevinni a készülékeket a Westel/T-Mobile/T-Pont üzletekbe.
  6. @btz Nekem ilyen utoljára 2014-ben volt, amikor az akkor még meglevő 10 Mbs vonalamon folyamatos csökkenést tapasztaltam, később, már szakadás is volt. Megcsinálták, és véletlenül találkoztam a szerelővel, aki szerint a szomszéd lépcsőházban csináltak valamit, de volt szabas érpár, és rátett arra, utána ugyanolyan mérési értékek voltak, mint azelőtt.
  7. Ahhoz nem is, de én még a felét se látom, és sok helyen így van. Amennyiben itt egy felmérés lenne a végpontokon elérhető sávszélességről (megyei jogú város) nem lenne meg az úniós szélessávú minimumérték. Optika két utcában van, azt is még 2009-ben fejezték be, VDSL/VDSL2 alig egy pár helyen, a többi ADSL. Igaz, cserébe az LTE jó.
  8. Csak a lehetséges okokat találgattam.
  9. Érpárátterhelés, portátterhelés, SNR lock?
  10. Akkor te is azt mondod, amit én, hogy 2018 végéig nem lesz minden végponton 30 Mbs.
  11. Nem sok érdemi változás van.
  12. Inkább nehézkes ügyintézésnek nevezném, főleg otthoni szolgáltatásnál. Ki mit nevez afférnek. :) A lényeg, hogy jól kell kijönni belőle, de ez nem mindenkinek sikerül. Egyébként arra céloztam, hogy egy portfólióváltás bevezetése előtt egy nappal közlik az ügyfélszolgálattal a tudnivalókat, holott mi már előbb is tudunk ezekről például a sajtóból, vagy fórumokról.
  13. Szoftveresen tiltja a Telekom a második kártyahely használatát.
  14. Az első mondatban leírt megállapításod sajnos mostanában egyre inkábbigaz, persze hozzáteszem régebben nem így volt. Telefonos ügyfélszolgálaton meg ügyintézője válogatja. Nekem utóbbival jó tapasztalataim vannak.
  15. note8

    Az ára miatt népszerű P9/P10 még mindig csak hardveresen dualos.