zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1477
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

Profil megtekintések

8992 profilmegtekintés
  1. Miért nem támogatott a Linux, most, hogy nem kell külön lejátszó app? Mikor lesz elérhető Linuxon a Telekomgo?
  2. Sajnos a szolgáltatói routerek eléggé le vannak butítva. A ddns hostot ha nem tudod a gépedről pingelni, akkor azt a Sagemcom routeren kell engedélyezni, már ha lehet.
  3. A garantált 300 Mbs sávszélesség eléréséhez legalább Intel I5 CPU, 8 GB RAM és HDD helyett SSD kellene.
  4. Saját routert használsz?
  5. Ennél a mérésnél a laptopodat közvetlenül kötötted össze a Sagemcom ONT-vel, vagy gigabites routeren keresztül? Utóbbi esetben milyen típusú a router? Mik a laptopod pontos paraméterei?
  6. Persze, hogy nem mennének tönkre, de a poresztízsük többet számít, hogy márpedig mi erősek vagyunk, és nem adjuk könnyen magunkat. Ahelyett, hogy jelentős piaci erővel bíró szolgáltatóként azért lopbbiznának, hogy a műsorszolgáltatóknak is kelljen infrastruktúra fenntartási díjat vagy műsortovábbítási díjat fizetni, ne csak neki műsordíjat, hiszen az a műsorszolgáltató, aki tőlkeerős, az úgyis profitál a reklámokból. Ugyanakkor a szolgáltatóknak költséget jelent a hálózatuk fenntartása és fejlesztése, amit jelenleg csak az előfizetők által fizetett díjakból tudnak fedezni, de a műsortulajdonosok nem járulnak hozzá ehhez a költséghez, pedig az ő érdekük, hogy minél többen lássák az általuk előállított tartalmakat. Ezt a fordított elszámolást a szolgáltatóknak még nem sikerült kiharcolni, pedig több nagy piaci erővel rendelkező is van.
  7. Üdv a való világban. Felmondanak pl szerződést úgy, hogy ellentmond az ÁSZF-nek és sosem volt tartozás. Bármi előfordulhat. Kíváncsi vagyok, hogy ebben a konkrét adategyeztetési esetben a saját hibájukat javítandó, mennyi idő alatt tudják visszaállítani az eredeti helyzetet. Ugyanis kétség nem fér hozzá, hogy az adategyeztetés bevezetésének nem az volt a célja, hogy egy SIM kártyát bárki nevére átírják, aki bemegy az utcáról, pedig jelenleg ez a helyzet. Ismerve a nehézkes folyamataikat, biztos nem lenne érdemes nagy tétben arra fogadni, hogy mindenfajta közjegyzői ellenjegyzéssel ellátott meghatalmazás nélkül az eredeti tulajdonos nevére írják át a kártyát. A kőzműszolgáltatók is elfogadják a rendes meghatalmazást.
  8. Manapság nem igazán divat már egy no reply olvasottságjelzés sem, ahogy az elküldött álláspályázatokra se nagyon kapsz választ. Hívd fel a 06 1 265 9910-es telefonszámot. ott vannak olyan számlás operátorok, akik meg is értik, hogy szeretnéd a túlfizetésedet jóváíratni mert ez a vezetékes előfizetéssel szemben mobilnál nem automatikus.
  9. Ez természetesen nem új csatorna. Amúgy a szolgáltató nehézkességében egyetértünk.
  10. No komment. Tudnék én is mesélni a folyamatokról, illetve azoknak a hiányosságairól.
  11. Küldd el a képernyőképet az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre.
  12. Az előfizetőnek nem kell arról tudnia, hogy valami bug van, ilyen esetekben ha a váltás amúgy sikeres, de mégsem működne az új csomag, vissza kell tudni állítani az eredeti állapotot, ha máshogy nem, jóváírással, minthogy az új csomagok drágábbak. Én jártam már így.
  13. Azért a legtöbb pályázatot mégiscsak a Telekom nyerte. Pont ez a lényeg, nem EU-s támogatásból kellene építenie a szélessávú hálózatot annak a szolgáltatónak, aki a réz hálózatot a Postától "örökölte". Én továbbra is azt látom, hogy a SZIP segítségével meggyorsult a hálózatfejlesztés, de ez nem zöldmezős beruházás, abból most is nagyon kevés van, és a pályázatok sajátosságaiból kifolyólag az ötezer főnél nagyobb lakosságú települések továbbra is hátrányban vannak
  14. Én most jelenleg a 2030-as céldátumot tartom reálisabban tarthatónak.
  15. Én mindenképpen telefonon bombáznám ezzel az ügyfélszolgálatot, részletesen ismertetve velük a helyzetet. Valószínűleg erre az esetre nincs megfelelő ügyfélszolgálati folyamatuk, de van rugalmasság. Általában három hívásból egyben megfelelő ügyintézőt kapsz.