zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1.369
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

Profil megtekintések

5.714 profilmegtekintés
  1. Kivételezett vagy. Nálam visszajött. Megnyugodtam, mert sok felvételem van.
  2. Itt a teljes lista a tervezett karbantartásokról. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/szolgaltatassal/tervezett-halozati-leallas Egyébként volt aki kapott erről értesítő levelet?
  3. Ügyfél szempontjából mindegy. Az is belépési díj volt meg ez is, csak más a neve.
  4. Az a valamivel később lehet akár fél év is, én minden nap nem figyelném.
  5. A GSM korszak elején annak első évtizedében a belépési díj 20000 Ft volt.
  6. Magyarul az önerős fejlesztések továbbra is üzleti titoknak számítanak...
  7. Itt https://indamail.hu/segitseg/ tudsz írni nekik, ha nem találsz megfelelő választ. Közvvetlenül pedig a support@inda.hu címre írhatsz.
  8. Én ilyen betöltési hiba esetén a műsorújságban visszatekerve nézem meg az adott műsort.
  9. A kék üzleti ügyfélszolgálat nem tud segíteni?
  10. A Thomson CRT tévék nem voltak rosszak, LED tv-vel nincs tapasztalatom.
  11. Filmbox Extra van benne a csatornakiosztásban, nem a Filmbox Premium.
  12. Nincs erre lehetőség. Régebben a számla keltét lehetett módosítani.
  13. Amennyiben végképp nem boldogulsz, jelentsd be hibának. Múltkoriban nekem nem látszott a Magenta duplázós mobilinternet egyenlege a Telekom appban. Bejelentettem hibára.Kijavították. Igaz, hogy újra kellett nyittatnom a hibajegyet, mert első nekifutásra nem sikerült.
  14. Szerintem átmenetileg állíts be neki egy gmail-es címet küldésre, egyébként meg inkább te beszélj a telefonos ügyfélszolgálattal. Az internet előfizetéshez most már alapból nem jár telekomos postafiók, de kérésre adnak t-online-os címet. Egyébként én is flottás vagyok, és van t-email-es postafiókom, mert a díjcsomag része a mobilinternet, ezért jár hozzá. Szerinrem kérdezd meg te is, ha nincs, akkor is regisztrálnak egyet. Akkor meg azt is lehet használni küldésre, a leírást feljebb linkeltem.
  15. A hiba oka valószínűleg az, hogy a Telekom lelőtte ezt az általad eddig küldésre használt teszt e-mail címet. (ennek nagy a valószínűsége) Az internetszolgáltatáshoz nem kaptál t-online-os e-mail címet? Ez esetben valószínűleg kábeles interneted van. Több megoldás is van. Amennyiben van mobil előfizetésed (nem Domino), akkor jár hozzá t-email.hu végű e.mail cím, ez esetben ezt használhatod küldésre. https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/kapcsolodo-szolgaltatasok/uzenetkuldes/t-email Ennél még egyszerűbb, ha van gmail postafiókod, akkor azt is használhatod küldésre. https://support.google.com/mail/answer/7104828?hl=hu Egyéb esetben fel kell hívni a 1414-es számon az ügyfélszolgálatot, és ott részletesen elmondani az esetet