zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1.418
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    30+
    30+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    30+
    30+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    30+
    30+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

Profil megtekintések

7.258 profilmegtekintés
  1. Mem megnyugtató, de akkor sajnos nem egyedi ez az eset. Először még novemberben én is webshopon adtam le a rendelést, múlt héten senki fel nem hívott. Utána meg telefonon. Minden ügyintéző mást mondott. Én is sok-sok éve vagyok előfizető, tavaly óta Magenta1 ügyfél.
  2. Mac-et pont két éve rendeltem a Telekomtól, azzal minden rendben volt. Most más történt.
  3. December 5-i rendelést 6-án kiszállítottak. Nem vettem át mert nem hívott a futár, értesítést se hagyott. Amikor ma felhívtam a futárszolgálatot, akkor kiderült, hogy rendszeresen előfordul, hogy a Telekom nem küldi át nekik az ügyfelek telefonos elérhetőségét. Ilyenről már hallottam, de eddig velem még nem fordult elő. Most már megértem itt a fórumon a hasonló kritikus hozzászólásokat, mert van alapjuk.
  4. Amúgy már a webes kalkulátor sem működik jó régóta. Cégen belül miért nem lehet egyformán csinálni otthoni és mobil szegmensben? Egyébként ha megfigyelted, otthonira sokszor nagyobb kedvezmény van, mint mobilra, ahol viszont a flottásokamúgyis csak személyesen rendelhetnek.
  5. Szia! Természetesen semmit nem látnak pont azért, mert ez csak egy igénybejelentés. Telefonon érdemes csak rendelni, mert az otthoni előfizetés mellé kért eszköz igénybejelentési logisztikája rossz, nem csak a webshop hibái miatt, mert az olyan, amilyen. Mobilelőfizetésnél ez sokkal flottabbul működik, mert ott eleve rendelésről van szó, nem igénybejelentésről. Ez a különbség évek óta megvan a két terület között.
  6. Nálam ilyen nincs. Egyébként erről is a Telekomot kellene kérdezni.
  7. Mással is előfordult olyan, hogy otthoni előfizetés mellé rendelt eszközvásárlás igénybejelentése után 3 napon belül nem hívták vissza? A webshopos rendelés végén az volt a furcsa, hogy még egy visszajelzés se volt, hogy igénybejelentését elfogadtuk, a megadott elérhetőségén keresni fogjuk. Még novemberben leadtam a rendelést, majd utána még egyszer.
  8. A 2017 májusi portfólióváltás óta nem lehet net nélkül csak hangdíjcsomagot kérni. Már a flottás tarifákba is kötelező opcióként berakják.
  9. Várjuk, hogy a T is lépjen erre valamit.
  10. A városok az FTTH kiépítésében hátrányban vannak a kistérségekkel szemben.
  11. Szokás szerint a zöldmezős beruházásokról semmi hír.
  12. Gondolod, hogy ezen nem vagyok túl? Minden lehetőt megpróbáltam. Már teszteltek is egy ilyen típust, de azon az enyémnél eggyel korábbi fw volt, azzal működött. Az érdekes az, hogy Linux Mint és Manjaro Linux alatt kap natolt IP címet az eszköz, Win 7 Pro alatt nem, bár az internet manager program jelzi az aktív LTE hálózatot, a Windows hálózatkezelőjében pedig látszanak a bejövő és kimenő csomagok, de semmit nem lehet megpingelni. A Mac-es internet manager is működött addig, amíg le nem tiltották a 32 bites alkalmazások használatát. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egy Telekom által forgalmazott eszközt a vásárlás után közvetlenül Win 7 alatt is tesztelni kellett volna. Eredetileg ugyanis Mac-hez vettem.
  13. A témát érintően érdemes ezt https://www.nytimes.com/2019/02/23/business/cell-phone-addiction.html elolvasni.
  14. Ez lehetséges, de a szolgáltatónál is jó lenne olyan, hogy számtartományokat lehessen blokkolni, ahogy az emeltdíjas számoknál erre van lehetőség.
  15. You should try to connect the IPTV STB not to your own switch, but directly to Sagemcom. So what bandwidth are you experiencing?