zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1.471
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

Profil megtekintések

8.575 profilmegtekintés
  1. Üdv a való világban. Felmondanak pl szerződést úgy, hogy ellentmond az ÁSZF-nek és sosem volt tartozás. Bármi előfordulhat. Kíváncsi vagyok, hogy ebben a konkrét adategyeztetési esetben a saját hibájukat javítandó, mennyi idő alatt tudják visszaállítani az eredeti helyzetet. Ugyanis kétség nem fér hozzá, hogy az adategyeztetés bevezetésének nem az volt a célja, hogy egy SIM kártyát bárki nevére átírják, aki bemegy az utcáról, pedig jelenleg ez a helyzet. Ismerve a nehézkes folyamataikat, biztos nem lenne érdemes nagy tétben arra fogadni, hogy mindenfajta közjegyzői ellenjegyzéssel ellátott meghatalmazás nélkül az eredeti tulajdonos nevére írják át a kártyát. A kőzműszolgáltatók is elfogadják a rendes meghatalmazást.
  2. Manapság nem igazán divat már egy no reply olvasottságjelzés sem, ahogy az elküldött álláspályázatokra se nagyon kapsz választ. Hívd fel a 06 1 265 9910-es telefonszámot. ott vannak olyan számlás operátorok, akik meg is értik, hogy szeretnéd a túlfizetésedet jóváíratni mert ez a vezetékes előfizetéssel szemben mobilnál nem automatikus.
  3. Ez természetesen nem új csatorna. Amúgy a szolgáltató nehézkességében egyetértünk.
  4. No komment. Tudnék én is mesélni a folyamatokról, illetve azoknak a hiányosságairól.
  5. Küldd el a képernyőképet az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre.
  6. Az előfizetőnek nem kell arról tudnia, hogy valami bug van, ilyen esetekben ha a váltás amúgy sikeres, de mégsem működne az új csomag, vissza kell tudni állítani az eredeti állapotot, ha máshogy nem, jóváírással, minthogy az új csomagok drágábbak. Én jártam már így.
  7. Azért a legtöbb pályázatot mégiscsak a Telekom nyerte. Pont ez a lényeg, nem EU-s támogatásból kellene építenie a szélessávú hálózatot annak a szolgáltatónak, aki a réz hálózatot a Postától "örökölte". Én továbbra is azt látom, hogy a SZIP segítségével meggyorsult a hálózatfejlesztés, de ez nem zöldmezős beruházás, abból most is nagyon kevés van, és a pályázatok sajátosságaiból kifolyólag az ötezer főnél nagyobb lakosságú települések továbbra is hátrányban vannak
  8. Én most jelenleg a 2030-as céldátumot tartom reálisabban tarthatónak.
  9. Én mindenképpen telefonon bombáznám ezzel az ügyfélszolgálatot, részletesen ismertetve velük a helyzetet. Valószínűleg erre az esetre nincs megfelelő ügyfélszolgálati folyamatuk, de van rugalmasság. Általában három hívásból egyben megfelelő ügyintézőt kapsz.
  10. A kártya nem lett feltöltve az egyenleg rendelkezésre állási idején belül, és az érvényességi idő is letelt, vagy csak az adategyeztetés nem történt meg időben? A kettő eset teljesen eltér egymástól.
  11. Sokat nem kockáztatsz, ha kiválasztod, mer ez még nem szerződéskötés, meg kellene nézni, mi történik ezután.
  12. Már ha egyáltalán van verseny, ami azért nem nagyon látszik. A növekvő támogatással pedig nem logikus, hogy a beruházási költség emelkedjen., ha mégis így lenne, a növekvő kereslet miatt a Telekomnak is sokkal több zöldmezős fejlesztést kellene csinálnia, de ebben az évezredben országosan nem ez látszik.
  13. A mi körzetünkbe 15 év után jutott el ADSL helyett VDSL, az optika meg a település egy egészen kis területén van, ezért a mindenhol 100 Mbs sávszélességű végpont létrehozásának 2025-ös céldátuma legalábbis eléggé kérdéses.
  14. Arra ott volt és van a gigabites FTTH.
  15. Egyelőre nincs róla információ. a tárgyalások folynak. Szerintem legkorábban novemberben kerülhet be a csatornakínálatba.