zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1.381
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

zoli62 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    18
    18

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

Profil megtekintések

6.802 profilmegtekintés
  1. Jelentsd be hibára.
  2. Műszaki engedélyek, fejlesztési költségek stb., soktényezős a történet.
  3. Milyen IP címet kap a modem?
  4. Mondjuk nézd a másik oldalát is, hogy a hálózaton belüli korlátlanság azt jelenti, hogy átlagosan 10-ből 7 embert ingyenesen hívsz. Egyébként meg írj a Telekomnak, részletezve, hogy mi történt.
  5. Itt valami nem tiszta. Vásároltál új telefont is? Ugyanis anélkül egy éves hűség van.
  6. Érdekes, 2014-ben nekem is volt hasonló problémám, a központ egy idő után leszabályozta a letöltési sávszélességet a vonalon. Egy-két hét múlva bejelentés nélkül automatikusan hibára futott. Nálam akkor az oldotta meg a problémát, hogy volt tartalék érpár, sőt a késedelmes hibaelhárítás miatt még kötbért is kaptam.
  7. intertnet sebesség

    Láthatólag VDSL vonalad van. Az MSAN (kis szürle szekrény) viszont tőled 500 m-re is lehet, ezért ekkora az elérhető sávszélesség a vonaladon.
  8. A Telekom mondja ki a végső szót ezügyben. Valami miatt eddig nem favorizálták, de ez nem jelenti azt, hogy a jövőben nem lesz. Hat-hét éve még a Huawei volt ebben a cipőben.
  9. Minden további nélkül telefonálhatsz is ezzel a csomaggal.
  10. Hívd fel a Telekom ügyfélszolgálatát ezzel kapcsolatban.
  11. Ez jó kérdés, évek óta ígérik.
  12. Nézd meg ezt. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androminigsm.fscifree&hl=hu-hu
  13. Kivételezett vagy. Nálam visszajött. Megnyugodtam, mert sok felvételem van.
  14. Itt a teljes lista a tervezett karbantartásokról. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/szolgaltatassal/tervezett-halozati-leallas Egyébként volt aki kapott erről értesítő levelet?
  15. Ügyfél szempontjából mindegy. Az is belépési díj volt meg ez is, csak más a neve.