Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

zoli62

Tag
  • Tartalmak

    1503
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Megválaszolt kérdések

  1. zoli62's post in Internet unión kívül (Hawai) feltöltős kártyához was marked as the answer   
    Nem is értem, hogy miért nem nyilvánvaló, hogy külfoldön eldobható SIM-et kell jasunálni, aminek többnyire jobbak a feltételei mint az itthoninak. Persze ha kell az ismert  hívószám, az más.
  2. zoli62's post in Huawei p9 lite android 7.0 emui 5.0.1 was marked as the answer   
    Lehet, hogy az, amelyiket novemberben kaptál, mégis egy későbbi széria, mint amit decemberben kaptál. Azt tudni kell, hogy a Telekomnál forgalmazott készülékek  nem feltétlenül a legfrissebb gyártásuak. A korábbiakra meg nyilván a frissítés is előb jön. Még a gyári készülékeknél is változó, régiótól is függ.
  3. zoli62's post in Hívószám kijelzés was marked as the answer   
    Nétd meg a hí
    http://www.dualsimsmartphones.hu/hivoszam-kijelzes-beallitasa/
  4. zoli62's post in Távolról felvétel beállítása was marked as the answer   
    Sajnos a webes műsorújság fejlesztése megszűnt.
  5. zoli62's post in Hívószám küldése was marked as the answer   
    Szia! Alul ráböksz a hívásokra (zöld alapú telefonkagyló), aztán a jobb alsó sarokban a háromvonalas menüre, a felbukkanó ablakban a legalsó sorban szereplő beállításokra, itt lefelé görgetsz a további beállításokra, ráböksz,  és itt a legfelső sorban látod a hívásazonosító menüpontot. Itt tudod beállítani, hogy híváskor például mindig kijelezze a hívószámodat.
  6. zoli62's post in Értesítés és számla hiánya was marked as the answer   
    Nálam két hónap után sikerült az előtte rendszeres havi hívásrészletezőt újból beállítani, úgyhogy reklamálj, és kitartást. Adok hozzá egy telefonszámot, ahol érdemesebb, mint a 1412-n, ez a 06 1 2658077 (saját tapasztalat) Naponta 8 és 16 között elérhetők.
  7. zoli62's post in Gigaset tablet probléma was marked as the answer   
    Megnéztem, nem igazából van magyarországi supportja a Gigasetnek, nem tehetsz mást mint javításra leadod egy Telekom üzletben.
  8. zoli62's post in SIM kártya leadása was marked as the answer   
    Amennyiben jól értem, meg szeretnéd szüntetni az előfizetést? Ebben az esetben egy meghatalmazást kellene adnod valakinek két tanu aláírásával,  tényleg csak személyes tudod elintézni, mert mint írtad, a kártyaszintű kódot már elfelejtetted, így telefonon nem tudod  lebonyolítani, bár esetleg meg lehet próbálni az összes személyes adatod és a hívószám megadásával.
  9. zoli62's post in tartozás rendezés was marked as the answer   
    A behajtási osztállyal egyeztess ez ügyben, illetve, ha még nincs lejárt tartozásod, akkor a számlareklamációs csoporttal.
  10. zoli62's post in Hozzászólások szerkesztése was marked as the answer   
    Támogatom. Nekem is a szerkesztési idő rövídsége sokszor gondot okoz. Sőt korábban még nem is volt , én vetettem fel régebben itt, hogy egyáltalán legyen ilyen funkció. Bár más magyar fórumokon is hasonlóan rövid a szerkesztési idő. Törlésre pedig az öt perces időn belül egyelőre más ötletem nincs, mint hogy a hozzászólásodat javítva beírod a törölve szót. 
  11. zoli62's post in Csoportos beszedési megbízás was marked as the answer   
    Sajnos a csoportos beszedési megbízással szoktak lenni problémák, én magam nem szeretem,inkább az egyedi utalást. Csak azt tudom tanácsolni, hogy jelezd a 1430-as telefonos ügyfélszolgálaton a számlázási csoportnak, hogy nem történik meg a lemelés, mert valószínűleg rosszul lett rögzítve a fizetési mód.
  12. zoli62's post in Kapcsolat pontjaimat mire tudom beváltani? was marked as the answer   
    http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tarifak/husegprogram/programrol/pontbevaltas
  13. zoli62's post in számla/befizetés was marked as the answer   
    Esetleg online felüten kártyás fizetés sem opció?
  14. zoli62's post in Hiba történt a kérés feldolgozása közben was marked as the answer   
    Próbáld meg másnap, gondolom My T-Home-on kártyás tranzakciót szerettél volna.  Esetleg átutalással is fizethetsz.
  15. zoli62's post in hatásos felügyeleti szerv? was marked as the answer   
    Szolgáltatáskiesésnél 8-szoros a kötbér, megrendelésnél szerintem nincs kötbér. Ez meg egy speciális eset. Nem írtál a médiabiztosnak?
  16. zoli62's post in Díjváltozások 2015. július 1-jétől was marked as the answer   
    Igen, a vezetékes szolgáltatások, (főleg a telefon) nyújtása már kevésbé megtérülő, de azért ne addj tippeket, a marketiongesek is olvassák a fórumot. :) Egyébként pedig szokásos, az inflációt nem tükröző árváltozás, maximum a "gazdasági kürülményekben bekövetkező változások" indoklással. :) 
  17. zoli62's post in Csoportos beszedési megbízás was marked as the answer   
    T-Home-nál nem képesek normálisan kezelni ezt (sem).Telefonon hívd fel az ügyfélszolgálatot,és a számlázást,és kérd,hogy állítsák be a csoportos beszedést.
×
×
  • Új...