Sszandi

Csoportos beszedési megbízás

Kérdés

Az lenne a kérdésem, hogy az otp direkten beállítottam a csoportos beszedést, t-homera és azóta is csekket küldenek, nem vonják le. Miért? Minden más szolgáltatóval ugyan így jártam el, ott nincs is probléma

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

akkor érdemes a T ügyfélszolgálatán érdeklődnöd, vagy újból az OTPnél. bár ha elírás volt, a javításnál újból indul a beállítási idő

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Már 2 hónapja állítottam be, az otp-t hívtam anno mi a baj, akkor ott kiderült, hogy el van írva, átírtam. Azóta se vonják

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

mikor állítottad be? mert van a csoportos beállításának átfutási ideje (kb. 1-2 hét) és ha ebben az időben készül számlád, azt még csekken kapod meg. 

de pontos infot az ügyfélszolgálattól tudsz kérni, mert az is lehet, hogy más probléma van (pl. elírás)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

T-Home-nál nem képesek normálisan kezelni ezt (sem).Telefonon hívd fel az ügyfélszolgálatot,és a számlázást,és kérd,hogy állítsák be a csoportos beszedést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most